2017-11-15, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Mycket bra analys.
Det är skrämmande när man inser hur otroligt lättpåverkade vissa människor är. De har verkligen noll kritiskt tänkande där de sitter i sin slutna ekokammare.

Hur forklarar du -
-arresteringarna i SA
-att Sor0s slussat nastan hela sin formogenhet till en stiftelse.
-Donna Brazils uttalanden om HRC.
-att presidenten fick ata middag i Forbidden City (kollade med en kinesisk kollega och det stammer) trots att han ar den javligaste presidenten genom tiderna.
-John Podestas avgang.

Och mer...

Det jag gor ar att jag sitter och forsoker knyta ihop enskilda handelser och om man kan se ett monster, jag ar ratt bra pa det, och i det har fallet tror jag 100% pa att nagot riktigt stort ar i gorningen.

Vi far se, Mugabe sitter iallafall i husarrest...
Citera
2017-11-15, 13:48
Medlem
Det patetiska med det hela är att när det väl inte dyker upp någonting så kommer vissa av de som trodde på det inte att vilja erkänna för sig själv hur lättlurad och lättmanipulerade de varit.

Känns äckligt på något sätt men också djupt sorgligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Hur forklarar du -
-arresteringarna i SA
-att presidenten fick ata middag i Forbidden City (kollade med en kinesisk kollega och det stammer) trots att han ar den javligaste presidenten genom tiderna.
-John Podestas avgang.

Och mer...

Det jag gor ar att jag sitter och forsoker knyta ihop enskilda handelser och om man kan se ett monster, jag ar ratt bra pa det, och i det har fallet tror jag 100% pa att nagot riktigt stort ar i gorningen.

Du vill se mönster. Du tar händelser som du har otroligt lite information om och i de fallen du har något så är det från trollkällor och desinformationsoperationer.

Sorgligt.
Senast redigerad av 2laatu 2017-11-15 kl. 13:53.
Citera
2017-11-15, 13:49
Medlem
Tok-Franss avatar
Vart passar Mugabe in i den här soppan.
Citera
2017-11-15, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Från länken som nu sprids genom Trump Jr och Wikileaks-"skandalen".

http://wlsearch.tk/

Posta gärna källan till att Donald Trump jr. sprider den länken. Det är ju sensationellt om det stämmer!!
Citera
2017-11-15, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vart passar Mugabe in i den här soppan.

Ingen koppling, mest sensationellt att den gamla vampyren blivit spetsad till sist.
Citera
2017-11-15, 13:55
Medlem
Citat:
Hur forklarar du -
-arresteringarna i SA
-John Podestas avgang.

Och mer...

Mycket positiva saker händer just nu, det går inte att förneka. Men däremot är det inte säkert att Trump kommer att gå ut och tillkännage att man har gripit hela den internationella kabalen vilket vissa verkar hoppas på.
Citera
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Posta gärna källan till att Donald Trump jr. sprider den länken. Det är ju sensationellt om det stämmer!!

Nämns bland annat här:

https://www.theatlantic.com/politics/archive/2017/11/the-secret-correspondence-between-donald-trump-jr-and-wikileaks/545738/

Citat:
“Strongly suggest your dad tweets this link if he mentions us,” WikiLeaks went on, pointing Trump Jr. to the link wlsearch.tk, which it said would help Trump’s followers dig through the trove of stolen documents and find stories. “There’s many great stories the press are missing and we’re sure some of your follows [sic] will find it,” WikiLeaks went on. “Btw we just released Podesta Emails Part 4.”

Edit; påstod inte att Trump Jr spridit länken, utan att den sprids nu i samband med Wikileaks "skandalen" som rör honom. Se ovan.
Citera
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsten
Nu vill jag inte vara sån men du verkar vara aktiv nej-sägare i varenda konspiratorsteori-tråd. Det här är inte riktigt som Chemtrails eller flat earth. Jag kan snarare tycka att det är konstigt hur du kan anklaga folk för att sakna kritiskt tänkade när bevisen börjar bli överväldigande. Hur menar du att jag, som tror på en stor del av detta, saknar kritiskt tänkade? Det finns tydliga kopplingar, jag menar sådant som faktiskt går att kontrollera själv. Inte någon Lock-nessodjuret bild som nån vevade ihop i photoshop som nån galning på torget står och skriker om är äkta.

Bevis? Vilka bevis?
Att det sitter en snubbe och trollar och skriver massa kryptiskt skit är knappast bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av drsten
Hur menar du att jag, som tror på en stor del av detta, saknar kritiskt tänkade?

Att du påstår att det finns "bevis" visar med all tydlighet att du saknar kritiskt tänkande.
Senast redigerad av madtop 2017-11-15 kl. 14:05.
Citera
2017-11-15, 13:56
Medlem
BushwickBills avatar
Q hintar om att strypa finansiering av korruption från KSA, Soros och Rothchilds. KSA-utrensningen är redan i full gång och idag så gick Farage bananas i EU-parlamentet om att 260(?) parlamentsledarmöter var sponsrade av Soros, han sa alltså namnet rätt ut. Kanske är relaterat och intressant, ni som vill se videobevis behöver bara in på Farages Twitter, videon är fastnålad.
Citera
2017-11-15, 13:56
Medlem
Som sagt riktigt vidrigt att se så hjärntvättade människor här.

Sorgligt att ni har låtit er ledas in i mörker. Fy fan eran verklighet måste ju se ut som en riktigt vidrig plats.

Herre jävlar att ni orkar. Palatskuppen i Saudiarabien har pågått sedan innan Trump kom till makten. Tronföljden ändrades med mord, våld och intriger och har absolut inget att göra med någon internationell konspiration som trollarna i denna tråd vill intala vissa av er om.
Senast redigerad av 2laatu 2017-11-15 kl. 14:02.
Citera
2017-11-15, 14:01
Medlem
madtops avatar
Citat:

Man kan, med lite fantasi, knyta ihop vilka händelser som helst till ett "mönster".
Det innebär dock inte att "mönstret" man ser har någon koppling till verkligheten.

Citat:
Vi far se, ...

Japp.
Frågan är bara hur länge det dröjer innan tråden självdör. Trump är ju trots allt redan hemma så den ursprungliga teorin om att allt skulle avslöjas så fort han satt på AF1 är bevisligen felaktig.
Citera
2017-11-15, 14:41
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Mycket positiva saker händer just nu, det går inte att förneka. Men däremot är det inte säkert att Trump kommer att gå ut och tillkännage att man har gripit hela den internationella kabalen vilket vissa verkar hoppas på.
De av Trump nyligen deklassificerade dokumenten om mordet på president Kennedy indikerar att det var judar som låg bakom mordet.

Sidan 64:
"Subject allegedly told informant: We now have plenty of money -- our new backers are Jews -- as soon as 'we' or (they) take care of Kennedy..."
https://www.archives.gov/files/research/jfk/releases/docid-32241845.pdf

Deep state var inte glada över den stundande publiceringen:

"Trump plans to release JFK assassination documents despite concerns from federal agencies"
https://www.washingtonpost.com/local/trump-plans-to-release-of-jfk-assassination-documents-despite-concerns-from-federal-agencies/2017/10/21/d036cf36-b65d-11e7-9e58-e6288544af98_story.html

Kennedy höll detta välkända brandtal mot Deep State och hemliga sällskap:
Citat:
Ursprungligen postat av John F. Kennedy
For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence, on inflitration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice, on guerillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources, into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations. Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed.
https://www.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in