2017-10-25, 23:25
Medlem
För mig personligen stänmer det. Jag blev av med oskulden efter universitetet, vid 26 års ålder.

Och det var inte med en svensk tjej.

Varför kunde jag inte få till det med en svensk tjej, men lyckades med en amerikansk på distans? Det intressanta är att det var lika dant för 2 av mina polare. Den ena blev ihop med en tyska, och den andra också en amerikan.

Det är lite sjukt, men så är det.

Efter att jag blev av med oskulden så har jag mest dejtat tjocka och fattiga tjejer, fast jag själv är akademiker och ganska vältränad, om än med ett par extra kilon.

Igen, svenska normala brudar kan man fetglömma.

Det som bjuds är psykiskt sjuka, ensamstående mammor, tjocka tjejer med massor av tatueringar osv.

Så tja, jag har nog gett upp lite. Nu försöker jag bara hitta nån som är skön och som jag kan orka med att vara med oavsett utseende.
Citera
2017-10-25, 23:42
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
För mig personligen stänmer det. Jag blev av med oskulden efter universitetet, vid 26 års ålder.

Och det var inte med en svensk tjej.

Varför kunde jag inte få till det med en svensk tjej, men lyckades med en amerikansk på distans? Det intressanta är att det var lika dant för 2 av mina polare. Den ena blev ihop med en tyska, och den andra också en amerikan.

Det är lite sjukt, men så är det.

Efter att jag blev av med oskulden så har jag mest dejtat tjocka och fattiga tjejer, fast jag själv är akademiker och ganska vältränad, om än med ett par extra kilon.

Igen, svenska normala brudar kan man fetglömma.

Det som bjuds är psykiskt sjuka, ensamstående mammor, tjocka tjejer med massor av tatueringar osv.

Så tja, jag har nog gett upp lite. Nu försöker jag bara hitta nån som är skön och som jag kan orka med att vara med oavsett utseende.
Varför kräver de inte 190cm långa filmstjärnor i andra länder, även topputvecklade länder? Det kan man fundera på. För de som inte tror en kan man sätta sin nätdejtingsprofil i valfritt land och jämföra skillnaden.
Citera
2017-10-26, 06:34
Medlem
Kroppkakors avatar
Håller med om detta!
Senast redigerad av Kroppkakor 2017-10-26 kl. 06:45.
Citera
2017-10-28, 00:27
Medlem
K.R.Kroenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Ok så hur många fäder i Sverige tror du legat runt innan de settlat? Det är klart det finns fler pappor än dessa 10% som ligger runt men sen när det kommer till att gifta sig och skaffa familj, vid en viss tidpunkt taggar kvinnorna ner och väljer någon oskuld som de får barn med. Dessa 10% av männen kan inte skapa familj med 90% av kvinnorna...

Exakt så är det, när vanliga män väl når 30-40 års åldern och kvinnorna börjat tröttna på sex och istället letar efter försörjare så kan de möjligtvis få komma till exakt så många gånger som krävs för att kvinnan ska bli på smällen.

Om någon betvivlar på att det är en liten procent av männen som får ligga kan jag hänvisa till följande statistik från Folkhälsoinstitutets sexualvaneundersökning.
"De 10% mest aktiva männen har haft 29-560 partners var. Tillsammans har dessa 10% haft 53% av samtliga samlagspartners."
Citera
2017-10-28, 01:22
Medlem
Skogismyras avatar
Kan inte annat än hålla med.
Man blir faktiskt ledsen, och jag blev lite illamående när jag läste statistiken ovanför.
Senast redigerad av Skogismyra 2017-10-28 kl. 01:48.
Citera
2017-10-28, 02:10
Medlem
Ojojoj, procentsatser hit och dit. Får du inte ligga i vuxen ålder är det något fel med dig, ändra på det.
Citera
2017-10-28, 02:19
Medlem
Helvete, läste tillbaka några sidor i tråden, satan vilka jävla missanpassade bögar det finns, kom ut ur garderoben eller våga trotsa er jävla diagnos, värre jävla tragisk grupprunk för mobbade sopor som gratulerar varann till att fortsätta i samma tragiska spår har man sällan sett (sällan =aldrig) felet ligger hos ER! Inse!
Citera
2017-10-28, 02:23
Medlem
BewilderedHulders avatar
NÄHE?!

Ni ska bara FÅ sex helt apropå bara sådär för att det är lite skojigt och kul att knulla lite fitta?

Ni kan förbanna era förfäder som började lämna sina uttjänta fittor, och det heliga äktenskapet, för nya fittor på femtiotalet.
Citera
2017-10-28, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.Kroenen
Exakt så är det, när vanliga män väl når 30-40 års åldern och kvinnorna börjat tröttna på sex och istället letar efter försörjare så kan de möjligtvis få komma till exakt så många gånger som krävs för att kvinnan ska bli på smällen.

Om någon betvivlar på att det är en liten procent av männen som får ligga kan jag hänvisa till följande statistik från Folkhälsoinstitutets sexualvaneundersökning.
"De 10% mest aktiva männen har haft 29-560 partners var. Tillsammans har dessa 10% haft 53% av samtliga samlagspartners."

Visste det, var det inte det jag sa?! Och värre blir det, varje år som går i och med att "slyneri" blir mer och mer accepterat bland tjejer.

Herregud, nu är kvinnans sexualitet helt fri och då jävlar knullas det med en liten liten del av killar medan resten förväntas stå och titta på medan de får sina fittor totalt sönderknullade och blir nedsarrade, sen när kvinnorna är 32 och redo att "lugna ner sig" så tar dom någon random beta som de ignorerat hela livet.

Fyfaan så Sverige blivit, nä, kvinnans sexualitet kan fan inte vara fri då blir det helt jävla kaos i hela landet.
Citera
2017-10-28, 06:26
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rastapopolos
Ojojoj, procentsatser hit och dit. Får du inte ligga i vuxen ålder är det något fel med dig, ändra på det.

Citat:
Ursprungligen postat av rastapopolos
Helvete, läste tillbaka några sidor i tråden, satan vilka jävla missanpassade bögar det finns, kom ut ur garderoben eller våga trotsa er jävla diagnos, värre jävla tragisk grupprunk för mobbade sopor som gratulerar varann till att fortsätta i samma tragiska spår har man sällan sett (sällan =aldrig) felet ligger hos ER! Inse!
Du är en sån där trångsynt "min verklighet är allas verklighet-människa".
Tanken har inte fallit dig in att du är en av de få killarna som får knulla alla tjejer?
Det är bara att gratulera. Varför är du inte stolt istället för att skriva nonsens?
Citera
2017-10-28, 06:35
Bannlyst
Kränkta vita cis män som sitter och gråter tryggt bakom en datorskärm, ni vågar inte stå för era åsikter irl.

Icke-vita män gnäller aldrig på att de inte får ligga.

Det är INGEN rättighet att få ligga, när ska ni vita kränkta cis män förstå det!?!?!
Citera
2017-10-28, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Kränkta vita cis män som sitter och gråter tryggt bakom en datorskärm, ni vågar inte stå för era åsikter irl.

Icke-vita män gnäller aldrig på att de inte får ligga.

Det är INGEN rättighet att få ligga, när ska ni vita kränkta cis män förstå det!?!?!
Varför får du ligga då?

Kom inte å gnäll sen när du blir våldtagen och utnyttjad av alla män som inte respekterar kvinnor. Tyvärr.. Ni gör så att man inte kan respektera er. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in