2017-10-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
Vet du vad hot är? Märks tydligt att du är man med sne moral i denna kommentar.

Eh, näe. Menar du att hon hotades efter övergreppet på restaurangen så att hon tvingades följa med honom till parken på natten?
Citera
2017-10-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Han är tveklöst att anses som kurd, och inget annat. Precis som du är en idiot.

Ser ingen anledning till att det ena utesluter det andra.
Men å andra sidan ser jag inte heller någon poäng i att diskutera huruvida någon är etniskt svensk eller ej.
Citera
2017-10-30, 23:16
Medlem
Turtellinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
I dessa dagar tror sig alla blivit våldtagna.

Nja. Ungefär var fjärde kvinna i Sverige blir någon gång i sitt liv våldtagen.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Behövs nog inte... det är inget brott att dumpa en gravid brud, så det lär han inte dömas för. Att tvinga sig på någon genom att stoppa drulen I dennes mun är däremot brottsligt och faller under våldtäkt. Tyvärr så slipper 90 % av våldtäktsmännen undan sitt straff, så ser det tyvärr ut. Förmodligen kommer både komikern, snickarn och tjocka lekfarbrorn på tv undan något straff, det är iallafall 90% som gör det som sagt var.

När tre tjejer kommer med liknande berättelser så är risken stor att han åker dit.
Citera
Medlem
Turtellinis avatar
Någon som kan luska fram originalbilden av denna?

https://www.expressen.se/noje/tre-kv...agar-komikern/
Citera
2017-10-30, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
ett stort pluss med att ha kontakter inom kriminalvården är att man ALLTID vet vilka kändisar det är som anhålls/häktas innan allmänheten får informationen. intressant att följa denna tråd ändå. spekulationerna flödar.

det hela lär bli officiellt inom 24 timmar.

Det sa man för över 24 timmar sedan också. Det kommer när det kommer :-)
Citera
2017-10-30, 23:17
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
off topic : Kan inte debattörerna sluta med "SD" i tråden, det finns ju otaliga "SD-trådar" för de intresserade att skriva av sig i !

Tråden handlar ju om Soran !

Förvånad annars att expressen skall ha fått kännedom om hur det "gått till", med "hor-prat" etc.., börjar annars nog att tro att Soran inte är hemma i.o.m advokatens "no comments".

(fan för er läckande poliser, ni skulle ha sparken. Inte ett ljud har läckt ifrån Köpenhamnspolisen ifråga om Kim Wall/Peter Madsen fallet, som jämförelse !)
Tidningarna har nog fått information från offren själva. Jag tror inte att polisen läcker sådana här uppgifter.
Citera
2017-10-30, 23:18
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Är Sorans Instagram borttagen? Han kan ha blockat mig då jag skrev en kommentar där jag undrade om anklagelserna stämde.
Citera
2017-10-30, 23:18
Medlem
Rasiermessers avatar
Nya tiders bild : https://www.nyatider.nu/arrangor-om-...sa-fin-person/

Samma bild som 24 sekunder in i detta YT-klipp från Aktuellt: https://www.youtube.com/watch?v=VNzswzN7bLE

Så, om Fria Tiders bild visar korrekt person är det tveklöst Soran Ismail.
Citera
2017-10-30, 23:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Man kan förstå hur sådana som SI skyddats genom åren och hur många tjejer som fått lida genom åren. Känns underbart när nu verkligheten är här och allt kommer upp till ytan.

Själv tycker jag att det är underbart att alla PK-tjejer som suttit och fnissat på hans föreställningar nu sätter rödvinet i halsen.

Kanske dags att börja tänka kritiskt och sluta sponsra den hycklande och falska PK-sekten tjejer?

Högmod går alltid före fall.
Senast redigerad av WordWarrior 2017-10-30 kl. 23:24.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Är Sorans Instagram borttagen? Han kan ha blockat mig då jag skrev en kommentar där jag undrade om anklagelserna stämde.
Då är du blockad, hände mig med samt många andra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123

Twitter, instagram och facebook finns kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in