2017-10-14, 20:51
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kn0tt
Fy fan låter hemskt, tänk va lätt det var att åka dit med nån som blev med barn etc. I vilket fall låter det mer som nåt du sett på tv än verklig historia, folk var hårt hållna och levde i ett fett klassamhälle, det var nog inte lätt för en dräng att få ligga...

Jag har legat mycket i mina dar, men dock aldrig 'fått' sex, om nån skulle erbjuda mig det skulle jag bestämt tacka nej, det är fan ingen poäng med sånt.
Kvinnorna bestämmer vilka som ska få komma in i henne och därför ges tillåtelse som du får.

Går Tinder dåligt idag så du trollar efter fitta här?
Citera
2017-10-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Kvinnorna bestämmer vilka som ska få komma in i henne och därför ges tillåtelse som du får.

Går Tinder dåligt idag så du trollar efter fitta här?

Jösses, jag underskattade nog nivån i denna tråd... har adrig träffat en kvinna som "bestämt" nånting, du har en sjuk människosyn. Man har inte sex med folk man inte är tänd på, det gället män såväl som kvinnor, när tycke uppstår har man sex om man tycker det är en god idé, svårare än så har det aldrig varit.
Citera
2017-10-14, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Om alla tjejer bestämde sig för att vänta med sex tills de är redo att skaffa barn i 30 års åldern för att bibehålla ett högt värde som relationsmaterial, då skulle antalet sexuellt frustrerade män öka rejält.

Inkorrekt. Kvinnor ska inte behöva vänta till de är 30 innan de skaffar barn, det är ett modernt skit-hittepå och ökar risken för komplikationer med avkomman. Människor ska skaffa barn relativt tidigt i livet och var ordentlig man bör få sig en kvinna som ligger på samma nivå på utseendeskalan, precis som det har varit förut, således blir det många mindre sexuellt frustrerade män.
Citera
2017-10-14, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag försöker förflytta det till att om man vill att sakernas tillstånd ska förändras så är det absolut vettigaste, alla kategorier, att själv försöka göra något åt det istället för att vänta på att resten av världen ska ändra på sig till ens fördel, för då kan man få vänta så länge att man hamnar på kyrkogården innan man träffat någon.

Det är många som försöker göra något åt det, det kan möjligtvis hjälpa den enskilda individen till viss del (eller kanske inte), men samhället och dess system består, imorgon ploppas det ut nya pojkar som kommer få ännu större problem. Imorgon inser fler pojkar och män att det i princip är omöjligt numera.

Citat:
Men jag ska inte rubba era cirklar mer, trivs ni med att känna er värdelösa så spelar det ju ingen roll om jag tycker att det är sorgligt eller inte.

Ingen gillar att känna sig värdelös, detta har inget med att "känna något" att göra, detta är mycket större än så och handlar inte om några enskilda socialt utstötta män, det handlar om ett problematiskt samhällsfenomen som ej går att lösa genom att män attenderar på sy-kurser.
Citera
2017-10-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Inkorrekt. Kvinnor ska inte behöva vänta till de är 30 innan de skaffar barn, det är ett modernt skit-hittepå och ökar risken för komplikationer med avkomman. Människor ska skaffa barn relativt tidigt i livet och var ordentlig man bör få sig en kvinna som ligger på samma nivå på utseendeskalan, precis som det har varit förut, således blir det många mindre sexuellt frustrerade män.
Nu är det ju knappast du som avgör när kvinnor ska skaffa barn. De flesta kvinnor vill hinna skaffa sig en utbildning och etablera sig på arbetsmarknaden innan de bildar familj, och det är inga problem att föda friska barn vid 30.

Mannen är ju ofta några år äldre än kvinnan i ett förhållande, så om kvinnor är 30 när de gifter sig och mister oskulden, så är männen kanske ca 33 när de mister oskulden. De som hittar en kvinna att gifta sig med d.v.s., de andra får leva utan sex hela livet.

Ett samhälle där det bara finns tjejer som inte har sex före äktenskapet måste låta som en dröm för dig och andra män som vill vänta med sex tills ni är gifta, fast det krockar ju totalt med de män som gärna vill ha sex innan de är 30+, och som inte vill gifta sig med någon de inte haft sex med...
Citera
2017-10-14, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Nu är det ju knappast du som avgör när kvinnor ska skaffa barn.

Konsensus avgör och då kvinnor har en stark tendens att följa vad samhälle och auktoritet säger så bör samhället uppmuntra att föda barn så tidigt som möjligt.

Citat:
De flesta kvinnor vill hinna skaffa sig en utbildning och etablera sig på arbetsmarknaden innan de bildar familj, och det är inga problem att föda friska barn vid 30.

Nej det vill dom inte, dom tror att dom vill det, detta system har resulterat i att fler kvinnor än någonsin idag är deprimerad, går hos terapeuter, psykologer och knaprar anti-depressiva. 25% av unga kvinnor i USA går på anti-depp, siffran i Sverige stiger konstant, självmordsstatistiken bland kvinnor (och män) har ökat rätt fint.

Enda sen 60-talet har kvinnors välmående blivit sämre.

Det är "inga problem" men barnet har statistisk chans att få bättre hälsa, bli smartare och mer framgångsrik med färre mentala sjukdomar om kvinnan föder barnet vid ålder 18.

Citat:
Mannen är ju ofta några år äldre än kvinnan i ett förhållande, så om kvinnor är 30 när de gifter sig och mister oskulden, så är männen kanske ca 33 när de mister oskulden. De som hittar en kvinna att gifta sig med d.v.s., de andra får leva utan sex hela livet.

Att göra detta vid eller efter 30 är enbart sjukt och ett modernt fenomen som är en av många problem med den nuvarande västländska civilisationen övertagen av marxistiska galningar.

Citat:
Ett samhälle där det bara finns tjejer som inte har sex före äktenskapet måste låta som en dröm för dig och andra män som vill vänta med sex tills ni är gifta, fast det krockar ju totalt med de män som gärna vill ha sex innan de är 30+, och som inte vill gifta sig med någon de inte haft sex med...

Som jag sa tidigare, familjer bör skapas tidigare. Det bör även tillåtas prostituerade som män kan ha sex med mot betalning.
Citera
2017-10-14, 23:08
Medlem
Citat:

1. Konsensus avgör och då kvinnor har en stark tendens att följa vad samhälle och auktoritet säger så bör samhället uppmuntra att föda barn så tidigt som möjligt.

2. Det är "inga problem" men barnet har statistisk chans att få bättre hälsa, bli smartare och mer framgångsrik med färre mentala sjukdomar om kvinnan föder barnet vid ålder 18.

3. Att göra detta vid eller efter 30 är enbart sjukt och ett modernt fenomen som är en av många problem med den nuvarande västländska civilisationen övertagen av marxistiska galningar.

S4. om jag sa tidigare, familjer bör skapas tidigare. Det bör även tillåtas prostituerade som män kan ha sex med mot betalning.
1. Nej, det är inte konsensus, var har du fått det ifrån. Du ljuger som en häst travar.

2. Källa på det Tack, eller så sitter du och fabulerar.

3. Vad fan har Marxism att göra med vid vilken ålder kvinnor väljer att föda barn. Har du bara otur när du skriver eller är du så obildad?

4. Inte undra på att du sitter hemma ensam och grinar, med den attityden finns det ingen kvinna som vill vara med dig, om du nu inte betalar för det.

5. Hur ofta köper du sex?
Citera
2017-10-14, 23:11
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Konsensus avgör och då kvinnor har en stark tendens att följa vad samhälle och auktoritet säger så bör samhället uppmuntra att föda barn så tidigt som möjligt.
Har jag inte märkt. De tjejer som jag känner är självständiga eller precis lika osjälvständiga som män. Jag och min kvinna vill, i alla fall inte just nu, ha barn alls. Vi närmar oss 30. I vår postmoderna era råder det inte konsensus och olika val finns, även om det finns en norm som säger att alla ska ha barn.
Citat:
Det är "inga problem" men barnet har statistisk chans att få bättre hälsa, bli smartare och mer framgångsrik med färre mentala sjukdomar om kvinnan föder barnet vid ålder 18.
Nu lever vi ju inte vid sekelskiftet så du får väl försöka anpassa dig eller dö ensam.
Citat:
Att göra detta vid eller efter 30 är enbart sjukt och ett modernt fenomen som är en av många problem med den nuvarande västländska civilisationen övertagen av marxistiska galningar.

Ja här är vi galna nog att vilja förverkliga oss själva och kunna ge barnet stabilitet.

Och allt detta, kontroll av kvinnor och tidigt barnafödande så att du ska få doppa. Trist att ingen vill ha dig i det moderna samhället. Du får flytta. Konvertera och flytta till Iran. Eller nåt katolskt land i Sydamerika kanske?
Senast redigerad av Ziaya 2017-10-14 kl. 23:13.
Citera
2017-10-14, 23:13
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Då tycker jag att Micke ska fortsätta hänga med sina killkompisar och hoppas på att få damsällskap via dem på något sätt. Tydligen har Micke inga andra möjligheter än dejtingsajter och krogen.

Att sedan föreslå något så vilt och crazy som Varmare gjorde, att söka efter tjejer och kvinnor på de ställen där tjejer och kvinnor befinner sig ... vojne, vojne. Det är ju helt tappat.

Ja, om kvinnorna får ta del av hur sexuellt frustrerande män är så kommer dom se Micke som en creepy needy man som måste gå på ställen kvinnor går på för att få fitta.

Fy fan vad desperat aktion från Mickes sida. Här på symötet korsar kvinnorna benen för honom för dom ser igenom honom.
Citera
2017-10-14, 23:16
Medlem
Jag kan räknas in om som inte får sex om sex färre än 5 ggr per år räknas.

När jag var 20 år 2010 berättade jag för en 7 år äldre polare att jag hade haft sex stycken sexpartners. Han var förvånad och trodde att jag skulle haft åtminstone 10+ då jag så bra ut när jag var 20. Nu är jag 27 och är uppe på 15, men fem av dem är 4 eller lägre på snygghetsskalan så man skulle kunna säga 10 stycken.

Jag är en social och framåt person när jag känner för det, och ofta pratar jag om mina intressen och om idéer med folk. Numera när kåtheten släppt rejält sedan man var tonåring vill inga tjejer prata med mig, och jag är ointresserad av dem med. När jag var ung och kåt kunde jag rent intellektuellt offra mig och fjäska mig till sex. De enda som vill ha mig nu är fula eller konstiga tjejer som kan ta sig an en lugn och feminin bokläsande loser som jag i brist på andra.

Ofta är det gapiga alfahannar som är ute och sladdar med sina "coola" bilar eller krökar 3 gånger i veckan som brudarna vill ha då dessa killar är mer kungliga än lilla bussåkande jag som läser Jan Guillous brobyggarserie på pendeltåget.
Citera
2017-10-14, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Jag kan räknas in om som inte får sex om sex färre än 5 ggr per år räknas.

När jag var 20 år 2010 berättade jag för en 7 år äldre polare att jag hade haft sex stycken sexpartners. Han var förvånad och trodde att jag skulle haft åtminstone 10+ då jag så bra ut när jag var 20. Nu är jag 27 och är uppe på 15, men fem av dem är 4 eller lägre på snygghetsskalan så man skulle kunna säga 10 stycken.

Jag är en social och framåt person när jag känner för det, och ofta pratar jag om mina intressen och om idéer med folk. Numera när kåtheten släppt rejält sedan man var tonåring vill inga tjejer prata med mig, och jag är ointresserad av dem med. När jag var ung och kåt kunde jag rent intellektuellt offra mig och fjäska mig till sex. De enda som vill ha mig nu är fula eller konstiga tjejer som kan ta sig an en lugn och feminin bokläsande loser som jag i brist på andra.

Ofta är det gapiga alfahannar som är ute och sladdar med sina "coola" bilar eller krökar 3 gånger i veckan som brudarna vill ha då dessa killar är mer kungliga än lilla bussåkande jag som läser Jan Guillous brobyggarserie på pendeltåget.

Ja, som lugn "normal kille" kan du glömma att vara någon vidare kung på marknaden idag, att du ser rätt bra ut spelar ingen roll. Du måste stå ut på något sätt: kokain, steroider, gym-pumpad tatuerad gorilla, gå på krogen och vara våldsam, bli kriminell, mörda folk etc etc.

I naturen belönas de våldsammaste dominanta hanarna, i väst motverkade vi detta genom att införa monogami, kristendom, detta har nu luckrats upp och kvar finns bara kvinnans sjuka sexuella natur som törstar efter våld och dominans.
Citera
2017-10-14, 23:23
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Det är en naturlig konsekvens av lägre intelligens, ibland känns det som att jag har att göra med småbarn
Det är nog din ålder som vi ska ifrågasätta. Dina behov av att kontrollera kvinnor säger oss att du inte får ligga. Du sitter ju här en lördagskväll och sjåar dig om kvinnor.

Ja, jag gör det för att jag är sjuk och sömnlös, men jag vräker inte ur mig min sexuella frustration som en eftersatt tonåring och orerar om kvinnors påstådda osjälvständighet. För jag ligger med min fru. Som jag har valt och som har valt mig. Jag fick ligga som singel med men det får inte du, eftersom du inte klarar kontakten med kvinnor.
Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in