2017-10-15, 00:29
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Nu måste du sluta tramsa. och gå OT. Hon kom hem nu och vi ska sova.

Mina argument är att det inte löser ngt att sitta på flashback och förakta kvinnor för att ni är utan ligg eller tjej. Det inser ni en dag, hoppas jag.
Och ni tillhör fåtalet, inte vi som kan snacka och bli ihop med tjejer. Ni behöver jobba på er självkänsla.
Ja vi förstår att du har lismat som den hund du är.
Citera
2017-10-15, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Nej. Du hatar inte en hund för att han äter köttbiten, på samma sätt kan (bör) du inte hata kvinnor för att dom agerar som dom agerar, det är i deras natur.
Alltså det är bara i Sverige vi har en sådan här brutal mobbning när det kommer till unga par. Speciellt i Sverige alltså.

Citat:
Problemet med denna "natur" är att den med tiden skapar ett extremt våldsamt kallt samhälle med en stor mängd utslagna män, således varför den bör kontrolleras och varför dagens samhällssystem är förödande - inte bara för unga män, men även kvinnor.
Vilken natur? Kvinnor mobbar medvetet i dessa dagar. De njuter av det. Det gör männen också. Läs nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Har du någon gång fått ha sex så kan jag tänka mig att det är svårt att inte försöka få en kick till. Samhället har satt en premiss på mannen som han ska uppfylla för att kallas för "man". Speciellt när det gäller tillgång till sex. Tänk, majoriteten av kvinnor vill inte ens ligga med en oskuld.

Eftersom jag inte vill ha barn så kommer jag vara oskuld hela livet. Så jag mår inte dåligt för att jag inte får sex då jag inte haft sex.

Glöm inte att det är kvinnan som väljer vem hon vill para sig med generellt sett. Om hon då väljer dig så har du något som andra inte har. Du är värd något.

Jag menar om en kvinna inte ens vill ligga med dig, hur värdelös är du inte då?
Jag har aldrig haft det och för mig handlar det inte om det. Jag vet dock att om man har haft det en gång så vill man ha det igen för att det är en sådan härlighet. Jag vill inte heller ha barn, men kan kan fortfarande ha sex för det? eller var det bara ett exmepel? Jag vet även att det är kvinnan som väljer generellt sätt. Problemet med mig är att jag hatar alla kvinnor som även kollar på mig, även singel kvinnorna, det har gått så långt för mig nu. Jag vet inte ens hur jag ska snacka med dom, det verkar vara konstigt att gå fram först i det här landet, om jag tex märker att ngn kollar, är det inte weird att bara gå gram o snacka random då?

Citat:
Du ska icke hata. Dom gör det inte för att du ska vara avundsjuk. Dom ser dig inte, du är en osynlig man för dom. Kort och gott dom respekterar inte dig som människa. Varför dom vill få dom ensamma killarna att må dåligt, är för att dom inte vill att deras nuvarande pojkvän ska utmanas av dom lägre stående killarna. Hon vill på något sätt vara säker på att hon valt rätt man.
Jag kan ej sluta hata, jag lever på detta hatet. Jag tänker bara på hur jag misshandlar vissa unga par ibland, i bussen eller när de är ute och går, jag hatar när de hånler mot mig. Jag kan inte sova för att jag ha dessa idioter i mitt huvud. Har länge tänkt att misshandla dessa as! Jag älskar att tänka så i mitt eget huvud, hur jag bara slår ihjäl dom och skriker på dom, VARFÖR HÅNLER DU EMOT MIG? Och sedan bara misshandlar jag dom om och om igen! Tycker att det är skönt.

Jag förstår dock inte så mycket av det sista du skriver >>> Varför dom vill få dom ensamma killarna att må dåligt, är för att dom inte vill att deras nuvarande pojkvän ska utmanas av dom lägre stående killarna. Hon vill på något sätt vara säker på att hon valt rätt man.

Rätta mig om jag tolkar dig fel.

Men du menar alltså att dessa kvinnor medvetet försöker få mig att bli arg och få mig att må dåligt för att de vill att jag ska börja bråka med dom? Eller hur menar du? För om jag gör det kommer jag överbevisa hororna att de inte valde rätt man, mitt utbrott gentemot dessa kommer att visa att jag är starkare.

Eller menar du att de vill få mig att bli arg, sedan märker de det, och om de märkte det då fattade de att jag är lättkränkt och ingen att ha? Men om jag i stället skiter i det och visar att jag itne blev arg då blir de fundersamma och tänker 'vf blev inte han arg eller vf reagerar inte han på när vi kysser och gosar med varanadra i hans närhet'? Och då kliar det i skallen på dom?

Har jag förstått dig rätt?

Förövrigt så handlar det som sagt inte om sexet för mig. Jag kan ha haft sex tvåhundratusen gången, men att se dessa unga par tro de är bättre än mig nästa dag igen är lika jobbigt, att se de hånle så där och visa att de har varandra är lika jobbigt. Jag vill i stället ha en tjej bredvid mig så dom kan se att jag inte är ensam att jag också ha ngn. Det är så jag vill hämnas.
Senast redigerad av KimWall 2017-10-15 kl. 00:50.
Citera
2017-10-15, 01:00
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimWall
Alltså det är bara i Sverige vi har en sådan här brutal mobbning när det kommer till unga par. Speciellt i Sverige alltså.
Nej.
Citat:
Jag har aldrig haft det och för mig handlar det inte om det. Jag vet dock att om man har haft det en gång så vill man ha det igen för att det är en sådan härlighet. Jag vill inte heller ha barn, men kan kan fortfarande ha sex för det? eller var det bara ett exmepel? Jag vet även att det är kvinnan som väljer generellt sätt. Problemet med mig är att jag hatar alla kvinnor som även kollar på mig, även singel kvinnorna, det har gått så långt för mig nu. Jag vet inte ens hur jag ska snacka med dom, det verkar vara konstigt att gå fram först i det här landet, om jag tex märker att ngn kollar, är det inte weird att bara gå gram o snacka random då?

I teorin ja, men det är fortfarande kvinnan som bestämmer så jag avstår att ens ge henne den chansen till att börja med. Låt dom titta, men lägg inget värde i det.

Citat:
Jag kan ej sluta hata, jag lever på detta hatet. Jag tänker bara på hur jag misshandlar vissa unga par ibland, i bussen eller när de är ute och går, jag hatar när de hånler mot mig. Jag kan inte sova för att jag ha dessa idioter i mitt huvud. Har länge tänkt att misshandla dessa as! Jag älskar att tänka så i mitt eget huvud, hur jag bara slår ihjäl dom och skriker på dom, VARFÖR HÅNLER DU EMOT MIG? Och sedan bara misshandlar jag dom om och om igen! Tycker att det är skönt.
Det är du som avgör.
Citat:
Jag förstår dock inte så mycket av det sista du skriver >>> Varför dom vill få dom ensamma killarna att må dåligt, är för att dom inte vill att deras nuvarande pojkvän ska utmanas av dom lägre stående killarna. Hon vill på något sätt vara säker på att hon valt rätt man.

Rätta mig om jag tolkar dig fel.

Eller menar du att de vill få mig att bli arg, sedan märker de det, och om de märkte det då fattade de att jag är lättkränkt och ingen att ha? Men om jag i stället skiter i det och visar att jag itne blev arg då blir de fundersamma och tänker 'vf blev inte han arg eller vf reagerar inte han på när vi kysser och gosar med varanadra i hans närhet'? Och då kliar det i skallen på dom?

Har jag förstått dig rätt?
ja.

Citat:
Förövrigt så handlar det som sagt inte om sexet för mig. Jag kan ha haft sex tvåhundratusen gången, men att se dessa unga par tro de är bättre än mig nästa dag igen är lika jobbigt, att se de hånle så där och visa att de har varandra är lika jobbigt. Jag vill i stället ha en tjej bredvid mig så dom kan se att jag inte är ensam att jag också ha ngn. Det är så jag vill hämnas.

Men sluta nu. Du uppfattar dig själv som att du är värd något om du får sex eller har en kvinna vid din sida. Varför är det så viktigt för dig att ha en kvinna vid din sida? Är det för att du vill passa in?
Citera
2017-10-15, 01:22
Medlem
CaptainBlueshearts avatar
För att citera forna tiders sexbomb och femme fatale, Mae West:
"Varje kvinna sitter på en förmögenhet"

Mina föräldrar var födda på 10-talet och på äldre dar kunde de äntligen prata om sin ungdoms sexualliv. Det var i stort sett obefintligt. Det var den gamla goda tiden som många på Flashback tror har funnits i Sverige.

Den sexuella revolitionen kom på 60-talet och innebar att förlovning och löfte om giftermål inte krävdes för ett samlag. Varför? Givetvis p-pillret som tillät kvinnor att leva ut sin längtan utan rädsla för att bli med barn.

Sex är makt och en möjlighet att avancera eller trycka ner. Att en majoritet svenska "killar" (vilken åldersgrupp är det tro?) inte skulle "få" sex är inte vare sig uppseendeväckande eller upprörande. Sett till världen i stort är det mycket få män som "får" sex utanför äktenskapet. Sex är varken en gåva eller en rättighet utan en handling mellan två självständiga människor som gör ett fritt val.

Att neka en invit till sex är ett uråldrigt beteende som alltför ofta inte har respekterats av män. Den man som respekterar kvinnor som jämlikar är i dagens Sverige på god väg mot möjligheten till intimt umgänge.

De som är snygga och självsäkra har det alltid enklare men den som är respekfull och självsäker kommer att se bättre ut ju längre kvällen framskrider.
Citera
2017-10-15, 01:26
Medlem
shadow666s avatar
Citat:
En fråga, mår män dåligt av att inte få närhet och sex? Alltså mår de dåligare än vad kvinnor gör?

Det värsta av allt är att man är i mitt scenario, att inte få detta och samtidigt se unga par gå med varandra och skämta och skratta från 20-30 års åldern. Jag har även märkt hur de försöker att få de ensamma killarna att må dåligt. De vill göra oss avundsjuka.

Detta är det värsta TS, kränktheten som många av oss unga ensamma killar/män känner när vi se andra par.

Jag hatar dom brutalt!

Jag skulle tro att män i högre utsträckning mår dåligt av att inte få sex, kvinnor har ju tydligen attityden att dom inte vill ha en kille om han inte är 110% rätt i alla konstiga krav.. Så då betyder det ju att kvinnor tydligen inte alls vill ha närhet på samma sätt iaf.
Citera
2017-10-15, 01:29
Bannlyst
Citat:
Men sluta nu. Du uppfattar dig själv som att du är värd något om du får sex eller har en kvinna vid din sida. Varför är det så viktigt för dig att ha en kvinna vid din sida? Är det för att du vill passa in?

Jag skrev ju att jag inte bryr mig om sexet. Ibland kan jag dock tänka i mitt huvud hur andra par har sex medan jag själv ligger och ruttnar i en kista eller i min egen säng helt ensam. Tänk på det du...

Hur sjuk är inte denna tanken? Kan du inte rate:a den på en skala 1-10 så jag får se hur sjuk jag egentligen är?

Jag skiter i att passa in. Kan du inte läsa eller? Läsförståelesvårigheter?

Det handlar om att visa att jag också har ngn, så dom inte kan hånle sådär, så att tjejn på andra sidan ska fatta att jag inte är en person som man kan njuta av att retas när det kommer till sånt här med unga par. Dom kan inte skratta åt min ensamhet då, det blir som ett bra försvar. Och sedan kan man hämnas på andra som man ser har betett sig så här.

Att ha en kvinna vid sin sida på public ställen måste ju vara underbart, fattar du inte det? Mycket bättre än självaste sexet! Säkert alltså... Du ser vi är så olika i den här tråden. Jag lider mer av psyiksja problem än självaste sexbristen.

Det är ensamheten som är värst när man är bland unga par som kysser och håller hand eller viskar. Det är inte sexbristen.

Allt det här är barnsligt egentligen. Jag tror man kommer över detta efter sin ungdom. Är man fortfarande bitter är man nog en extrem fara för samhället. Vi har många sådana ensamma män här i Sverige. Och jag undrar varför det inte hänt ngt riktigt riktigt hemskt ännu som drabbar flera på samma gång.
Citera
2017-10-15, 01:36
Medlem
Äh det är porrens fel.
Citera
2017-10-15, 01:46
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Jag skrev ju att jag inte bryr mig om sexet. Ibland kan jag dock tänka i mitt huvud hur andra par har sex medan jag själv ligger och ruttnar i en kista eller i min egen säng helt ensam. Tänk på det du...
Men endå så tar du upp det.
Citat:
Hur sjuk är inte denna tanken? Kan du inte rate:a den på en skala 1-10 så jag får se hur sjuk jag egentligen är?
Inte min uppgift att avgöra det.

Citat:
Jag skiter i att passa in. Kan du inte läsa eller? Läsförståelesvårigheter?
Om du nu skiter i att passa in, varför bryr du dig om vad andra tänker eller tycker om dig? Varför bryr du dig om människor som tittar snett på dig? Som hånler mot dig? varför bryr du dig?

Citat:
Det handlar om att visa att jag också har ngn, så dom inte kan hånle sådär, så att tjejn på andra sidan ska fatta att jag inte är en person som man kan njuta av att retas när det kommer till sånt här med unga par. Dom kan inte skratta åt min ensamhet då, det blir som ett bra försvar. Och sedan kan man hämnas på andra som man ser har betett sig så här.
Du vill passa in.

Citat:
Att ha en kvinna vid sin sida på public ställen måste ju vara underbart, fattar du inte det? Mycket bättre än självaste sexet! Säkert alltså... Du ser vi är så olika i den här tråden. Jag lider mer av psyiksja problem än självaste sexbristen.
Nej jag fattar inte det för jag lägger inte mitt värde i som människa om jag har en kvinna bredvid mig eller inte. Ja, du lider nog mer av psykiska problem än sexet...

Citat:
Allt det här är barnsligt egentligen. Jag tror man kommer över detta efter sin ungdom. Är man fortfarande bitter är man nog en extrem fara för samhället. Vi har många sådana ensamma män här i Sverige. Och jag undrar varför det inte hänt ngt riktigt riktigt hemskt ännu som drabbar flera på samma gång.

Dom tar självmord.
Citera
2017-10-15, 04:07
Medlem
Citat:
Och här kom ytterligare en intelligensreserv in
Kom från rätt planta. Tydligen var det tomt och du kan inte bemöta frågorna, sicken pajas du är.
Citera
2017-10-15, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Och där kommer en ny kvinna in i tråden med rabiata personangrepp. Det slår verkligen aldrig fel
Men lilla pojken, komma till sin idols försvar sådär, det är väl bäst att ni oskulder håller ihop mot världen. Eller köper du också sex?
Citera
2017-10-15, 05:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Kom från rätt planta. Tydligen var det tomt och du kan inte bemöta frågorna, sicken pajas du är.

Den enda pajasen här är du, vilket i stort sett alla håller med om. Roidornot är relationforumets kung och bidrar varje dag med fler gyllene inlägg som får en att tänka till, än vad du skulle lyckas med under en hel livstid. Hela tiden går ni i hans fällor också utan att ens fatta det själv hahaha
Citera
2017-10-15, 05:43
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Men lilla pojken, komma till sin idols försvar sådär, det är väl bäst att ni oskulder håller ihop mot världen. Eller köper du också sex?
Är det så att jag ser ännu ett rabiat personangrepp från en kvinna som inte kan diskutera sakfrågan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in