Citat:
Ursprungligen postat av
SuneSnus
Finns det en enda liten chans att han är oskyldig? Hans ex var ju vara psykiskt instabil och efter Amber Heard vet man ju var tjejer kan hitta på.
Lite trist att alla är rårasister här inne och ingen är objektiv. Hävdar inte att han är oskyldig så får kolla närmare på det
Utan bevis går det ju inte för oss utomstående att veta vad som är sant eller inte. Men att han skulle vara
helt oskyldig med tanke på hans eget agerande har åtminstone jag svårt att tro på. Det hade redan varit svårt att tro att alla anklagelser som har offentligt riktats mot honom från flera personer, och alla de rykten som har funnits kring honom i de kretsar han rör sig, skulle i samtliga fall vara 100% falska, men kombinerat med hans eget skyldiga beteende är det väldigt svårt att tänka sig att inget stämmer.
Att likställa det med anklagelser från en enskild person mot sitt ex känns inte värst rimligt.
Ingen är objektiv, varken här eller någon annanstans. Men att många har retat sig på Ismails roll som PK-politruk som har omfamnats av Sveriges degenererade regimlojala etablissemang innebär inte att de nödvändigtvis är rasister. Många av oss avskyr Virtanen ännu mer, men som stolt finne drivs jag knappast av rasistiska motiv när jag gör det.