2010-04-01, 23:46
Medlem
ziiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
http://actnow.nu/artiklar/1-nyheter/2768-ny-utredning-tillsatt-om-analog-klassificering-av-droger

Fredrik skrev att kratom inte kommer att klassas. Där står ju bara om lagförslaget.
Citera
2010-04-01, 23:55
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Jag förstår. Jag skall i fortsättningen beställa från er då ni ju är det billigaste alternativet, och alltid levererat i tid. Men när klockan var fyra på eftermiddagen och jag tänkte att "fan, fredag är ju röd dag och jag vill ha lite Krypton till helgen", då var PS enda alternativet.
Hehe... Ibland blir jag förvånad över hur hög humorn ändå kan vara här. Hehe, haha!
Det blir en sådan gubbe för det.
Citera
2010-04-02, 00:12
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziiam
Fredrik skrev att kratom inte kommer att klassas. Där står ju bara om lagförslaget.

https://www.flashback.org/sp22211418 det förslaget som det snackas om sköts framåt men då inledde de det som stod i 1a länken jag gav dig.
Citera
2010-04-02, 00:34
Medlem
ziiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
https://www.flashback.org/sp22211418 det förslaget som det snackas om sköts framåt men då inledde de det som stod i 1a länken jag gav dig.

Jo jag känner till förslaget men det framgår ju ingenstans att de inte kommer att klassas. Eller att det är nerlagt. Kanske bara jag som är förvirrad?
Citera
2010-04-02, 00:37
Medlem
daft-marleys avatar
Någon som vet volymen av typ 0,3-0,4 g Krypton? Har ingen våg men 5g Krypton.
Citera
2010-04-02, 00:42
Medlem
ziiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daft-marley
Någon som vet volymen av typ 0,3-0,4 g Krypton? Har ingen våg men 5g Krypton.

Enkelt tips är att göra en jämn linje av det du har på ett linjerat papper och räkna streck (Om du vet den totala vikten).
Citera
2010-04-02, 00:49
Medlem
Lischos avatar
Ska berätta imorgon när jag inte har lika ont vad som hände när jag tog krypton. Har FÖR ont just nu. God natt! Pözz
Citera
2010-04-02, 00:54
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Jag förstår. Jag skall i fortsättningen beställa från er då ni ju är det billigaste alternativet, och alltid levererat i tid. Men när klockan var fyra på eftermiddagen och jag tänkte att "fan, fredag är ju röd dag och jag vill ha lite Krypton till helgen", då var PS enda alternativet.

Jo, PS levererar mycket snabbare och är snabbare på att svara. Det kan jag tycka vara värt några extra kronor, speciellt om man vill ha det dagen efter.

Sist jag beställde från SB så fick jag ingen SMS-avi men då hamnade skulden på posten vilket jag tycker är konstigt då det aldrig har hänt mig förr att en SMS-avi uteblivet när jag beställt från t.ex. PS.

Men som sagt, båda shopparna har sina för- och nackdelar.
Senast redigerad av knoxah 2010-04-02 kl. 00:59.
Citera
2010-04-02, 01:22
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Ska berätta imorgon när jag inte har lika ont vad som hände när jag tog krypton. Har FÖR ont just nu. God natt! Pözz

Oh, you tease!
Citera
2010-04-02, 02:04
Bannlyst
Om du har något riktigt smalt, högt glas, eller ett genomskinligt rör eller slang så kan du hälla i det där och lätt mäta upp det du vill ha - under förutsättning att du fått korrekt mängd från din leverantör.
Citera
2010-04-02, 10:50
Medlem
Denmarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ett par hundra gram.

Men då kräks man innan. Det är svårt att jämföra då det är olika mycket alkaloider i respektive produkt. Jag har aldrig nått lika högt på vanligt Kratom som på Krypton hur mycket Kratom jag än tagit.

Ett par hundra??? Aldrig.
Citera
2010-04-02, 11:33
Medlem
Beställde "krypton" från de smartbar för ett par veckor sedan och då fick jag som väntat de "gröna små påsarna" som jag tyckt varit överlägset bäst. Idag beställde jag precis samma påsar från precis samma ställe och fick inte alls de "små gröna påsarna" utan jag fick Kratom (mitragyna speciosa), nu vet jag inte om det är samma sort eftersom krypton också är en kratomsort. Om det INTE är samma som jag fick sist, och det visar sig vara sämre så kommer jag bli djupt besviken på smartbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in