Citat:
Ursprungligen postat av
Roidornot
Nej. Du hatar inte en hund för att han äter köttbiten, på samma sätt kan (bör) du inte hata kvinnor för att dom agerar som dom agerar, det är i deras natur.
Alltså det är bara i Sverige vi har en sådan här brutal mobbning när det kommer till unga par. Speciellt i Sverige alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av
Roidornot
Problemet med denna "natur" är att den med tiden skapar ett extremt våldsamt kallt samhälle med en stor mängd utslagna män, således varför den bör kontrolleras och varför dagens samhällssystem är förödande - inte bara för unga män, men även kvinnor.
Vilken natur? Kvinnor mobbar medvetet i dessa dagar. De njuter av det. Det gör männen också. Läs nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Har du någon gång fått ha sex så kan jag tänka mig att det är svårt att inte försöka få en kick till. Samhället har satt en premiss på mannen som han ska uppfylla för att kallas för "man". Speciellt när det gäller tillgång till sex. Tänk, majoriteten av kvinnor vill inte ens ligga med en oskuld.
Eftersom jag inte vill ha barn så kommer jag vara oskuld hela livet. Så jag mår inte dåligt för att jag inte får sex då jag inte haft sex.
Glöm inte att det är kvinnan som väljer vem hon vill para sig med generellt sett. Om hon då väljer dig så har du något som andra inte har. Du är värd något.
Jag menar om en kvinna inte ens vill ligga med dig, hur värdelös är du inte då?
Jag har aldrig haft det och för mig handlar det inte om det. Jag vet dock att om man har haft det en gång så vill man ha det igen för att det är en sådan härlighet. Jag vill inte heller ha barn, men kan kan fortfarande ha sex för det? eller var det bara ett exmepel? Jag vet även att det är kvinnan som väljer generellt sätt. Problemet med mig är att jag hatar alla kvinnor som även kollar på mig, även singel kvinnorna, det har gått så långt för mig nu. Jag vet inte ens hur jag ska snacka med dom, det verkar vara konstigt att gå fram först i det här landet, om jag tex märker att ngn kollar, är det inte weird att bara gå gram o snacka random då?
Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Du ska icke hata. Dom gör det inte för att du ska vara avundsjuk. Dom ser dig inte, du är en osynlig man för dom. Kort och gott dom respekterar inte dig som människa. Varför dom vill få dom ensamma killarna att må dåligt, är för att dom inte vill att deras nuvarande pojkvän ska utmanas av dom lägre stående killarna. Hon vill på något sätt vara säker på att hon valt rätt man.
Jag kan ej sluta hata, jag lever på detta hatet. Jag tänker bara på hur jag misshandlar vissa unga par ibland, i bussen eller när de är ute och går, jag hatar när de hånler mot mig. Jag kan inte sova för att jag ha dessa idioter i mitt huvud. Har länge tänkt att misshandla dessa as! Jag älskar att tänka så i mitt eget huvud, hur jag bara slår ihjäl dom och skriker på dom, VARFÖR HÅNLER DU EMOT MIG? Och sedan bara misshandlar jag dom om och om igen! Tycker att det är skönt.
Jag förstår dock inte så mycket av det sista du skriver >>>
Varför dom vill få dom ensamma killarna att må dåligt, är för att dom inte vill att deras nuvarande pojkvän ska utmanas av dom lägre stående killarna. Hon vill på något sätt vara säker på att hon valt rätt man.
Rätta mig om jag tolkar dig fel.
Men du menar alltså att dessa kvinnor medvetet försöker få mig att bli arg och få mig att må dåligt för att de vill att jag ska börja bråka med dom? Eller hur menar du? För om jag gör det kommer jag överbevisa hororna att de inte valde rätt man, mitt utbrott gentemot dessa kommer att visa att jag är starkare.
Eller menar du att de vill få mig att bli arg, sedan märker de det, och om de märkte det då fattade de att jag är lättkränkt och ingen att ha? Men om jag i stället skiter i det och visar att jag itne blev arg då blir de fundersamma och tänker 'vf blev inte han arg eller vf reagerar inte han på när vi kysser och gosar med varanadra i hans närhet'? Och då kliar det i skallen på dom?
Har jag förstått dig rätt?
Förövrigt så handlar det som sagt inte om sexet för mig. Jag kan ha haft sex tvåhundratusen gången, men att se dessa unga par tro de är bättre än mig nästa dag igen är lika jobbigt, att se de hånle så där och visa att de har varandra är lika jobbigt. Jag vill i stället ha en tjej bredvid mig så dom kan se att jag inte är ensam att jag också ha ngn. Det är så jag vill hämnas.