Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Men endå så tar du upp det.
För att jag tänder på det på samma sätt, jag tänder på underlägsenheten, det är en slags fetisch jag har. Så om jag ser att en kvinna med den kroppen jag önskade att jag kunde ha har sex med en kille medan jag typ har brutalt skadad mig själv i en bilkrasch är där ute och har sex så tänder jag på att hon njuter medan hon ser mitt hat i ögonen samtidigt för att jag aldrig fick henne.
Alltså det är inte viktigt för mig, du är för dum för att fatta. Antagligen är du feminist också.
Har du läst tråden 'min fru med andra'?
Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Inte min uppgift att avgöra det.
LUEL, sa inte att du skulle avgöra ngt. Du besitter som jag tidigare skrev svåra läsförståelseproblem.
Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Om du nu skiter i att passa in, varför bryr du dig om vad andra tänker eller tycker om dig? Varför bryr du dig om människor som tittar snett på dig? Som hånler mot dig? varför bryr du dig?
Det har ingenting med passa in att göra. Man behöver ej mobba ngn för att man är med ngn. Detta är ett beteende bland många unga par idag. Du menar alltså att de som blir mobbade i skolan inte ska bry sig? Jag vill inte passa in, det har inget med det att göra, jag vill visa att de inte är bättre än mig. Det känns jobbigt att vara ensam bland alla dessa tönt par som egentligen förtjänar att mördas och styckas ihjäl i bitar för att de mobbas. Att de finns folk som är med varandra är helt ok, men att på ett mycket tydligt sätt visa att man är bättre än andra är fel även om det är kul.
Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Du vill passa in.
Vet inte hur du menar. Men det är inte så för mig, jag behöver inte passa in då jag har bra självförtroende. Detta är det enda i livet som retar upp mig. Det här med unga par alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Nej jag fattar inte det för jag lägger inte mitt värde i som människa om jag har en kvinna bredvid mig eller inte. Ja, du lider nog mer av psykiska problem än sexet...
Det är inte så att jag lägger mitt värde där. Men det känns skönt att hämnas på vissa.
Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Dom tar självmord.
Vilket tycker jag är väldigt kränkande för deras egen del. Dom förlorade! Nu ligger dom under jorden och ruttnar tysta för sig själva och kan inte komma tillbaka och eller ens röra en endaste liten då, de ligger där helt stilla och smälter bort medan alla andra par är över dom, inte bara det, de hånglar, kysser varandra, knullar gott, skrattar, äter god mat, har sex medan de som en gång önskade att få uppleva allt detta i stället tog sitt eget liv, de ligger under jorden i sommarhettan och ruttnar bort och fick aldrig ut sina brutala hat och hämnd känslor.
Det är just därför saker som hände i Las Vegas händer, olyckliga, ensamma människor bildar till slut psykoser och väljer att döda de som en gång mobbade dom tidigare. Det måste vara mycket skönt även om det är hemskt att begå sådana brott. Att få ut sig allt det där hatet på unga par och lycklicka människor innan man slutligen skjuter sig själv. Det är inte lika kränkande i alla fall, för då är det inte bara man själv som slutar upp under jordens yta medan alla andra har kul, man vet att man fick med sig flera andra som också måste sova som stockar
Notera att jag bara medger att det måste vara skönt att göra detta, och att det jag skriver är att jag förstår de som begår sådana brott. Jag har aldrig tänkt på att mörda ngn och tycker att det är väldigt hemskt med folk som gör det till slut innan det tar sitt egna liv. Jag uttrycker bara min förståelse för dessa människors ensamhet.
Har också haft mycket självmordstankar, men jag vill inte låta det ske, vill inte att andra par ska gå förbi min kista medan de är två meter högre upp en mig.
Jag måste få uppleva allt detta först i sådana fall. Men då tror jag inte en person längre har självmordstankar. För då har man fått uppleva det.
Du ser, sex och allt det andra är egentligen så djuriskt, animalistiskt och rått. Alla vill visa och skryta om det, när män knullar kvinnor i analen så tänker de på hur andra människor ligger och ruttnar i marken. De tänker på alla ensamma människor samtidigt som de bangar in sin kuk i den vackra stora kvinnliga rumpan. De tänker på hur alla ensamma människor dras in i rövhållet och att det är just dom som är så mäktiga som får chansen att trycka in dom där med sin stora kuk.
Det är så jag tänker i alla fall.
Jag ska få uppleva detta en vacker dag. Att ha en kvinna som jag så gärna får knulla på en kyrkogård helst om möjligt!