Citat:
Om det finns så många killar som vill bli min pojkvän, var är dom då?Herregud vad du babblar strunt i den här tråden. Finns väl mängder med män som är helt normala och som aldrig skulle tafsa eller bete sig som idioter och ändå har stora problem. Det är just det som är problemet. Det räcker inte idag att som man vara helt normal, se helt ok ut och ha ett vanligt jobb för att attrahera kvinnor.
Att ens jämföra kvinnors situation med mäns är bara pinsamt för det är så astronomiska skillnader. Är du tjej och ser ok ut så har du massor av killar som vill bli din pojkvän. Många av dem tillhör förmodligen kategorin ovan, men tjejers enorma kräsenhet idag gör att de upplever att "det finns inga normala attraktiva killar som jag kan välja och vraka mellan" även fast det bland dem finns massor av just normala och trevliga killar.
Att ligga med bögar kanske inte är så lockande om man är en heterosexuell man. Men du kanske kan skaffa en kaktus och ha till pojkvän om nu pojkvän är så viktigt?
Att ens jämföra kvinnors situation med mäns är bara pinsamt för det är så astronomiska skillnader. Är du tjej och ser ok ut så har du massor av killar som vill bli din pojkvän. Många av dem tillhör förmodligen kategorin ovan, men tjejers enorma kräsenhet idag gör att de upplever att "det finns inga normala attraktiva killar som jag kan välja och vraka mellan" även fast det bland dem finns massor av just normala och trevliga killar.
Att ligga med bögar kanske inte är så lockande om man är en heterosexuell man. Men du kanske kan skaffa en kaktus och ha till pojkvän om nu pojkvän är så viktigt?
För varken jag eller mina väninnor eller andra tjejer här hittar en massa normala killar som vill bli våra pojkvänner, enda killar som raggar på mej är ickesvenskar.
Men visst om det var det du menar att vi kan hitta massa utländska killar som vil bli våra pojkvänner då har du faktiskt rätt.
Var faktiskt en kille som frågade om jag ville bli hans flickvän denna veckan och en annan som stötte på mej och en tredje som är väldigt intresserad, men ingen svensk av dem.