Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-09, 22:15
  #6373
Medlem
simonvps avatar
Det genanta är inte att Laul kallar Poya för bluff. Def genanta är att han visar att han har en väldigt begränsad analysförmåga. En direkt dålig sådan.
2018-10-09, 23:25
  #6374
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Resan KAN ju dock ha varit planerad på förhand pga att speluppehållet var bestämt sedan tidigare. MÖJLIGEN olyckligt sammanträffande.

Jag tror lite samma sak. Är ju inte så att han kan åka på semester under sommaren då det är ett fönster uppe och inte heller under vintern. Att åka i slutet på säsongen när inget fönster är öppet och det är landslagsunderhåll låter ju som en ganska vettig tidpunkt att åka på semester. Vad jag har förstått så bor väl hans barn osv utomlands? Alltså blir det inte så ofta de kan ses.

I övrigt så hoppas jag att Gren är borta efter säsongen. Grämer mig att klubben inte gick efter att plocka in Stefan Pettersson som ny sportchef.
2018-10-10, 00:37
  #6375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
Jag tror lite samma sak. Är ju inte så att han kan åka på semester under sommaren då det är ett fönster uppe och inte heller under vintern. Att åka i slutet på säsongen när inget fönster är öppet och det är landslagsunderhåll låter ju som en ganska vettig tidpunkt att åka på semester. Vad jag har förstått så bor väl hans barn osv utomlands? Alltså blir det inte så ofta de kan ses.

I övrigt så hoppas jag att Gren är borta efter säsongen. Grämer mig att klubben inte gick efter att plocka in Stefan Pettersson som ny sportchef.

Är det inte dags att ni fullbordar cirkeln nu och ger Glenn Hysen staffetpinnen?
2018-10-10, 07:17
  #6376
Moderator
vfs avatar
Nu skriver GP att Gren får sparken och att Poya sitter kvar, spännande.
2018-10-10, 07:23
  #6377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Nu skriver GP att Gren får sparken och att Poya sitter kvar, spännande.
Citat:
GT nåddes av samma uppgifter under tisdagskvällen. IFK Göteborg kommer att meddela sitt beslut senare under onsdagen.

Enligt GP kommer akademichefen och förre guldtränaren Jonas Olsson att ta över som sportchef. Olsson pekades först ut som Poya Asbaghis efterträdare.
https://www.expressen.se/gt/sport/fo...ekaoset-i-ifk/
2018-10-10, 07:44
  #6378
Medlem
Fan, inte super-Mats! Hoppas Blåvitt tar sitt förnuft till fånga och förnekar dessa uppgifter.
2018-10-10, 07:50
  #6379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Nu skriver GP att Gren får sparken och att Poya sitter kvar, spännande.
Länk.
http://www.gp.se/sport/fotboll/mats-...borg-1.9835818
2018-10-10, 08:24
  #6380
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Det genanta är inte att Laul kallar Poya för bluff. Def genanta är att han visar att han har en väldigt begränsad analysförmåga. En direkt dålig sådan.

Vilka är Poyas meriter som gör att han ska ha jobbet som allsvensk tränare?
Eller är han hos IFK Göteborg för att lära sig?

Spelartruppen är enligt mig en av allsvenskans bästa, så jag fattar inte att man inte lyckas få ihop spelet på plan.
2018-10-10, 08:42
  #6381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Vilka är Poyas meriter som gör att han ska ha jobbet som allsvensk tränare?
Eller är han hos IFK Göteborg för att lära sig?

Spelartruppen är enligt mig en av allsvenskans bästa, så jag fattar inte att man inte lyckas få ihop spelet på plan.

En av Allsvenskans bästa? Du måste skoja.
Jag ser inte att en enda av deras spelare skulle gå in i någon av topp-4 lagens startelvor.
Ni hade några bra spelare innan sommaren men som såldes av. Men vad ersatte ni dem med?
Det kan knappast Poya klandras för. Han har en bottentrupp att lira med, då hamnar man i botten.
2018-10-10, 08:52
  #6382
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Vilka är Poyas meriter som gör att han ska ha jobbet som allsvensk tränare?
Eller är han hos IFK Göteborg för att lära sig?

Spelartruppen är enligt mig en av allsvenskans bästa, så jag fattar inte att man inte lyckas få ihop spelet på plan.

Det var inte Poya out eller in jag syftade till, utan att Laul inte kan se bortom sitt konservativa 4-4-2. Göteborg spelade som skit med den taktiken förra hösten, med en bättre trupp än den man har nu.

Du borde vara ironisk med ”en av de bästa trupperna”. Ser att max 2-3 spelare skulle platsa i lag för övre halvan helt ärligt.
2018-10-10, 09:00
  #6383
Medlem
ZlatanManias avatar
Röran i Göteborg är fantastiskt underhållande som utomstående.
2018-10-10, 09:17
  #6384
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Du borde vara ironisk med ”en av de bästa trupperna”. Ser att max 2-3 spelare skulle platsa i lag för övre halvan helt ärligt.

Jag ser inga problem med spelartruppen.
Däremot spelar de med jävligt dåligt självförtroende just nu.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback