2017-10-14, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KimWall
En fråga, mår män dåligt av att inte få närhet och sex? Alltså mår de dåligare än vad kvinnor gör?

Det värsta av allt är att man är i mitt scenario, att inte få detta och samtidigt se unga par gå med varandra och skämta och skratta från 20-30 års åldern. Jag har även märkt hur de försöker att få de ensamma killarna att må dåligt. De vill göra oss avundsjuka.

Detta är det värsta TS, kränktheten som många av oss unga ensamma killar/män känner när vi se andra par.

Jag hatar dom brutalt!

Självklart mår en människa dåligt av att inte få närhet, kärlek, bekräftelse, uppskattning och sex. Sex och närhet är längs ner i maslows behovstrappa:

http://slideplayer.se/slide/1941217/7/images/3/Maslows+behovstrappa.jpg

Du kommer få svagare dopamin d2 receptorer, ditt dopamin kommer nedregleras, ditt serotonin kommer gå ner, du kommer tappa motivation, drivkraft, livsgnista, självkänsla och välmående.

Ni bör ej hata kvinnorna på grund av detta, kvinnor gör bara vad kvinnor gör, man har genom historien kontrollerat kvinnan på grund av detta. Idag gör vi det inte, då tar vi oss sakta men säkert tillbaka till naturen där djungelns lag råder och en mindre del av hanar får fortplanta sig med en majoritet av honor, en majoritet av hanar blir utan.

Vad behövs? En reform av systemet.
Citera
2017-10-14, 23:58
Bannlyst
Citat:
En fråga, mår män dåligt av att inte få närhet och sex? Alltså mår de dåligare än vad kvinnor gör?

Det värsta av allt är att man är i mitt scenario, att inte få detta och samtidigt se unga par gå med varandra och skämta och skratta från 20-30 års åldern. Jag har även märkt hur de försöker att få de ensamma killarna att må dåligt. De vill göra oss avundsjuka.

Detta är det värsta TS, kränktheten som många av oss unga ensamma killar/män känner när vi se andra par.

Jag hatar dom brutalt!
Har ju sagt som det är tidigare i tråden. Jag klarar inte av det längre så därför slutade jag jobba på restaurang. Igår var sista dagen. Nu kommer jag jobba bland sossekärringar och söta barn i skola istället. Ska bli skönt att komma bort från all ytlig fasad och hamna i barnens värld istället.

Massa par i restauranger som ser ner på en och tror de är bäst för de är i förhållanden. Självupptagna tjejer som inte ens kan titta upp när jag tar beställning. Men killen, han kollar men tjejen en riktig fitta som fått allt serverat i silverfat genom livet.

Blir det krig kommer jag hellre desertera och sitta i fängelse. Kvinnor förtjänar inte att få mitt skydd i händelse av krig. Då får deras modiga alfahannar hjälpa dem.
Citera
2017-10-15, 00:02
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Fast du använder det motsatta könet som ett slagträ mot honom.

Är inte du feminist? Varför använda man-kortet? Jag tänker på ordvalet "småpojke".

Var skriver han att det är kvinnors fel? Länk plz.
Jag kan nog inte kalla mig feminist. Nu ska vi inte tala om någon särskild. De som skriver om att kvinnor måste kontrolleras för att de är så osjälvständiga och inte förstår, att samhället är fel för att kvinnor inte hålls i hårda tyglar, de skyller sina tillkortakommanden på kvinnor.

Sen är det ju annars detta med att kvinnor manipulera och ljuger. Oavsett, kvinnors fel för att de får gå lösa på gator och torg.

Edit. De beter sig just nu som tramsiga småpojkar i tråden. Därför.
Senast redigerad av Ziaya 2017-10-15 kl. 00:05.
Citera
2017-10-15, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Har ju sagt som det är tidigare i tråden. Jag klarar inte av det längre så därför slutade jag jobba på restaurang. Igår var sista dagen. Nu kommer jag jobba bland sossekärringar och söta barn i skola istället. Ska bli skönt att komma bort från all ytlig fasad och hamna i barnens värld istället.

Massa par i restauranger som ser ner på en och tror de är bäst för de är i förhållanden. Självupptagna tjejer som inte ens kan titta upp när jag tar beställning. Men killen, han kollar men tjejen en riktig fitta som fått allt serverat i silverfat genom livet.

Blir det krig kommer jag hellre desertera och sitta i fängelse. Kvinnor förtjänar inte att få mitt skydd i händelse av krig. Då får deras modiga alfahannar hjälpa dem.
Så skönt att läsa det du skrev. Så skönt att veta att jag inte är ensam.

Jag känner mycket stort och extremt hat, jag vet inte om du är på min nivå. Men jag har skrivit saker på Flashback tidigare angående mitt hat mot unga par som fick mig att bli gripen... Men så du märkte också detta sadistiska sjuka beteende då alltså från unga par som tittar ner på en och typ 'hånler' om man kan kalla det så, man märker liksom hur de snackar om en typ. Alltså jag hatar dessa så sjukligt så det inte borde vara sant. Det har gått riktigt långt för min del.

De självupptagna tjejerna också givetvis. De hatar jag också, men att se unga par är värst, speciellt de som måste visa att de har någon genom sitt kropsspråk och sina blickar. Finns inget värre för min egen del.
Citera
2017-10-15, 00:07
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Det gör jag väl till viss del ja. Sex är mycket viktigt för mig liksom relationen till visa kvinnor i mitt liv. Det är väl samma för kvinnor omvänt.

Sen bygger min självkänsla på mycket annat med som mitt jobb. Jag fattar att dessa pojkar bygger sin självkänsla på om de får ligga eller inte. De hänger inte med i det sociala spelet och det blir till slut omöjligt.

Vad hade hänt om du inte hade haft kvinnor eller fått sex. Du skriver att det är mycket viktigt för dig. Det låter som att du vill distansera dig från dessa "pojkar". Men som jag ser det så är du samma skrot och korn. Skillnaden är att du har en flickvän och får sex.

Citat:
Finns tre vägar.
MGTOW eller dyl.
Celibat
Terapi och övning

MGTOW är inget alternativ. MGTOW är för män som sätter sig själva först och främst och kalkylerar risken i att umgås med kvinnor. Självfallet varierar detta från person till person. En del undviker att vara ensamma med kvinnor en del vägrar tvärt att ha relationer. Men det löser inte sex biten då dessa män vill ha sex och förhållande.

Celibat är en väg men då måste man ha någon form av religiöst uppvaknande av något slag. Men det löser inte sex biten.

Terapi och övning. Jag antar en form som kvinnor godkänner? Eller är du för PUA och redpill?
Citera
2017-10-15, 00:08
Bannlyst
Citat:

Jag känner mycket stort och extremt hat, jag vet inte om du är på min nivå. Men jag har skrivit saker på Flashback tidigare angående mitt hat mot unga par som fick mig att bli gripen... Men så du märkte också detta sadistiska sjuka beteende då alltså från unga par som tittar ner på en och typ 'hånler' om man kan kalla det så, man märker liksom hur de snackar om en typ. Alltså jag hatar dessa så sjukligt så det inte borde vara sant. Det har gått riktigt långt för min del.

De självupptagna tjejerna också givetvis. De hatar jag också, men att se unga par är värst, speciellt de som måste visa att de har någon genom sitt kropsspråk och sina blickar. Finns inget värre för min egen del.

Nej. Du hatar inte en hund för att han äter köttbiten, på samma sätt kan (bör) du inte hata kvinnor för att dom agerar som dom agerar, det är i deras natur.

Problemet med denna "natur" är att den med tiden skapar ett extremt våldsamt kallt samhälle med en stor mängd utslagna män, således varför den bör kontrolleras och varför dagens samhällssystem är förödande - inte bara för unga män, men även kvinnor.
Citera
2017-10-15, 00:09
Bannlyst
Citat:

Vad blev du gripen för?

Jag har inte blivit gripen men i våras tog jag sönder en busskur då jag kände en frustration. Mådde lite bättre efter det.

Nu bär det av ner till statoil för att tröstäta chips och godis
Citera
2017-10-15, 00:11
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Jag kan nog inte kalla mig feminist. Nu ska vi inte tala om någon särskild. De som skriver om att kvinnor måste kontrolleras för att de är så osjälvständiga och inte förstår, att samhället är fel för att kvinnor inte hålls i hårda tyglar, de skyller sina tillkortakommanden på kvinnor.
Jag håller med här.

Citat:
Sen är det ju annars detta med att kvinnor manipulera och ljuger. Oavsett, kvinnors fel för att de får gå lösa på gator och torg.
Ja kvinnor ljuger och manipulerar?

Citat:
Edit. De beter sig just nu som tramsiga småpojkar i tråden. Därför.

Jaha, hur då? Kan det vara så att kvinnor är en del av problematiken då?
Citera
2017-10-15, 00:15
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
...
Nu måste du sluta tramsa. och gå OT. Hon kom hem nu och vi ska sova.

Mina argument är att det inte löser ngt att sitta på flashback och förakta kvinnor för att ni är utan ligg eller tjej. Det inser ni en dag, hoppas jag.
Och ni tillhör fåtalet, inte vi som kan snacka och bli ihop med tjejer. Ni behöver jobba på er självkänsla.
Citera
2017-10-15, 00:18
Bannlyst
Citat:
Nu måste du sluta tramsa. och gå OT. Hon kom hem nu och vi ska sova.

Mina argument är att det inte löser ngt att sitta på flashback och förakta kvinnor för att ni är utan ligg eller tjej. Det inser ni en dag, hoppas jag.
Och ni tillhör fåtalet, inte vi som kan snacka och bli ihop med tjejer. Ni behöver jobba på er självkänsla.

Du har verkligen inte fattat ett dugg av tråden va?
Citera
2017-10-15, 00:18
Medlem
Honeyvoices avatar
Det verkar också som att en del killar som får många tjejer har hamnat i en annan fälla dvs de tjejer de kan få vill de inte ha men tar i brist på annat och de tjejer de vill ha kan de inte få därav frustrationen. Det handlar nog inte om kvantitet utan om kvalitet.
Ett exempel jag tänker på är Smail i Paradise Hotel. Han pratar alltid om hur många tjejer han varit med samtidigt som han verkar totalt kärlekstörstande och skitskraj att bli sårad.

Så vad man kan fråga sig är…blir någon i längden lika frustrerad av att ha sex med tjejer han egentligen inte vill ha som en som inte får sex alls?
Citera
2017-10-15, 00:26
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:

Har du någon gång fått ha sex så kan jag tänka mig att det är svårt att inte försöka få en kick till. Samhället har satt en premiss på mannen som han ska uppfylla för att kallas för "man". Speciellt när det gäller tillgång till sex. Tänk, majoriteten av kvinnor vill inte ens ligga med en oskuld.

Eftersom jag inte vill ha barn så kommer jag vara oskuld hela livet. Så jag mår inte dåligt för att jag inte får sex då jag inte haft sex.

Glöm inte att det är kvinnan som väljer vem hon vill para sig med generellt sett. Om hon då väljer dig så har du något som andra inte har. Du är värd något.

Jag menar om en kvinna inte ens vill ligga med dig, hur värdelös är du inte då?

Citat:

Jag hatar dom brutalt!

Du ska icke hata. Dom gör det inte för att du ska vara avundsjuk. Dom ser dig inte, du är en osynlig man för dom. Kort och gott dom respekterar inte dig som människa. Varför dom vill få dom ensamma killarna att må dåligt, är för att dom inte vill att deras nuvarande pojkvän ska utmanas av dom lägre stående killarna. Hon vill på något sätt vara säker på att hon valt rätt man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in