Citat:
Ursprungligen postat av
therefore
Kommer inte ihåg vilka frågorna 1-5 var. Men vet vad jag tänkte anledningen var för att inte svara på det.
Och det var helt enkelt för att jag svarat på det precis. Plus att den frågan ställde du enbart för att du tror att den skulle vara svår att svara på.
Kan svara på den, men jag är helt enkelt inte intresserad utav svara på den just nu. Dessutom fattar nog de flesta vilka "regler" jag syftar på.
Eller rättare sagt. Att jag faktiskt inte snackar om några "nedskrivna regler". Och att du gör bort dig just nu.
Om du skulle vara redo att diskutera seriöst så finns frågorna kvar, du har inte svarat på dem.
1. Vilka ”knäppa regler” är det du anser att samhället har, som påverkar pojkars möjlighet att bli män?
2. På på vilket sätt anser du att skolan inte fungerar inom området att pojkar inte utvecklas till eftertraktade män?
3. Vilka ”knäppa regler” är det som du menar att samhället har som gör att ”män ligger efter i antalet de har sex med under en livstid”?
4. På vilket sätt gör samhället ”allt för att män ska ge upp sina rättigheter så dom blir fogliga arbetsmyror som ingen kommer tända på”?
5. Vad anser du att samhället bör göra mot att fel personer skaffar barn, och hur anser du att samhället bör agera för de barn som saknar föräldrar med den kompetensen?
När jag ställer frågor så är det för att jag är intresserad av att höra svaret på dem. Det är synd att du väljer att tramsa istället när du inte tycker att du har ett bra svar att ge kring något du hävdat. Det blir liksom ingen diskussion när den ena bloggar istället, och det är synd på ett diskussionsforum.