Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-15, 20:40
  #1033
Medlem
Ingen som säger att något är bevis, detta är en uppebar konspirationstråd. 99% av allt som skrivs är spekulationer och "drömmar". Men låt folk diskutera, ingen tvingar väl er att läsa smörjan?
Citera
2017-12-16, 10:07
  #1034
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor1987
Varför är Clintons trasiga tår över huvudtaget intressant i tråden? Vad skulle det ha att göra med trådens ÄMNE?

Vad skulle det ha med upprensningen, stormen, att göra?
Om det inte är en bruten tå, utan in fact en fotboja inunder, så har det ALLT att göra med trådens ämne.
Hillary et al lämnade ett gäng ambassadör+tjänstemän ssmt ett gäng soldater att DÖ. De hade kunnat räddas men hon ba "what difference does it make"... Sök på Benghazi.

Och nej några "avrättningar" kommer det inte bli bland höghönsen, däremot rullar huvuden genom avsked.
Citera
2017-12-16, 10:08
  #1035
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det kallas för att rycka efter grässtrån...Vissa av de som fortfarande tror på Q är så desperata att de tar vad som helst som sanning...
Q har haft rätt i mycket.
Citera
2017-12-16, 12:35
  #1036
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Q har haft rätt i mycket.

Som rör USA?

Jag ser inga bevis för stormen eller upprensning.

Ordet yxa dök aldrig upp och det hjälper inte att vissa har delat saker från satirsidor
Citera
2017-12-17, 08:32
  #1037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Som rör USA?

Jag ser inga bevis för stormen eller upprensning.

Ordet yxa dök aldrig upp och det hjälper inte att vissa har delat saker från satirsidor

Jo.. kolla FBI's Twitter sida
Citera
2017-12-17, 08:56
  #1038
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
Jo.. kolla FBI's Twitter sida

Så du menar att deras officiella twitter är ett bevis för Q och speciellt Trumps storm?

För jag ser inget som stärker dessa påståenden
Citera
2017-12-17, 17:27
  #1039
Medlem
Jag läste någonstans att Mueller är på Trumps sida och i själva verket utreder Clinton & co. Är detta nu anledningen varför det riktas en attack mot Muellers team angående en del e-post?
Citera
2017-12-17, 17:54
  #1040
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Q har haft rätt i mycket.

Vad har han haft rätt i? Jag har inte sett några bevis som helst för att han haft rätt angående någonting, alls.

Jag hoppas dock att han har rätt
Citera
2017-12-18, 17:28
  #1041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Vad har han haft rätt i? Jag har inte sett några bevis som helst för att han haft rätt angående någonting, alls.


Han har haft rätt ibland, I den mening att han gjort extremt vaga uttalanden som passat in på nästan vad som än hänt.
Citera
2017-12-18, 21:50
  #1042
Medlem
Jestermedgesters avatar
Den 15 December lade Q ut följande;

Citat:
Follow the crumbs.
You have it all.
SEC Conf will be analyzed.
Dark[10]
Enjoy the show!
Q

Samt;

Citat:
_Conf_term[5]_y
_SECFAIL-490b
Private OP_END
Q

Ett dygn senare, dvs igår den 17 December gick strömmen på Atlantas internationella flygplats. Den var då borta i cirka 10 timmar. Inga plan kunde då lämna flygplatsen, med undantag för ett Business-klassat flygplan med bäring mot Washington.

Summa summarum från detta dårå:

Dark[10] kan ju faktiskt referera till att det var mörkt på Atlantas flygplats i tio timmar.
_Conf_term[5]_y , planet lyfte från Terminal 5.
Private OP_END , Private Owned Plane. Enligt Screenshots från FlightTrackers så var det ett Delta Private Jet, DPJ. En stund senare hade informationen om planet på diverse FlightTrackers blivit blockerad. Istället för DPJ så stod det bara "blocked".

Jag tycker att mer och mer som kommer från Q verkar stämma, sen är jag ju väldigt mycket Anti-Hillary och tycker det är spännande med just konspirationer. Jag hoppas att träsket i Washington rensas upp och att detta smittar av sig på den globala politiken så att det går få bort vissa odågor på denna delen av jorden också.

Följer diverse hashtags på Twitter dagligen nu för tiden haha. Sovdags nu, foliehatt på!
Citera
2017-12-19, 03:36
  #1043
Medlem
Det låter lite uppfriskande! Jag läser dock tråden som en bra roman, spiontriller.

Varför skriver denna Q hela tiden så kryptiskt.

Dark 10
PDJ,

Med sådana kryptiska meddelande, har jag alltid problem med att tolkningarna blir så långdragna. Spretar åt alla håll men kör i vind.


Man/Q/någon stänger ner en flygplats i 10 timmar, var av ett mystiskt plan lyfter och försvinner mot Washington.
Blockat från radarn.

Har måste någon som vet/ har på sig hatten kunna fylla i detaljer.

Follow the breadcrums, är ju en Hans och Greta referens, till vilken dom inte kommer hem. Eftersom brödet äts upp av fåglar.

Så 2st personer Obama / Hillary flyger mot Washington men kommer inte hem igen. Eventuellt några andra stora spelare.

Dom här två på planet blir fångade i pepparkakshuset, när dom träffar hexan, POTUS.

Eller så kommer 2st på ett plan för att stoppa hexan i ugnen aka Hillary.

Så då tar jag av mig foliehatten med mina två första konspirationsteorier i tråden.
Citera
2017-12-19, 10:20
  #1044
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Varför skriver denna Q hela tiden så kryptiskt.

Av den enkla anledningen att om det är konkret så går det att följa upp och avfärda (eller bekräfta).

Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
... Follow the breadcrums, är ju en Hans och Greta referens, till vilken dom inte kommer hem. Eftersom brödet äts upp av fåglar...

Genom att skriva kryptiskt så öppnar man för fria spekulationer. Och om syftet är att skapa spekulationer så är det bevisligen ett framgångsrikt tillvägagångssätt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback