Citat:
Ursprungligen postat av
seriouslyfuckedup
Det som gör mig kritisk är att de utländska tjejer som finns här inte är mer intresserade. Vilket innebär att om jag träffar nån utomlands så gillas jag bara för mitt medborgarskap här.
Men visst har tanken slagit mig att emigrera till något östeuropesikt land, också för att slippa godhetsapostlarnas Sverige, men då behöver jag någon typ av försörjning. Jag är bra på språk. Detta ligger i framtiden, antingen måste jag bedriva någon form av försäljning online eller syssla med någon form av export från öst i den bransch jag jobbar i nu och får kontakter i. Men kontakterna och möjligheterna jag får just nu kan jag inte bara kasta bort sådär.
Sen vill jag egentligen klara mig själv, men tyvärr har jag nån form av romantiserande personlighet som slår till då och då. Vilket innebär att framtiden kan kännas tom och meningslös samt att jag intresserar mig för random brudar och tror att dom är jättebra och fina etc.
Sluta ha en spärr för att tro att någon inte är ”intresserad”. Du kan inte tala för alla utländska tjejer som finns i landet som kanske kan bli en eventuell partner.
Istället för att slösa tid på ”Jessica,38 år” som knappt svarar dig eller bryr sig om dig för att du inte är så intressant för henne så kanske du ska lägga din stöt på andra människor i landet som skulle uppskatta dig
Av vad jag sett av din inlägg verkar du vara en reko kille men har en spärr/rädsla för att tro att du inte ska ragga på dittan och dattan för att hon kanske inte är intresserad.
Du är inte den som avgör vem som är intresserad av dig eller inte. Tänk om du istället får Alberta, 32 och läkare när du ger andra en chans?
Jag hänger med en massa män som ser bra ut. Jag menar Lorentz Tovatt är top 5 sexigaste män i hela Sverige men han har också problem med kvinnor.
Bara för att man ser bra ut betyder det inte att man badar i kvinnor. Det har med personligheten att göra. Man måste våga gå utanför sin box/sin trygghetszon