Flashback bygger pepparkakshus!
2020-03-07, 17:53
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja, och då är ju dessa kurdiska komiker ändå de kurder som är bättre integrerade och har högre social kompetens än standardkurden på gatan.

Vad är det som är bittert och förvirrat i mitt inlägg? Jag säger ju bara som det är, och jag är tusen gånger mer klarsynt än vad du är, tro inget annat.

Eftersom du verkar vara en expert på våldtäktsmän så vore det bra om du kunde ge oss mindre vetande några exempel på objektivt snygga våldtäktsmän.

Är det inte en rättegång nu? Alltså i och med att Våldtäktskurden Soran har anmält tjejerna för förtal eller något liknande?

Klart som fan att Soran har noll trovärdighet som psykolog. Hela orsaken till att han pluggar psykologi beror ju på att han vill kunna använda psykologikunskaperna som självförsvar i de rättegångar som han vet att han kommer att få försvara sig själv i, du vet, lite jedi mind tricks osv. Detta är också varför Soran dröjde över 2 år innan han polisanmälde brudarna för förtal, så att han hann lära sig lite om olika psykologiska diagnoser och beteendemönster osv.

Ni som trodde att Soran Ismail skulle bli en helylle psykolog som altruistiskt hjälper ADHD-grabbar och autismungar till ett bättre liv, ni har inte förstått er på hur kalkylerande ormen Soran faktiskt är. Han gör ju detta enbart för att bättre kunna försvara sig själv i kommande domstolar och polisförhör.
Jupp, han använder psykologiska termer osv redan i förhören och framställer sig som ytterst oskyldig.
Citera
2020-03-07, 17:58
Medlem
Fint ändå att hans försök att förklara sig bara förstärkte ”misstankarna” och att fler nu ser Soran för den han är. Han må inte vara dömd i domstol, men folket dömer honom skyldig.
Citera
2020-03-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Just ja, så lydde det. Tack.

Och visst passar det in på Soran?

Jomenvisst. En riktig rugguggla.
Citera
2020-03-07, 18:07
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Jag hoppas att hans agerande får upp ögonen för alla svenska tjejer så de inte faller för honom igen. Frys ut #våldtäktskurden
Citera
2020-03-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turistparadiset
Oaktat skuldfrågan så kan man ju inte låta bli att vara skadeglad eftersom både Ismail och Virtanen är just den typen av godhetssignalerande hycklare som hejat på MeToo allra mest, om de inte själva hade råkat hamna i hårkorset.

Soran och Virtanen är båda två rätt sorgliga figurer eftersom ingen av dem är särskilt attraktiva, varken utseendemässigt eller talangmässigt. Det ligger förmodligen någonting i det som gjort dem fientligt inställda till kvinnor. Virtanen är en tjock och ful glasögon-tönt som dessutom var en väldigt medioker nöjesskribent på en slasktidning i 20 år. Och Soran är en liten beta-kurd som känt sig tvungen att lägga sig till med ett talibanskägg för att sluta se ut som en 12-åring. Och rolig är han ju inte. Okej, han kanske är roligare än Özz Nujen, men alla är roligare än Özz Nujen.

Virtanen har ju själv erkänt att han betett sig illa mot kvinnor. Soran har förmodligen inte gjort det för kurder kommer från en kultur där man aldrig erkänner egna brister. Allting är alltid någon annans fel i en kurds värld.
Citera
2020-03-07, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Finns det en enda liten chans att han är oskyldig? Hans ex var ju vara psykiskt instabil och efter Amber Heard vet man ju var tjejer kan hitta på.

Lite trist att alla är rårasister här inne och ingen är objektiv. Hävdar inte att han är oskyldig så får kolla närmare på det

Han har förmodligen inte gjort allt som påstås men han har förmodligen gjort tillräckligt. Han har alltid gett ett väldigt skenheligt intryck, den lilla solbrända talibantomten.

Sen apropå "rårasister", Soran har gett sig på svenskar i statlig media och på ett väldigt skenheligt sätt försökt läxa upp det svenska folket angående deras "rasism" samtidigt som svenska flickor och kvinnor blivit våldtagna och kallade "svennehoror" i åratal av aggressiva invandrare och svenska barn och ungdomar blivit och blir förnedringsrånade och misshandlade och bokstavligen talat pissade på av samma invandrare.

Det får vara slut nu. Människor som Soran Ismail ska inte ha en plats i den svenska offentligheten. Han får gärna ligga och gråta ut någonstans och tycka synd om sig själv. Det är han värd.
Citera
2020-03-07, 19:08
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamsparon

Virtanen har ju själv erkänt att han betett sig illa mot kvinnor. Soran har förmodligen inte gjort det för kurder kommer från en kultur där man aldrig erkänner egna brister. Allting är alltid någon annans fel i en kurds värld.

Det där är väldigt sant. Det framgick bland annat i hur han lade tyngd på att "dessa mål blivit grundligt prövade" och ändå gick han fri. Kan ni förstå då hur OSANNA dessa anklagelser är och hur OSKYLDIG stackars Soran är?`

Jag hoppas verkligen Soran vet om denna tråd och skummar igenom den emellanåt.
Citera
2020-03-07, 19:14
Medlem
smoerreboms avatar
Man får väl gissa att nu är det dags för MSM att låta Soran få komma in i värmen igen. Kanske dags för en längre intervju där han får prata med lena rösten i godmorgon TV4 eller dylikt. När till och med en värdelös, obildad och oduglig jävla nolla som Cissi Wallin som uppenbart inte har något substantiellt att tillföra någon debatt i något ämne får komma tillbaka till en kvällstidning samma hundradel som man basunerar ut nedskärningar på flera miljoner kr så finns det liksom inget urval längre.
Citera
2020-03-07, 19:17
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Man får väl gissa att nu är det dags för MSM att låta Soran få komma in i värmen igen. Kanske dags för en längre intervju där han får prata med lena rösten i godmorgon TV4 eller dylikt. När till och med en värdelös, obildad och oduglig jävla nolla som Cissi Wallin som uppenbart inte har något substantiellt att tillföra någon debatt i något ämne får komma tillbaka till en kvällstidning samma hundradel som man basunerar ut nedskärningar på flera miljoner kr så finns det liksom inget urval längre.

Nu kanske jag är en obildad och oduglig jävla nolla men något program som heter godmorgon TV4 har jag aldrig hört talas om. Däremot kan jag tro att han får sitta i Nyhetsmorgon eller Malou efter tio sent omsider.
Citera
2020-03-07, 19:24
Medlem
Haha! "Godmorgon TV4". Ett program som säger godmorgon till sig själva Men OnT: Så har troligtvis produktionsbolaget bakom Malou efter godmorgon TV4 skickat flera förfrågningar till Soran.
Citera
2020-03-07, 19:40
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Nu kanske jag är en obildad och oduglig jävla nolla men något program som heter godmorgon TV4 har jag aldrig hört talas om. Däremot kan jag tro att han får sitta i Nyhetsmorgon eller Malou efter tio sent omsider.

Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Boy
Haha! "Godmorgon TV4". Ett program som säger godmorgon till sig själva Men OnT: Så har troligtvis produktionsbolaget bakom Malou efter godmorgon TV4 skickat flera förfrågningar till Soran.
Alltså jag kallade det godmorgon TV4 medvetet för att vara lite arrogant/nonchalant och signalera att jag inte bryr mig om TV4 eller vad de kallar sina program. Det begriper ni väl!!?!
Citera
2020-03-07, 20:18
Medlem
Xpander-s avatar
Fan trodde vi hade blivit av med den här hala ålen, nu är han tillbaks alltså, twi..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in