2018-10-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Nej, eller den lever på konstgjord andning. aik kommer greja detta såklart, annat vore befängt.
hoppet är det sista som lämnar bajaren?

Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Är inte AIK och Hammarbys program ganska lika i svårighet?
Jo det har du helt rätt i. Men skillnaden att AIK har sina tre "svåra" på rad nu kan vara en psykologisk faktor som sporrar Bajen/Peking om resultaten uteblir
2018-10-07, 20:40
Medlem
Pe.Wahlgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Rangordning för frisparksskyttar måste väl nu ändå vara:
1. Kennedy
2. Fenger
3. Övriga

1. Kennedy
2. Kennedy
3. Kennedy
4. Övriga

Så borde det väl se ut kan jag tycka.. Jag själv är gnagare men Kennedy är ju den enda spelaren ni har som faktiskt är bajare.
2018-10-07, 20:48
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Fan tror norrköping tagit guldet om dem vann idag. Vad är det för fel på dif? Krigar som djur för att ta poäng mot norrköping för att sen lägga sig platt mot råttorna. Är det tvillingkärlek? Incest? Vidrigt.
2018-10-07, 20:51
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicS
hoppet är det sista som lämnar bajaren?

Jo det har du helt rätt i. Men skillnaden att AIK har sina tre "svåra" på rad nu kan vara en psykologisk faktor som sporrar Bajen/Peking om resultaten uteblir

Hammarby har liknande schema, och har inte ens varit nära att vinna mot ett lag på övre halvan sen maj. Jag är rädd för Norrköping dock...
2018-10-07, 20:52
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pe.Wahlgren
1. Kennedy
2. Kennedy
3. Kennedy
4. Övriga

Så borde det väl se ut kan jag tycka.. Jag själv är gnagare men Kennedy är ju den enda spelaren ni har som faktiskt är bajare.

Hur tänker du här?
2018-10-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Hammarby har liknande schema, och har inte ens varit nära att vinna mot ett lag på övre halvan sen maj. Jag är rädd för Norrköping dock...

Det är sant att bajen haft en svag höst. Men matcherna mot Norrköping och AIK hade vi lika gärna kunnat att vinna. det är tabellettan och trean
2018-10-07, 21:02
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan

”Inte ens nära”?

En jämn uddamålstorsk mot gnaget, 0-0 borta mot Peking, totalt överlägsna hemma mot Ösund (säsongens kanske bästa match trots torsk) och vinst mot Malmö sedan maj. Lugn nu.

Känns skönt att vi nu har Europa i egna händer trots givna torsken mot MFF härnäst.
2018-10-07, 21:10
Medlem
zebra121s avatar
DIF-klacken jublade knappt vid Badjis kvittering. Bara jag som reagerade på det?
2018-10-07, 21:28
Medlem
Citat:
Varsågoda sillstrypare!

Kul att Leo fick göra ett fint inhopp, förvisso mot ett kasst och tröttkört BP. Sen var det bara en inkastad öl som fattades från att Fenger skulle gå full Kennedy-mode.

Guld blir det inte, men topp 3 skulle vara så oerhört fint.
Vi ska greja andraplatsen. Något annat finns inte.
2018-10-07, 21:49
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
DIF-klacken jublade knappt vid Badjis kvittering. Bara jag som reagerade på det?

Fanns väl rätt uppenbara skäl för det.
2018-10-07, 21:50
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Vi ska greja andraplatsen. Något annat finns inte.

Fast vi slår ju inte lagen på övre halvan har det ju fastslagits här...

För övrigt fullständigt övertygad om att det ytterst mediokra dif slår aik i nästa omgång. Detta endast baserat på ”feeling”
2018-10-07, 21:51
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Fanns väl rätt uppenbara skäl för det.

Misstänkte det.
Då kunde man gett fan i att öht gått på matchen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in