2017-10-30, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Säga vad man vill om den svenska kvinnan men en svensk man flyr inte. Finns inget värre än desertörer. Flyr du är du inte bättre än de fega män som kommer från Afghanistan och resten av MENA.

Mm, lycka till med livet i Sverige hörredu.
Citera
2017-10-30, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Haha. Jag har en hel armada med länkar om feminism, den ideologin är totalt vrickad.

Jag har tröttnat för länge sedan men har inte så mycket annat att göra, ett förhållande med en svensk tjej är för mig numera helt uteslutet, jag har sett för mycket skit hos svenska kvinnor för att någonsin kunna lita på en sådan i ett förhållande. Jag drar antagligen utomlands efter studierna, Sverige är RIP för mig.

Haha ja det är ju inte svårt att hitta feministartiklar som inte är helt bulletproof.

Samma här, blir inget med det. Varför skulle jag lägga äggen i en korg som med största sannorlikhet kommer sluta upp i en enorm besvikelse.

Har redan dragit faktiskt, sverige är riktigt rip. Inte bara pga kvinnorna men delvis.

Citat:
Säga vad man vill om den svenska kvinnan men en svensk man flyr inte. Finns inget värre än desertörer. Flyr du är du inte bättre än de fega män som kommer från Afghanistan och resten av MENA.

I didnt sign up for this shit. Varför klamra sig fast vid en båt som garanterat kommer sjunka? Varför stanna och kämpa när resten av befolkningen bara är intresserad av latte, lets dance och pk mys? Att konstant behöva självcensurera sig för att människor är så obildade och hjärntvättade att fakta och sanning får dem att ta fram vitlöken och se en som en kättare?

Fuck that.
Citera
2017-10-30, 10:11
Avslutad

Du är 21 år...Du har inte bråttom Om en tjej har kollat in dig, är det upp till dig, om du vill ha kontakt. Så är 'spelet'. Det' förändras dog med åldern, där kvinnor till års, lär sig ragga

Finns det inte mera på repertoiret? Det' med gym, är ju mycket ett solo show, vad med ett dans kurs? Är du stel i kroppen = tango. Digga du rytme och inte räd och röra på höft regionen = salsa

Skulle inte säga något om ditt val om färgad/inte färgad kvinna, men som läget är just nu, skulle jag inte anbefalla det', om du vill stifta familj. Förut i tiden, var mörkhyade ett exotiskt inslag, man bara sällan träffat på. I dag ses det' som problem. Dina barn kommer sannolikt och lida under det' val du träffat. Anyway; oavsett färgen på din brud, se till hon har starka och bra familj relationer. Det' i sig själv kan i dagens Sverige, vara upp för backa.
Citera
2017-10-30, 10:18
Avslutad
Citat:
Citat:
Varför då? Män och kvinnor är olika på alla sätt och vis, inte alls konstigt att ingen man vill ha en slampa till fru. Kyska kvinnor är eftersträvansvärda och kommer alltid att vara.

Det var ironiskt menad. Det' med en kysk kvinna, och en 'sexuell erfaren' man hör det tidigare århundrade till. I modern tid, är det bara löjligt.
Citera
2017-10-30, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Nej inte oskuld, men jag har heller inte legat med 30 personer som otroligt många unga tjejer gjort idag, finner det avskyvärt och avtändande, kan aldrig någonsin få känslor för en tjej som öppnat sina ben för så många, snacka om lättfotad.

Men jösses! Vad är ett då ett 'hyfsat mängd' partners? En gång, i mina helt unga år, då var 2 en' för många. Jag var extremt konservativ. Med åldern blir man mera large med sånt.
Citera
2017-10-30, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Det var ironiskt menad. Det' med en kysk kvinna, och en 'sexuell erfaren' man hör det tidigare århundrade till. I modern tid, är det bara löjligt.

Nej, det är inte löjligt. Det är helt naturligt att inte ta ett luder till fru.
Citera
2017-10-30, 11:47
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:

Du är 21 år...Du har inte bråttom Om en tjej har kollat in dig, är det upp till dig, om du vill ha kontakt. Så är 'spelet'. Det' förändras dog med åldern, där kvinnor till års, lär sig ragga

Det blir så när det sexuella marknadsvärdet stiger för män efter 30. Det är då det faller för kvinnor. Och det rätt rejält.

Citat:

Fast det spelar ingen roll om vi anser det löjligt. Kvinnor vill fortfarande ha en man som är sexuellt erfaren. Och en man vill fortfarande ha en kysk kvinna att bilda familj med.
Citera
2017-10-30, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Det blir så när det sexuella marknadsvärdet stiger för män efter 30. Det är då det faller för kvinnor. Och det rätt rejält.

Tänk, det' har jag aldrig märkt till, om det så är för att jag 3. - 4. sortering ska vara osagt. Men nu är nordiska män också skit dåliga på och ragga, man känner knappt om de gör.

Citat:
Fast det spelar ingen roll om vi anser det löjligt. Kvinnor vill fortfarande ha en man som är sexuellt erfaren. Och en man vill fortfarande ha en kysk kvinna att bilda familj med.

Du är inte svensk va? Eller kommer du ifrån en sekterisk kristen släkt? Jehovas vittne? Katolik? Ortodox?
Citera
2017-10-30, 12:50
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
jadu, jag har ingen aning om dina kompisar. Vad jag kan säga är att i stort sett varenda normal tjej har regelbunden sex, de flesta tjejer blir helt galna om de går utan sex en månad eller två.

kvinnor är extrem intresserade av sex, det knullas hejvilt. Problemet är bara att det inte knullas med oss, utan en liten del män.

Tyvärr kompis, du kan ju alltid försöka intala dig att så är fallet för att må bättre, inte vara den som "står utanför", men sanningen är den att en absolut överväldigad majoritet av kvinnor har regelbunden sex.

Var på en fest häromveckan - där vi diskuterade sex och en av tjejerna minsann också visste hur det var att inte har sex under lång tid. Detta eftersom snubben hon knullade med som hon ville ha förhållande med, inte ville ha henne (10+ års åldersskillnad, han har hus, barn osv och hon är en "partytjej" som är ute och krökar varje helg) - därför hade hon frivilligt varit utan sex på tre månader. Reaktionen från de brudarna som var med var liksom "oj herregud - så länge?!?"

Medans majoriteten av snubbarna facepalmade. Första kommentaren som kom upp var "Tre månader? Pröva tre år utan sex - och det ofrivilligt..."

Kan säga att då satt brudarna där med "tre månader" och såg ut som fågelholkar...
Senast redigerad av frange 2017-10-30 kl. 12:53.
Citera
2017-10-30, 13:05
Avslutad
[/quote]
Citat:
Nej, det är inte löjligt. Det är helt naturligt att inte ta ett luder till fru.

Om du inte vet det, ska jag precisera för dig, ett luder är ett fruntimmer, som tar sig betalt för sex. Det kan i många fall också röra sig om kvinnor i äktenskap. Som samhället har utvecklat sig, behöva kvinnor inte sprida på benen, för och få tak över huvudet och mat.
Citera
2017-10-30, 13:09
Medlem
Citat:
Om du inte vet det, ska jag precisera för dig, ett luder är ett fruntimmer, som tar sig betalt för sex. Det kan i många fall också röra sig om kvinnor i äktenskap. Som samhället har utvecklat sig, behöva kvinnor inte sprida på benen, för och få tak över huvudet och mat.

Ok, jag korrigerar.
Det är helt naturligt att inte ta ett gratisluder/realisationshora/rabattprostituerad/smakprovssköka till fru.

Nöjd så?
Citera
2017-10-30, 14:37
Avslutad
Citat:
Citat:
Ok, jag korrigerar.
Det är helt naturligt att inte ta ett gratisluder/realisationshora/rabattprostituerad/smakprovssköka till fru.

Nöjd så?

Det lugnt, och jag önska dig lycka till med ditt projekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in