2017-10-30, 17:24
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Tänk, det' har jag aldrig märkt till, om det så är för att jag 3. - 4. sortering ska vara osagt. Men nu är nordiska män också skit dåliga på och ragga, man känner knappt om de gör.
Hårfin gräns mellan raggning och sexuella trakasserier. Varför bry sig liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Du är inte svensk va? Eller kommer du ifrån en sekterisk kristen släkt? Jehovas vittne? Katolik? Ortodox?

Spelar ingen roll, jag ser det jag ser.
Citera
2017-10-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Hårfin gräns mellan raggning och sexuella trakasserier. Varför bry sig liksom.

Spelar ingen roll, jag ser det jag ser.

Va, jag trodde du var svensk, där ser man så fel man kan ha ibland.
Citera
2017-10-30, 20:24
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Det verkar som att det är en massa 30-åriga, bittra män här i tråden som klagar över att tjejer inte beter sig likadant nu som för tio år sedan och att det är ett nytt fenomen i samhället (troligen beroende på invandringen, typ). Men ingen tanke tycks läggas vid att männen själva är tio år äldre nu, att de spelar i en annan serie nu än de småtjejer de vill knulla, vilket dessa genomskådar.
Ursäkta om detta har sagts förut, jag har inte läst hela tråden.
Citera
2017-10-30, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det verkar som att det är en massa 30-åriga, bittra män här i tråden som klagar över att tjejer inte beter sig likadant nu som för tio år sedan och att det är ett nytt fenomen i samhället (troligen beroende på invandringen, typ). Men ingen tanke tycks läggas vid att männen själva är tio år äldre nu, att de spelar i en annan serie nu än de småtjejer de vill knulla, vilket dessa genomskådar.
Ursäkta om detta har sagts förut, jag har inte läst hela tråden.

Tror att de flesta nog snarare är väldigt unga. Runt 30 förändras dynamiken rejält och det blir mannens marknad, så det låter osannolikt.
Citera
2017-10-30, 22:26
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Tror att de flesta nog snarare är väldigt unga. Runt 30 förändras dynamiken rejält och det blir mannens marknad, så det låter osannolikt.
Fast tråden handlar ju om att män inte får ligga längre. Så nu måste du förklara dig lite
Citera
2017-10-30, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Fast tråden handlar ju om att män inte får ligga längre. Så nu måste du förklara dig lite

Nu har jag inte läst hela tråden men intrycket jag fått är att de flesta verkar rätt unga. I 30-årsåldern vågar jag nog påstå att de flesta män får ligga eftersom kvinnor då blivit totalt desperata av den tickande biologiska klockan och vill stadga sig att även riktigt fula killar får ligga.
Citera
2017-10-30, 22:43
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Nu har jag inte läst hela tråden men intrycket jag fått är att de flesta verkar rätt unga. I 30-årsåldern vågar jag nog påstå att de flesta män får ligga eftersom kvinnor då blivit totalt desperata av den tickande biologiska klockan och vill stadga sig att även riktigt fula killar får ligga.
När det kommer till enbart jämnåriga matchningar, kanske det är riktigt ja. Men nu har inte heller jag läst hela tråden, men min känsla är att den blott handlar om det vanliga gnället om att aldrig få ligga
Citera
2017-11-01, 17:14
Medlem
Honeyvoices avatar
Jag tror att det här med att inte få sex är vanligt i förhållanden/äktenskap också. Häromdagen pratade jag med en kille som inte hade haft sex med sin fru på 5 år. De flesta killar vill ju såklart inte berätta sådant då de tycker det är skämmigt att ha en tjej och ändå inte ha sex.

Kanske om man legaliserar prostituition så kommer man verkligen få se hur det ligger till?
Citera
2017-11-01, 18:36
Medlem
Ducken11s avatar
En majoritet av killar är betahannar.

Jag har fått knulla var och varannan dag i långt över 10+år.

Man behöver bara göra klart för partnern, att om inte hon ger mig sexuell njutning, så finns det en kö med tjejer som gärna gör det...
Citera
2017-11-01, 18:36
Medlem
Citat:

Männens marknad blir det väl senare efter 80 strecket då det är fler kvinnor som lever än män i den åldern om man nu lever så länge.
Citera
2017-11-01, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabianBabian
Männens marknad blir det väl senare efter 80 strecket då det är fler kvinnor som lever än män i den åldern om man nu lever så länge.

Nej. Du förutsätter att alla män är potentiella partners för en kvinna. Så är det inte. En kvinna i 30-årsåldern har ett extremt snävt skafferi att välja från. De män i hennes ålder som överhuvudtaget är något att ha är redan tagna, och de som inte är tagna dejtar oftast yngre kvinnor, dvs hon måste konkurrera med kvinnor 5-10 år yngre än hon själv. Det är rätt hårt. Samtidigt tickar den biologiska klockan på i full fart och det är bråttom. De som i denna ålder lyckas hitta någon nöjer sig antingen med en kille en bra bit under sin standard eller hittar någon flera år äldre som kanske redan har barn och är frånskild.

Finns inget mer attraktivt för kvinnor vid partnerbildande än en attraktiv man som vid 30+ år dessutom har ett fast och bra jobb, bostad och allt annat fixat. Det är ett kap. Är han inte redan tagen har han en hel hord av snygga tjejer på 20-25 år efter sig.
På samma sätt som en snygg kvinna på 20-25 har en hel hord av attraktiva män efter sig. De kvinnor som då inte tänker långsiktigt och passar på medan de har bollen att binda sig med en sådan man kommer att få det tufft senare.

80/20-regeln bör också beaktas.
Senast redigerad av Raynewooney 2017-11-01 kl. 19:30.
Citera
2017-11-01, 19:28
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Vissa killar får knulla som kaniner.
Medans andra får inte knulla alls! Det är orättvist men sant.
Det är därför som vissa inte får någon fitta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in