Säga vad man vill om den svenska kvinnan men en svensk man flyr inte. Finns inget värre än desertörer. Flyr du är du inte bättre än de fega män som kommer från Afghanistan och resten av MENA.
Haha. Jag har en hel armada med länkar om feminism, den ideologin är totalt vrickad.
Jag har tröttnat för länge sedan men har inte så mycket annat att göra, ett förhållande med en svensk tjej är för mig numera helt uteslutet, jag har sett för mycket skit hos svenska kvinnor för att någonsin kunna lita på en sådan i ett förhållande. Jag drar antagligen utomlands efter studierna, Sverige är RIP för mig.
Haha ja det är ju inte svårt att hitta feministartiklar som inte är helt bulletproof.
Samma här, blir inget med det. Varför skulle jag lägga äggen i en korg som med största sannorlikhet kommer sluta upp i en enorm besvikelse.
Har redan dragit faktiskt, sverige är riktigt rip. Inte bara pga kvinnorna men delvis.
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Säga vad man vill om den svenska kvinnan men en svensk man flyr inte. Finns inget värre än desertörer. Flyr du är du inte bättre än de fega män som kommer från Afghanistan och resten av MENA.
I didnt sign up for this shit. Varför klamra sig fast vid en båt som garanterat kommer sjunka? Varför stanna och kämpa när resten av befolkningen bara är intresserad av latte, lets dance och pk mys? Att konstant behöva självcensurera sig för att människor är så obildade och hjärntvättade att fakta och sanning får dem att ta fram vitlöken och se en som en kättare?
Fattar verkligen ingenting. Dagarna går och åren går som ett vattenfall. Redan två år sedan började jag fundera över min oskuld. Nu är jag 21 år fortfarande oskuld. Trots att jag lagt ner kanske 500 timmar på gymmet över en två års period och fått en riktig grym kropp.
Det vill sig bara inte. Jag får aldrig napp. Jag har rört mig på diverse krogar, jag har jobbat på olika ställen, jag har använt betalningsmedel på tinder osv. Jag går på universitet och gått på studentfester.
Måste verkligen mannen ta initiativ till allt? Varför är kvinnorna så otroligt handfallna när det gäller att visa intresse i det här landet?
Jag har haft några chanser att ligga men jag har tyvärr fuckat upp alla chanserna. Många tjejer har varit intresserade av mig och jag har märkt hur de tittar extra när jag klär mig lite spännigt. Det råder ingen tvekan om att tjejerna diggar min kropp och man märker hur de kollar i smyg men de är helt jävla oförmögna att ta någon som helst initiativ.
Egentligen skulle jag kunna ligga nu om jag bara sticker till nån lion bar med min spänniga tröja men problemet är att liggchansen fortfarande skulle ligga på runt 30 % även om tjejen är attraherad och tittar upp mot mig med ett leende för de är så jävla osäkra till att ens säga hej. Det enda de kan ge är små fjuttiga signaler. Tittar du på dem så tittar de bort.
Har fått oändligt med leenden och tjejer som fått typ generade hjärtattacker när jag vistats i deras närhet (jag kan fixa mig till en badboy på 2 minuter) men de är sjukt jävla fega och verkar ha uselt självförtroende.
Det de inte vet är att jag i själva verket är oskuld och skulle lätt kunna nästan inleda förhållanden med dessa tjejer (jag är inte så kräsen på det utseendemässiga planet, dock personliga).
Låt mig förklara en vanlig dag där jag är en average utan att visa min kropp eller någon överdrivet fin frilla.
Vaknar, komponerar snabbt en macka, sticker till högskolan, kalla osociala svenskars "blickar" i kollektivtrafiken, kommer till skolan, massa svenskor som leker svåra, in i föreläsningssalen, sätter sig på utkanten av en helt tom rad, ingen sätter sig vid din rad för att de vågar inte ens fråga om de kan komma förbi. Kommer sedan hem, tränar, hem, bajsa, runka, sova.
Fan vilket skitland vi lever i. Är man ful eller average får man inga tjejer men om man sticker ut så får man som mest blickar och signaler från osäkra tjejer.
Testade tinder i Norge och fick heta blondiner.. Otroligt trevliga tjejer. Här i Sverige föreslog jag en träff med en tjockis som inte bara var tjock i magen utan såg ut som en upplåsbar ballong i huvudet och raderade mig efter min fråga.
Skämmigt tamigfan.
Träffat dock en tjej i högskolan nu som är mörkhyad, försvenskad, trevlig, glad och verkar komma från typ något srilanka land.
Hon kom in i vår seminariegrupp under ett tillfälle då hon inte kunde vara med sin ordinära p.g.a. tidskomplikationer. Jag pratar gamla kurser och lärare med två kompisar. Direkt kommer hon in i diskussionen och vi har en riktig rolig diskussion där vi pratar om fjolårets vara eller ickevara. Ber henne om material för en kurs jag ännu inte klarat.
Träffar henne inte förrän några veckor senare, alltså under tentan. Vi ses vid toaletten i tentasalen och hon har sån aura att man blir så jävla glad av henne. Man vet att man kan prata med en sådan tjej utan att få någon bitchface tillbaka. Hon var även så otroligt förstående när hon även sa "när skulle du tentera den gamla kursen, för jag har materialet"
då sa jag "aa vi ses senare så ska jag adda dig på facebook".
Hon kom ihåg en sån sak flera veckor efter! Vilken svensk tjej hade gjort det? Svenska tjejer kommer knappt ihåg vad de åt till frukost vafan.
Och vi läser nästa kurs samtidigt som börjar nu i veckan. Kommer definitivt satsa allt på henne, plugga med henne, lära känna henne. Om bara alla tjejer var som henne.
Även om hon inte har det utseendet som kanske tilltalar mig mest och att hon är utomeurope, så känner jag att utseende och ras kvittar för såsom dagens västerländska tjejer blivit så har jag ändå blivit avtänd på den kaukasoida rasen. Då väljer jag hellre en negroid som i alla fall kan bete sig som en människa.
Over and out.
Du är 21 år...Du har inte bråttom Om en tjej har kollat in dig, är det upp till dig, om du vill ha kontakt. Så är 'spelet'. Det' förändras dog med åldern, där kvinnor till års, lär sig ragga
Finns det inte mera på repertoiret? Det' med gym, är ju mycket ett solo show, vad med ett dans kurs? Är du stel i kroppen = tango. Digga du rytme och inte räd och röra på höft regionen = salsa
Skulle inte säga något om ditt val om färgad/inte färgad kvinna, men som läget är just nu, skulle jag inte anbefalla det', om du vill stifta familj. Förut i tiden, var mörkhyade ett exotiskt inslag, man bara sällan träffat på. I dag ses det' som problem. Dina barn kommer sannolikt och lida under det' val du träffat. Anyway; oavsett färgen på din brud, se till hon har starka och bra familj relationer. Det' i sig själv kan i dagens Sverige, vara upp för backa.
Varför då? Män och kvinnor är olika på alla sätt och vis, inte alls konstigt att ingen man vill ha en slampa till fru. Kyska kvinnor är eftersträvansvärda och kommer alltid att vara.
Det var ironiskt menad. Det' med en kysk kvinna, och en 'sexuell erfaren' man hör det tidigare århundrade till. I modern tid, är det bara löjligt.
Nej inte oskuld, men jag har heller inte legat med 30 personer som otroligt många unga tjejer gjort idag, finner det avskyvärt och avtändande, kan aldrig någonsin få känslor för en tjej som öppnat sina ben för så många, snacka om lättfotad.
Men jösses! Vad är ett då ett 'hyfsat mängd' partners? En gång, i mina helt unga år, då var 2 en' för många. Jag var extremt konservativ. Med åldern blir man mera large med sånt.
Du är 21 år...Du har inte bråttom Om en tjej har kollat in dig, är det upp till dig, om du vill ha kontakt. Så är 'spelet'. Det' förändras dog med åldern, där kvinnor till års, lär sig ragga
Det blir så när det sexuella marknadsvärdet stiger för män efter 30. Det är då det faller för kvinnor. Och det rätt rejält.
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Det var ironiskt menad. Det' med en kysk kvinna, och en 'sexuell erfaren' man hör det tidigare århundrade till. I modern tid, är det bara löjligt.
Fast det spelar ingen roll om vi anser det löjligt. Kvinnor vill fortfarande ha en man som är sexuellt erfaren. Och en man vill fortfarande ha en kysk kvinna att bilda familj med.
Det blir så när det sexuella marknadsvärdet stiger för män efter 30. Det är då det faller för kvinnor. Och det rätt rejält.
Tänk, det' har jag aldrig märkt till, om det så är för att jag 3. - 4. sortering ska vara osagt. Men nu är nordiska män också skit dåliga på och ragga, man känner knappt om de gör.
Citat:
Fast det spelar ingen roll om vi anser det löjligt. Kvinnor vill fortfarande ha en man som är sexuellt erfaren. Och en man vill fortfarande ha en kysk kvinna att bilda familj med.
Du är inte svensk va? Eller kommer du ifrån en sekterisk kristen släkt? Jehovas vittne? Katolik? Ortodox?
jadu, jag har ingen aning om dina kompisar. Vad jag kan säga är att i stort sett varenda normal tjej har regelbunden sex, de flesta tjejer blir helt galna om de går utan sex en månad eller två.
kvinnor är extrem intresserade av sex, det knullas hejvilt. Problemet är bara att det inte knullas med oss, utan en liten del män.
Tyvärr kompis, du kan ju alltid försöka intala dig att så är fallet för att må bättre, inte vara den som "står utanför", men sanningen är den att en absolut överväldigad majoritet av kvinnor har regelbunden sex.
Var på en fest häromveckan - där vi diskuterade sex och en av tjejerna minsann också visste hur det var att inte har sex under lång tid. Detta eftersom snubben hon knullade med som hon ville ha förhållande med, inte ville ha henne (10+ års åldersskillnad, han har hus, barn osv och hon är en "partytjej" som är ute och krökar varje helg) - därför hade hon frivilligt varit utan sex på tre månader. Reaktionen från de brudarna som var med var liksom "oj herregud - så länge?!?"
Medans majoriteten av snubbarna facepalmade. Första kommentaren som kom upp var "Tre månader? Pröva tre år utan sex - och det ofrivilligt..."
Kan säga att då satt brudarna där med "tre månader" och såg ut som fågelholkar...
Senast redigerad av frange 2017-10-30 kl. 12:53.
Nej, det är inte löjligt. Det är helt naturligt att inte ta ett luder till fru.
Om du inte vet det, ska jag precisera för dig, ett luder är ett fruntimmer, som tar sig betalt för sex. Det kan i många fall också röra sig om kvinnor i äktenskap. Som samhället har utvecklat sig, behöva kvinnor inte sprida på benen, för och få tak över huvudet och mat.
Om du inte vet det, ska jag precisera för dig, ett luder är ett fruntimmer, som tar sig betalt för sex. Det kan i många fall också röra sig om kvinnor i äktenskap. Som samhället har utvecklat sig, behöva kvinnor inte sprida på benen, för och få tak över huvudet och mat.
Ok, jag korrigerar.
Det är helt naturligt att inte ta ett gratisluder/realisationshora/rabattprostituerad/smakprovssköka till fru.