2017-11-16, 10:28
Medlem
Här är John Podesta ute och twittrar om samma sak. Notera kommentarerna! Har twitter helt tappat kontrollen efter att prinsen som var storägare plockades ned? Bara massa anklagelser om pedofili etc.

https://mobile.twitter.com/johnpodesta/

Citat:
Who trusts A.G. Sessions to stand up to @realDonaldTrump and uphold the rule of law? Count me as skeptical

Varför fortsätter man twittra när pedofilanklagelserna haglar?
Citera
2017-11-16, 10:30
Medlem
MontyBurnss avatar
Har Q lagt ned? Har det kommit något mer.
Citera
2017-11-16, 10:38
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Allt behöver man ju inte ta ordagrannt hela tiden, det kan finnas anledningar till att säga vissa saker även om man anser det diametralt motsatta för att ta ett extremt exempel så du förstår att det finns en skala. Signalpolitik är en lömsk uppfinning och många gånger är nog inte ens politikerna själva medvetna vad implikationerna blir. Jag är rätt övertygad att en del av megafoner till politiker vi har i Sverige, för att ta ett exempel, knappast var medveten om vilka signaler de skickade till tredje världen och som i slutändan drog igång migrationskrisen. Jag lägger ingen värdering i just Trumps uttalande här utan rent generellt.

Visst är det så. Håll vänner nära och fiender närmare ända tills... BOOM - mattan rycks undan.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Absolut, men nu såldes det på öppna marknaden via en vanlig auktion och åtminstone amerikanska köpare sålde dessutom material vidare - och det verkar ju inte vara det enklaste sättet att desertera bevis direkt..?

De kan ju lika gärna ha destruerat de komprometterande delarna och sälja resten för att det ska verka som man är öppen med allt.
Citera
2017-11-16, 10:41
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Varför fortsätter man twittra när pedofilanklagelserna haglar?

För att anklagelserna inte har den minsta substans, kanske?
Citera
2017-11-16, 10:44
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Som sagt, de övriga punkter har redan egna trådar i utrikespolitiska forumet där man titt som tätt diskuterar de andra delarna också, men att blankt anta att de automatiskt är kopplade till varandra på en konspiratorisk nivå...nja, då hör det tyvärr fortfarande hemma här än så länge.

Jag har aldrig "blankt antagit" någonting utan jag tycker endast det är värt att kolla upp om det finns en global offensiv mot korruption och om något av detta tillhör det eller om det finns samband i övrigt. Visst kan det ligga kvar i konspirationer men för egen del tycker jag det är vederlagt att vissa saker är kopplat till andra, exempelvis KSA och CF, och att då kalla det konspiration gör att det inte blir diskuterat och utrett på allvar. Just "konspiration" är ett vanligt sätt för politiker att diskreditera legitima frågor.
Citera
2017-11-16, 10:50
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Visst är det så. Håll vänner nära och fiender närmare ända tills... BOOM - mattan rycks undan.

Definitivt, just judarna i Israel verkar var extra måna om att rätt saker sägs, det märkte vi om inte annat när Netanyahu åkte till Vita Huset och skällde ut Obama för att han sagt något som inte föll på läppen.
Citera
2017-11-16, 11:02
Medlem
Nja, helt fel ute var vi val inte, Jeff Sessions later ett special counsel ga efter Clinton Foundation

Men den stora showen uteblev ju helt, trist att Q inte levererade, detta dog ut nu.
Citera
2017-11-16, 11:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tror snarare att du har druckit glykol än ett fint vin om jag ska vara ärlig - i alla fall om du tror att Trump lägger dolda meningar i ett versalt "F"...
Jag måste hålla med Snake här faktiskt.

Men är inte den här tråden ganska FANTASTISK? Jag tycker den visar på vilken stor tilltro vi har till Donald Trump. One Man, One Vision, EN PERSON som ska göra det omöjliga möjligt - att förändra världen, förbättra USA Jag hoppas så hårt på att han faktiskt en gång för alla SKA #DrainTheSwamp. Ta bort alla korrupta politiker och mediemörkermän.

Förmodligen är jag obrottsligt naiv.
Citera
2017-11-16, 11:07
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Rothschild verkar nervösa på sistone iaf..

Men det är lugnt Rothschildar, snakeplissken säger att allt bara är trams.

https://mobile.twitter.com/DavMicRot/status/930267678047997952
Detta är faktiskt väldigt intressant.

*Soros skänker bort sin förmögenhet (gubbfan vet att något är på g)
*Tony Podesta stiger ner från VD-posten ( -"- )
* Lynn, David mfl Rotschild's gör märkliga utfall på twitter
Citera
2017-11-16, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law

Isf är twitter som företag och kommunikationskanal slut. Vem vill kommunicera på ett forum där pedofilanklagelserna grundlöst haglar så fort man skriver något.
Citera
2017-11-16, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law

Nja, även att man är skyldig som fan men inte vill visa detta genom att bryta sitt normala mönster gör att man inte drar sig undan.

Så, bägge förhållandena är faktiskt bäriga.
Citera
2017-11-16, 11:29
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontyBurns
Har Q lagt ned? Har det kommit något mer.

Citerar mig själv från igår:

Citat:
Jag tror vi kommer se resultatet av allt det här inom kort (sant eller falskt).

"Q" kan inte komma med mystiska frågor i veckor / månader utan att folk tröttnar och tillslut avfärdar allt som trams, även om frågorna är intressanta att följa. När det väl händer så måste han komma med något väldigt konkret för att folk ska fortsätta bry sig.

Det som just nu talar för "Q" är +1100 sealed indicments över hela USA, samt utrensningarna i KSA.
Han sa specifikt i en av sina tidigare posts att Trump skulle tweeta:
"My fellow Americans, the Storm is upon us..."

Återstår att se vad som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in