2017-10-30, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaboom1
Det är lustigt. Svenska tjejer knullar som aldrig förr. De börjar knulla runt redan i 13-årsåldern. Det ska inte underskattas. Även en genomsnittlig tjej har knullat ofantligt mycket när hon når 30-årsåldern.

Men samtidigt har killar det så otroligt svårt att få ett ligg. Många killar blir så desperata att de ligger med de fulaste paddorna bara de får sig något. Bättre än inget i alla fall tycker dem.

Hur går det ihop egentligen? Handlar det om den s.k 20/80 regeln eller?
Asså ska jag vara ärlig så tror jag att det där med att tjejer ligger runt är en fet myt.

Tjejerna kanske har som mest legat när de haft en tillfällig relation någonstans vid 18-21 års ålder.

Sen kan de flesta tjejer kontrollera sin kåthet och roa sig med andra saker än att tråna efter kuk.

Skulle nog säga 5/30 regeln snarare.

5 procent av killarna storknullar sig igenom 30 procent av singeltjejerna som är någorlunda sexuellt aktiva. Tycker folk underskattar kvinnornas prydhet. Sex är inte lika centralt för tjejer som för killar.
Citera
2017-10-30, 01:48
Bannlyst
Och kom ihåg detta killar, om/när ni väl lyckas skaffa en tjej, då har denna tjej trolgitvis sjuk sexuell erfarenhet och har varit med ett helt gäng "hingstar", medan du själv står där med din lista på 2, eller 0, och antagligen en genomsnittlig penis, medans denna donna är van porrkukar (som han säkerligen haft ett antal av vid det här laget).

Inte bara det, men donnan i fråga har 4000 andra män som vill åt hennes fitta och konstant spammar på social media, så FORT du och donnan bråkar kan hon få för sig att "göra dig riktigt sur!!" och dra till en av dessa män.

Eller varför inte om ni gifter er, en dag vaknar hon och "känslorna svalnat" (vilket de alltid gör, det är en jävla naturlag, men svenskor fattar inte det och vill leva i disney hela livet), då ska det brytas upp och splittras.

Vilket jävla skitsamhälle alltså, det är fan inte konstigt att folk är så deprimerade idag.

Vi måste göra om hela skiten, kvinnan kan inte få makt, hon MÅSTE vara i behov av män, annars blir det såhär.
Citera
2017-10-30, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Asså ska jag vara ärlig så tror jag att det där med att tjejer ligger runt är en fet myt.

Tjejerna kanske har som mest legat när de haft en tillfällig relation någonstans vid 18-21 års ålder.

Sen kan de flesta tjejer kontrollera sin kåthet och roa sig med andra saker än att tråna efter kuk.

Skulle nog säga 5/30 regeln snarare.

5 procent av killarna storknullar sig igenom 30 procent av singeltjejerna som är någorlunda sexuellt aktiva. Tycker folk underskattar kvinnornas prydhet. Sex är inte lika centralt för tjejer som för killar.

nae det här stämmer inte alls och är bara något som killar inte får ligga intalar sig, kan säga dig att tjejer ligger runt så inot helvete, typ varje normal tjej ligger runt. Endera har hon KK, förhållande eller ett antal "hook ups" som hon drar till då och då.

Festa med tjejer någon gång och du kommer inse att 90% av samtalsämnena handlar om någon het kille. Ofta också kukstorlekar eller de senaste sexet.

svenskor är världskända för att vara extremt lössläppta.
Citera
2017-10-30, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
nae det här stämmer inte alls och är bara något som killar inte får ligga intalar sig, kan säga dig att tjejer ligger runt så inot helvete, typ varje normal tjej ligger runt. Endera har hon KK, förhållande eller ett antal "hook ups" som hon drar till då och då.

Festa med tjejer någon gång och du kommer inse att 90% av samtalsämnena handlar om någon het kille. Ofta också kukstorlekar eller de senaste sexet.

svenskor är världskända för att vara extremt lössläppta.
Förklara då varför mina kompisar alltid skryter om sina ligg varje gång, och detta kanske 1-2 gånger om året. Om nu singelmän fick ligga så lätt så hade vi hört ett eko genom staden hur deras ligg gick till osv.

Jag håller med babianen, kvinnor är inte intresserade av sex.
Citera
2017-10-30, 02:04
Bannlyst
Citat:
Förklara då varför mina kompisar alltid skryter om sina ligg varje gång, och detta kanske 1-2 gånger om året. Om nu singelmän fick ligga så lätt så hade vi hört ett eko genom staden hur deras ligg gick till osv.

Jag håller med babianen, kvinnor är inte intresserade av sex.

jadu, jag har ingen aning om dina kompisar. Vad jag kan säga är att i stort sett varenda normal tjej har regelbunden sex, de flesta tjejer blir helt galna om de går utan sex en månad eller två.

kvinnor är extrem intresserade av sex, det knullas hejvilt. Problemet är bara att det inte knullas med oss, utan en liten del män.

Tyvärr kompis, du kan ju alltid försöka intala dig att så är fallet för att må bättre, inte vara den som "står utanför", men sanningen är den att en absolut överväldigad majoritet av kvinnor har regelbunden sex.
Citera
2017-10-30, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
jadu, jag har ingen aning om dina kompisar. Vad jag kan säga är att i stort sett varenda normal tjej har regelbunden sex, de flesta tjejer blir helt galna om de går utan sex en månad eller två.

kvinnor är extrem intresserade av sex, det knullas hejvilt. Problemet är bara att det inte knullas med oss, utan en liten del män.

Tyvärr kompis, du kan ju alltid försöka intala dig att så är fallet för att må bättre, inte vara den som "står utanför", men sanningen är den att en absolut överväldigad majoritet av kvinnor har regelbunden sex.
https://www.google.se/amp/s/amp.reddit.com/r/AskWomen/comments/334hnt/all_the_single_ladies_how_often_do_you_get_laid/

Det här är talande. Kvinnor gillar inte casual sex. Fuckboys finns inte. All pippande sker genom någon form av äktenskap. Tror du själv tjejer är så naiva och dumma att man knullar nån casual bara sådär?
Citera
2017-10-30, 02:26
Bannlyst
Citat:
https://www.google.se/amp/s/amp.reddit.com/r/AskWomen/comments/334hnt/all_the_single_ladies_how_often_do_you_get_laid/

Det här är talande. Kvinnor gillar inte casual sex. Fuckboys finns inte. All pippande sker genom någon form av äktenskap. Tror du själv tjejer är så naiva och dumma att man knullar nån casual bara sådär?

Jösses, om du verkligen tror på vad kvinnor säger vid en poll sådär så är du mer "blue pilled" än jag trodde.

Nåja, om det får dig att må bättre så, människor intalar sig alla möjliga saker för att slippa bemöta verkligheten.
Citera
2017-10-30, 02:32
Bannlyst
Mycket tramsande de senaste inläggen. Kvinnor har väldigt mycket sex, tro inte något annat. Jag har kört igenom nästan 40 stycken år 2017 och förra året var det nästan lika många.

Senaste var idag, bestämde mig för att ta bilen 20 mil bort och dunka på en flicka, hon hade detta år legat med 19 stycken, hon var 24 år gammal.

Så här gick "uppraggningen" till:

https://i.imgur.com/LjEd3gn.jpg

Tog sedan nummer och besökte henne idag.
Citera
2017-10-30, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Mycket tramsande de senaste inläggen. Kvinnor har väldigt mycket sex, tro inte något annat. Jag har kört igenom nästan 40 stycken år 2017 och förra året var det nästan lika många.

Senaste var idag, bestämde mig för att ta bilen 20 mil bort och dunka på en flicka, hon hade detta år legat med 19 stycken, hon var 24 år gammal.

Den konversationen och så ser man två bookmark mappar om feminism. Komiskt

Tröttnar du inte på att bara ligga för att ligga? Känns oftast som en bra ide innan men efteråt så blire lite, mewh.. Kunde likaväl runkat o gjort något vettigt med tiden ist.
Citera
2017-10-30, 02:41
Bannlyst
Citat:

herregud .... kungen som vanligt, kan inte ens fatta hur kung man skulle må om man hade det sådär lätt. vet inte om man ska bli avundsjuk eller beundra ha h ...
Citera
2017-10-30, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dingdingvarld
Den konversationen och så ser man två bookmark mappar om feminism. Komiskt

Tröttnar du inte på att bara ligga för att ligga? Känns oftast som en bra ide innan men efteråt så blire lite, mewh.. Kunde likaväl runkat o gjort något vettigt med tiden ist.

Haha. Jag har en hel armada med länkar om feminism, den ideologin är totalt vrickad.

Jag har tröttnat för länge sedan men har inte så mycket annat att göra, ett förhållande med en svensk tjej är för mig numera helt uteslutet, jag har sett för mycket skit hos svenska kvinnor för att någonsin kunna lita på en sådan i ett förhållande. Jag drar antagligen utomlands efter studierna, Sverige är RIP för mig.
Citera
2017-10-30, 02:47
Medlem
Citat:
Haha. Jag har en hel armada med länkar om feminism, den ideologin är totalt vrickad.

Jag har tröttnat för länge sedan men har inte så mycket annat att göra, ett förhållande med en svensk tjej är för mig numera helt uteslutet, jag har sett för mycket skit hos svenska kvinnor för att någonsin kunna lita på en sådan i ett förhållande. Jag drar antagligen utomlands efter studierna, Sverige är RIP för mig.

Säga vad man vill om den svenska kvinnan men en svensk man flyr inte. Finns inget värre än desertörer. Flyr du är du inte bättre än de fega män som kommer från Afghanistan och resten av MENA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in