2017-10-15, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Håller med. Alla dessa själviska kvinnor som väljer att föda när inte ens mannen vill ha barnet.....
Smarta män som inte vill bli pappor väljer att inte tillverka barn. De tar alltså eget ansvar för sina egna handlingar, är det svårt att förstå för dig?
Citera
2017-10-15, 07:16
Medlem
SkepticalHippos avatar
Massor med svammel och off topic raderat.

Sluta tramsa på personnivå och håll er till trådens ämne.

/Moderator
Citera
2017-10-15, 10:21
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Vad hade hänt om du inte hade haft kvinnor eller fått sex. Du skriver att det är mycket viktigt för dig. Det låter som att du vill distansera dig från dessa "pojkar". Men som jag ser det så är du samma skrot och korn. Skillnaden är att du har en flickvän och får sex.
Om jag inte hade fått det så hade jag mått mycket dåligt och tvingats ta itu med det precis som jag har fått ta itu med annan skit jag mått dåligt över. Jag har inte bara fått. Jag har inte suttit med gapande mun och tagit emot. De flesta av oss måste jobba för att få grejer i livet och gör vi inte det får vi nöja oss. Jag säger inte att vi kan rå på allt och ändra allt men vi får jobba med det vi har och vill (och ta all hjälp som erbjuds) och kan vi inte det får vi acceptera läget. Jag mår inte så jävla bra och jag är inte nöjd med allt men jag har vett nog att inte skylla allt på andra. Jag får inte näring i hat och förakt mot andra, så nej, vi är inte samma skrot och korn.

Citat:
MGTOW är inget alternativ. MGTOW är för män som sätter sig själva först och främst och kalkylerar risken i att umgås med kvinnor. Självfallet varierar detta från person till person. En del undviker att vara ensamma med kvinnor en del vägrar tvärt att ha relationer. Men det löser inte sex biten då dessa män vill ha sex och förhållande.
Finns inget som hindrar dem att sätta sig själva främst. Det gör de ju redan. De behöver bara organisera sig och börja kalkylera tillsammans så kan de nog skapa sig ett luftslott.
Citat:
Celibat är en väg men då måste man ha någon form av religiöst uppvaknande av något slag. Men det löser inte sex biten.
Terapi och övning. Jag antar en form som kvinnor godkänner? Eller är du för PUA och redpill?
Man måste inte va religiös för att leva i celibat. Nej jag är inte för fjanterier. Jag menar terapi inom psykiatrin som är godkänd av vetenskap grundad i empiri. Och vars idéer från början bygger på mäns tankar och har varit manligt dominerad, ifall du nu inte känner till det.
Senast redigerad av Ziaya 2017-10-15 kl. 10:28.
Citera
2017-10-15, 10:32
Bannlyst
Citat:
Men endå så tar du upp det.
För att jag tänder på det på samma sätt, jag tänder på underlägsenheten, det är en slags fetisch jag har. Så om jag ser att en kvinna med den kroppen jag önskade att jag kunde ha har sex med en kille medan jag typ har brutalt skadad mig själv i en bilkrasch är där ute och har sex så tänder jag på att hon njuter medan hon ser mitt hat i ögonen samtidigt för att jag aldrig fick henne.

Alltså det är inte viktigt för mig, du är för dum för att fatta. Antagligen är du feminist också.

Har du läst tråden 'min fru med andra'?

Citat:
Inte min uppgift att avgöra det.
LUEL, sa inte att du skulle avgöra ngt. Du besitter som jag tidigare skrev svåra läsförståelseproblem.

Citat:
Om du nu skiter i att passa in, varför bryr du dig om vad andra tänker eller tycker om dig? Varför bryr du dig om människor som tittar snett på dig? Som hånler mot dig? varför bryr du dig?
Det har ingenting med passa in att göra. Man behöver ej mobba ngn för att man är med ngn. Detta är ett beteende bland många unga par idag. Du menar alltså att de som blir mobbade i skolan inte ska bry sig? Jag vill inte passa in, det har inget med det att göra, jag vill visa att de inte är bättre än mig. Det känns jobbigt att vara ensam bland alla dessa tönt par som egentligen förtjänar att mördas och styckas ihjäl i bitar för att de mobbas. Att de finns folk som är med varandra är helt ok, men att på ett mycket tydligt sätt visa att man är bättre än andra är fel även om det är kul.

Citat:
Du vill passa in.
Vet inte hur du menar. Men det är inte så för mig, jag behöver inte passa in då jag har bra självförtroende. Detta är det enda i livet som retar upp mig. Det här med unga par alltså.

Citat:
Nej jag fattar inte det för jag lägger inte mitt värde i som människa om jag har en kvinna bredvid mig eller inte. Ja, du lider nog mer av psykiska problem än sexet...
Det är inte så att jag lägger mitt värde där. Men det känns skönt att hämnas på vissa.

Citat:
Dom tar självmord.
Vilket tycker jag är väldigt kränkande för deras egen del. Dom förlorade! Nu ligger dom under jorden och ruttnar tysta för sig själva och kan inte komma tillbaka och eller ens röra en endaste liten då, de ligger där helt stilla och smälter bort medan alla andra par är över dom, inte bara det, de hånglar, kysser varandra, knullar gott, skrattar, äter god mat, har sex medan de som en gång önskade att få uppleva allt detta i stället tog sitt eget liv, de ligger under jorden i sommarhettan och ruttnar bort och fick aldrig ut sina brutala hat och hämnd känslor.

Det är just därför saker som hände i Las Vegas händer, olyckliga, ensamma människor bildar till slut psykoser och väljer att döda de som en gång mobbade dom tidigare. Det måste vara mycket skönt även om det är hemskt att begå sådana brott. Att få ut sig allt det där hatet på unga par och lycklicka människor innan man slutligen skjuter sig själv. Det är inte lika kränkande i alla fall, för då är det inte bara man själv som slutar upp under jordens yta medan alla andra har kul, man vet att man fick med sig flera andra som också måste sova som stockar

Notera att jag bara medger att det måste vara skönt att göra detta, och att det jag skriver är att jag förstår de som begår sådana brott. Jag har aldrig tänkt på att mörda ngn och tycker att det är väldigt hemskt med folk som gör det till slut innan det tar sitt egna liv. Jag uttrycker bara min förståelse för dessa människors ensamhet.

Har också haft mycket självmordstankar, men jag vill inte låta det ske, vill inte att andra par ska gå förbi min kista medan de är två meter högre upp en mig.

Jag måste få uppleva allt detta först i sådana fall. Men då tror jag inte en person längre har självmordstankar. För då har man fått uppleva det.

Du ser, sex och allt det andra är egentligen så djuriskt, animalistiskt och rått. Alla vill visa och skryta om det, när män knullar kvinnor i analen så tänker de på hur andra människor ligger och ruttnar i marken. De tänker på alla ensamma människor samtidigt som de bangar in sin kuk i den vackra stora kvinnliga rumpan. De tänker på hur alla ensamma människor dras in i rövhållet och att det är just dom som är så mäktiga som får chansen att trycka in dom där med sin stora kuk.

Det är så jag tänker i alla fall.

Jag ska få uppleva detta en vacker dag. Att ha en kvinna som jag så gärna får knulla på en kyrkogård helst om möjligt!
Senast redigerad av KimWall 2017-10-15 kl. 11:02.
Citera
2017-10-15, 10:38
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimWall

Jag kan ej sluta hata, jag lever på detta hatet. Jag tänker bara på hur jag misshandlar vissa unga par ibland, i bussen eller när de är ute och går, jag hatar när de hånler mot mig. Jag kan inte sova för att jag ha dessa idioter i mitt huvud. Har länge tänkt att misshandla dessa as! Jag älskar att tänka så i mitt eget huvud, hur jag bara slår ihjäl dom och skriker på dom, VARFÖR HÅNLER DU EMOT MIG? Och sedan bara misshandlar jag dom om och om igen! Tycker att det är skönt
.
Citat:
Förövrigt så handlar det som sagt inte om sexet för mig. Jag kan ha haft sex tvåhundratusen gången, men att se dessa unga par tro de är bättre än mig nästa dag igen är lika jobbigt, att se de hånle så där och visa att de har varandra är lika jobbigt. Jag vill i stället ha en tjej bredvid mig så dom kan se att jag inte är ensam att jag också ha ngn. Det är så jag vill hämnas.
Du gör mig riktigt skraj. På allvar riktigt jävla rädd för att du ska skada någon. Dina tankar är sjuka på riktigt och att du inte får sex är ditt minsta problem.

Avsaknad av sex är inte ditt problem. Du liknar inte de vanliga som misströstar här.
Senast redigerad av Ziaya 2017-10-15 kl. 10:42.
Citera
2017-10-15, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
.

Du gör mig riktigt skraj. På allvar riktigt jävla rädd för att du ska skada någon. Dina tankar är sjuka på riktigt och att du inte får sex är ditt minsta problem.

Avsaknad av sex är inte ditt problem. Du liknar inte de vanliga som misströstar här.
Läs bara det jag skrev här min vän

(FB) En majoritet av killar får inte sex

Det är exakt detta jag försöker skriva om, sexet är inte mitt problem, jag vill så om det finns andra som är som mig, det verkar ha gått riktigt långt för mig!
Citera
2017-10-15, 10:56
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimWall
Läs bara det jag skrev här min vän

(FB) En majoritet av killar får inte sex

Det är exakt detta jag försöker skriva om, sexet är inte mitt problem, jag vill så om det finns andra som är som mig, det verkar ha gått riktigt långt för mig!
Då är du ju OT för tråden handlar om killar som inte får ligga och att de tror att det gäller för de flesta. Inte sådana som du som vill misshandla par och mörda människor och har paranoida vanföreställningar om att de bryr sig om dig så mkt att de försöker göra dig avundsjuk. Skapa en ny tråd.

I övrigt för att vara topic, så kan ni fixa er nåt om ni går ut och fångar dagen, grabbar. Ni är totalt vilse i 10-poänggraderingar, tinder-appen, porrinspirerade idéer om kvinnor och The Game. Så kommer ni inte innanför trosorna på nån.
Citera
2017-10-15, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Då är du ju OT för tråden handlar om killar som inte får ligga och att de tror att det gäller för de flesta. Inte sådana som du som vill misshandla par och mörda människor och har paranoida vanföreställningar om att de bryr sig om dig så mkt att de försöker göra dig avundsjuk. Skapa en ny tråd.

I övrigt för att vara topic, så kan ni fixa er nåt om ni går ut och fångar dagen, grabbar. Ni är totalt vilse i 10-poänggraderingar, tinder-appen, porrinspirerade idéer om kvinnor och The Game. Så kommer ni inte innanför trosorna på nån.

Jag vill inte mörda andra Jag beskriver bara att jag förstår de som gör så och att det måste vara skönt för dom, innan de tar sitt egna liv. På grund av all ensamhet de får utstå medan de ser andra lyckliga människor hånle och skratta mot dom.

Det är inte OT direkt eftersom det hör samman lite. Det finns redan en annan i tråden som också har skrivit om detta.
Citera
2017-10-15, 11:57
Medlem
Honeyvoices avatar
Det kanske blir enklare också att få beröring om man inte likställer närhet med sex. Det är nog lättare att få en kram av eller sova ihop med en kvinnlig vän om hon vet att det inte innebär ett underskrivet avtal om ett fullbordat samlag.
Citera
2017-10-15, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Det kanske blir enklare också att få beröring om man inte likställer närhet med sex. Det är nog lättare att få en kram av eller sova ihop med en kvinnlig vän om hon vet att det inte innebär ett underskrivet avtal om ett fullbordat samlag.
Varför ska ni kvinnor alltid göra det svårare än vad det är?

Hur kommer det sig att det aldrig finns kvinnor som klagar på det här? Jo för de har närhet och sex om de så önskar.
Citera
2017-10-15, 14:15
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Smarta män som inte vill bli pappor väljer att inte tillverka barn. De tar alltså eget ansvar för sina egna handlingar, är det svårt att förstå för dig?
Män kan inte välja att tillverka barn om dom nu inte våldtar vilket givetvis inte är tillåtet. Dom sitter inte på äggen, maktkåta hjärndöda användbara idiot.
Citera
2017-10-15, 14:30
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Varför ska ni kvinnor alltid göra det svårare än vad det är?

Hur kommer det sig att det aldrig finns kvinnor som klagar på det här? Jo för de har närhet och sex om de så önskar.

För att män och kvinnor är olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in