Citat:
Men sluta med dessa utmaningar nu för fan, är så himla less på ordet. Invandringen är en UTMAANING, att killar i landet inte längre får sex och närhet är en UUTMAAANING!
SLUTA bara.
Det är ett jävla samhällsproblem hela skiten, invandringen är skit liksom detta, i ett normalt samhälle ska det räcka gott och väl med att vara en smal average OK kille med ett average jobb och som är vettig, då ska han kunna få en smal average tjej som är vettig, så är det absolut inte idag, vissa lyckas, ibland, men oftast inte, tjejer å andra sidan har fet jävla monopol på hela systemet och det är absolut förödande för män.
En ung man som inte får sex och närhet, inte får ens erfarenhet av det, det kommer bli en jävligt bitter man, eller en man som helt enkelt inte har nå längre att förlora och börjar skjuta upp skolor.
SLUTA bara.
Det är ett jävla samhällsproblem hela skiten, invandringen är skit liksom detta, i ett normalt samhälle ska det räcka gott och väl med att vara en smal average OK kille med ett average jobb och som är vettig, då ska han kunna få en smal average tjej som är vettig, så är det absolut inte idag, vissa lyckas, ibland, men oftast inte, tjejer å andra sidan har fet jävla monopol på hela systemet och det är absolut förödande för män.
En ung man som inte får sex och närhet, inte får ens erfarenhet av det, det kommer bli en jävligt bitter man, eller en man som helt enkelt inte har nå längre att förlora och börjar skjuta upp skolor.
Det är bullshit att ingen smal average kille kan som är vettig kan få en smal average tjej. Det är helt klart vanligast att snubbar kan få partners. Jag känner personligen ca 10 exempel på vad du påstår inte finns. Sen vem som är vettig är i mycket hög grad en personlig sak. De flesta är inte vettiga kan man säga.
Appropå utmaning, många behöver få nyanserade perspektiv och vi lever i egocentrerade världar. Miljöproblemen är också en relevant utmaning you know.
Om du menar att tjejer har monopol genom att kvinnor t ex inte längre förväntas rätta sina liv efter potentiella våldtäkter så kan vi generellt stå lite för långt ifrån varandra. Jag är inte så benägen att vilja rätta hela samhället efter bittra, hatiska och ilskna män på flashback, nej. Jag tycker däremot fortfarande att det finns relevanta lärdomar att ta ur det.