Citat:
Ursprungligen postat av
seriouslyfuckedup
Ärligt talat har jag mig också själv att skylla. Jag har inte looksmaxxat på Tinder med proffsfoto samt gått ner i vikt. Väger 90 kg på 176, visserligen springer jag 5 km i terräng på bra tid, kör gym 1 gång i veckan och 100 kg i bänk är för repetitioner så är väl inte fet, mer muskler med underhudsfett. Äter nyttigt men för mycket. Nu vet jag att det går ändå - har ju scorat en fitnesstjej med denna kropp, men på Tinder funkar det inte, paradise hotel-kropp måste jag själv ha då jag ligger på gränsen för att duga ändå samt för att ha självförtroendet att se bra ut på bild. Tyvärr har jag inte motivationen just nu, belöningen med meningslösa ligg drar inte tillräckligt just nu. Torsk och broccoli i vinter lockar inte.
Det tror jag verkligheten är för många, man är inte beredd att göra uppoffringen. Men ibland längtar man ju eller blir intresserad av någon ändå.
Men nu skyller du på en hel del ursäkter igen!
Man behöver inte vara ful/eller oattraktiv för att man ser normal ut. Du är fortfarande inte den som avgör om en kvinna gillar dig eller inte.
Som kvinna varierar min smak enormt. Jag kan falla för killen som har lite mer fett och den som är väldigt smal. Har aldrig fallit för en fitnesskille trots att dessa springer efter mig som klister.
Jag ser helheten. Ansiktet har stor betydelse/mer än kroppen för kvinnor.
När jag mötte min man så var han lika smal som ett pinne. Vissa muskler här och där fanns men han var riktigt smal.
Där var det lite som dig. Jag fick säga tydligt ”Jag är kär i dig” för att han skulle förstå att jag ville ha honom.
Han var ju aktiv på sms/skickade massa smilies/massa hejande/massa hur mår du sms.
Jag blev rätt irriterad på honom. Jag skrev ett långt brev på Facebook.
Jag skrev att jag har en massa tjejkompisar och inte behövde en ny tjejkompis som ska smsa mig om vardaliga livssysslor. Jag skrev att jag var kär i honom och var helt förkrossad när han inte var på jobbet för att han var sjuk.
Sedan skrev jag: Om du fortfarande är trög så vill jag knulla dig tills det blir morgon.
Om du tillåter så kan jag komma över med soppa/och medicin så din förkylning blir bättre.
Jag har aldrig skrattat så pass mycket som att se en man vara så förvånad.
Fick svar........
Tänkte nu är det kört. Nu kommer jag behöva säga upp mig på jobbet och det går åt helvete.
Sedan skrev ”Jag tror bara på det om det blir handling av din skrift”
Män har svårt att se när någon är intresserad. Ni tänker för mycket.
Tinder! Håll dig borta ifrån Tinder. Den är lika falsk som alla dejtingappar. Folk är falska på nätet.
Hitta en tjej i verkliga livet där ni verkligen känner personkemin mötas som vi gjorde. Man ska leva som förr och inte leva på att internet fixar mirakel. Internet är falsk
Du får inte rätt upplevelse av rätt kärlek.
Sluta tänk och skaffa självförtroende.
Vad är det värsta som kan hända? Ett nej? Jag är upptagen? Kör bara på nästa och håll dig borta ifrån Tinder