Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-25, 21:45
  #1333
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Är det lika häftigt/roligt/belönande/tillfredsställande som tillsammand med någon annan? Nej förmodligen inte, med vad är ett realistiskt alternativ?
Finns prostituerade. Alltså horor och INTE trafficking människor nu så dumpa moraliserandet.
Citera
2018-03-25, 22:22
  #1334
Medlem
Ramonawhites avatar
Vilket förödande problem. Skit i dom som svälter eller blir våldtagna. Det finns ju snubbar som inte får knulla. Suck.
Citera
2018-03-26, 03:18
  #1335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramonawhite
Vilket förödande problem. Skit i dom som svälter eller blir våldtagna. Det finns ju snubbar som inte får knulla. Suck.


Haha vilken jävla 2012 moral tant attityd, hade vi inte kommit fram till att detta godhetssignalerandet haft sina glansdagar och det är dags och lägga av. Killen har ju för fan blue balls
Citera
2018-03-26, 03:41
  #1336
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokitoki
Haha vilken jävla 2012 moral tant attityd, hade vi inte kommit fram till att detta godhetssignalerandet haft sina glansdagar och det är dags och lägga av. Killen har ju för fan blue balls
Samtidigt som godhetssignalerarna inte bryr sig om dom våldtagna kvinnorna i Sverige eller dom svältande pensionärerna.
Citera
2018-03-27, 07:26
  #1337
Medlem
oshin.cantwells avatar
Man kan ju bara gissa att hur många asiatimporter det här lilla predikamentet kommer resultera i. Den vita rasen torde vara ganska dödsdömd med nuvarande könsbalans. Inte för att jag bryr mig.
Citera
2018-03-27, 10:27
  #1338
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Man kan ju bara gissa att hur många asiatimporter det här lilla predikamentet kommer resultera i. Den vita rasen torde vara ganska dödsdömd med nuvarande könsbalans. Inte för att jag bryr mig.

Hur fan tänkte du nu, menar du att män överlag kan tänka sig att skaffa barn eller ha sex med vilken asiatimport som helst? Nä, fy sjutton heller, skulle aldrig ligga med en kvinna som inte attraherar mig.
Hur tänker dessa svenska män som sätter på vem/vad som helst?
Citera
2018-03-27, 13:39
  #1339
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebeccakuksugerska
Ni killar som inte får sex alltså hur fan beter ni er? Varför blev ni inte av med oskulden i tonåren?


Det är så att genom att inte ha sex visar man vem man är en tjej som möter en kille som verkligen aldrig har haft sex börajr undra varför

Ingen vill ha sex med dig. Det är bara acceptera. Sluta vara bitter. Sedan visar man knappast vem man är genom att ha sex. Kanske dags att sluta läsa de där tjej-tidningarna? Just det, glömde bort att du var 14.
Citera
2018-03-27, 13:43
  #1340
Medlem
black_devils avatar
oftast är det killar som e för fulla att få nåt överhuvudtaget.

tjejen kräks bara hon ser på han heh
Citera
2018-03-27, 13:47
  #1341
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av black_devil
oftast är det killar som e för fulla att få nåt överhuvudtaget.

tjejen kräks bara hon ser på han heh

Haha, ja det stämmer ju. Fulla människor över huvud taget är inte speciellt vackert.
Citera
2018-03-27, 14:56
  #1342
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ramonawhite
Vilket förödande problem. Skit i dom som svälter eller blir våldtagna. Det finns ju snubbar som inte får knulla. Suck.

Lite som svenska feminister då, sysslar med petitesser i Sverige samtidigt som kvinnor säljs som slavar i andra länder etc.
__________________
Senast redigerad av Valpen_ 2018-03-27 kl. 14:59.
Citera
2018-03-27, 16:16
  #1343
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av black_devil
oftast är det killar som e för fulla att få nåt överhuvudtaget.

tjejen kräks bara hon ser på han heh

men då borde ju fula killar få fula tjejer eller? men det händer ju inte för även fula tjejer har sjukt höga krav... fula killar har inte höga krav men får ändå inte doppa i en ful tjejs fitta för den delen...
Citera
2018-03-27, 19:28
  #1344
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
De flesta filosofer och psykologer är överens om att vi skapar vår egen verklighet i och med vilka tankar vi väljer att fokusera på. Den gamla klassiska "det är inte hur man har det utan hur man tar det" stämmer alltså.

Ja, man behöver inte elda på situationen med en (överdriven) porrkonsumtion. Men dessa filosofer och psykologer du talar om ser inte hela bilden. Vi kan påverka (notera att jag inte skrev skapa) vår egen inställning till något, men vi människor precis som alla levande varelser drivs av känslor. Känslor driver oss framåt och får oss att överleva. Man kan dränka sig i underhållning, droger eller meditation men allt detta handlar om att försöka styra känslorna. De finns alltid där och behöver ständigt nya medel för att låta sig rubbas.

Sedan behöver vi poängtera skillnaderna som sägs finnas mellan män och kvinnors sexualitet. En mans sexualitet byggs hela tiden på om den ignoreras och måste till slut få utlopp. En kvinnas sexualitet verkar mer fungera som så att den kan tändas till under rätt förutsättningar. Du får rätta mig om jag har fel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback