2009-08-23, 18:03
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Har nyss beställt en påse krypton
Återkommer med rapport när det är testat!
Citera
2009-08-23, 23:16
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaiTan83
Bara jag som blir lika trött av Krypton som jag blev av för mkt Tramadol? Sitter nästan och noddar av det... Tog nog 0,6-0,7g grymt skönt inget illamående men grymt trött efter kanske 2timmar.

Jo jag har också märkt av liknande tendenser. Antagligen har man tagit lite för mycket då. 100 mg åt ena eller andra hållet kan göra stor skillnad på ruset har jag märkt. Svårt att dosera perfekt, tycker det slår olika även på samma mängd vid olika tillfällen. Troligtvis beror nog detta på faktorer som sömn, kost etc vid intag.
Citera
2009-08-24, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Jo jag har också märkt av liknande tendenser. Antagligen har man tagit lite för mycket då. 100 mg åt ena eller andra hållet kan göra stor skillnad på ruset har jag märkt. Svårt att dosera perfekt, tycker det slår olika även på samma mängd vid olika tillfällen. Troligtvis beror nog detta på faktorer som sömn, kost etc vid intag.

Men när jag tagit för mkt av annan kratom tex x15 extrakten har överdos resulterat i spya men aldrig att jag blivit så påverkad som nu, och nu mådde jag inte enns lite illa.
Citera
2009-08-24, 10:57
Medlem
klotys avatar
Blir ni paj i magen av Krypton?

Då var Kratom 15x extrakt testat...

Hävde i mig närmare 3g totalt under en kväll och fick inte riktigt det rus jag var ute efter...

Kände väl lite men det var ett väldigt svagt rus... dock helt utan några bieffekter förutom att det tog en halv dag eller nåt innan jag kunde skita.

Har därför tänkt testa Krypton denna gång, och därav min fråga; brukar ni bli dåliga i magen/hårda i magen dagarna efter ett Krypton-intag?
Citera
2009-08-24, 13:47
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloty
Då var Kratom 15x extrakt testat...

Hävde i mig närmare 3g totalt under en kväll och fick inte riktigt det rus jag var ute efter...

Har därför tänkt testa Krypton denna gång, och därav min fråga; brukar ni bli dåliga i magen/hårda i magen dagarna efter ett Krypton-intag?

Näpp. Och tre gram räcker inte särskilt långt på 15x. Minst fem gram, så börjar det hända saker.
Citera
2009-08-24, 14:34
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Näpp. Och tre gram räcker inte särskilt långt på 15x. Minst fem gram, så börjar det hända saker.

Ahaa okey...

Oj, med minst fem gram per gång blir det sannerligen dyrt, iallafall om man köper från prylis som jag gjorde.

När kryptonet väl kommer så borde en startdos på 0,5 - 1g räcka kanske?
Citera
2009-08-24, 14:47
Medlem
smokevatrs avatar
verkar vara extremt olika hur effekten blir hade två bekanta här som först testade en att dela en påse men fick inte nån önskvärd effekt varpå de tog en hel påse vardera efter ca en timme , den ena beskrev det som att han "kanske" kände något om han verkligen kände efter ,den andre blev bara besviken

kan tillägga att båda har vart med i metadon proggrammet 5 respektive 7år så det där med gemensamma receptorer kanske det ligger något i endå .
Citera
2009-08-24, 14:53
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ahaa okey...

Oj, med minst fem gram per gång blir det sannerligen dyrt, iallafall om man köper från prylis som jag gjorde.

15X finns det verkligen ingen anledning till att köpa från någon svensk sajt då priserna är ohyggliga. Man kan få 50g 15X för ca 1100kr inkl. Köper man 100g så är det 1600kr EMS-frakt om man kör från utlandet. Det är 16-22kr/g jämfört med nästan 50kr/g (vid köp av 10g) från PS... EMS brukar ta ca 4 dagar, beroende på om det är helg etc så kan det ta nån dag till, men det är det ju lätt värt. Så gjorde i alla fall jag jämt förr när jag använde Kratom. Fast jag körde alltid på 100g/gång då jag var storkonsument, ända tills jag pajade nå receptorer eller nåt och det slutade funka på mig...

Ett tips bara!

Peace!
Citera
2009-08-24, 20:36
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ahaa okey...

Kratom är tyvärr svindyrt och det går inte att komma ifrån. Iaf på svenska sidor. Inte så haj på priserna i övriga länder men när jag köpte på smartshopsen i Amsterdam i somras var det samma priser där.

Jag har bara provat kratom premium (6 gram för 150 spänn och det var en lagom dos), 25x från goodsmoke och krypton. Krypton är klart värdast, då kommer man iaf under hundrallapen/dosen. 25x kostar 100kr per gram och jag fick ta minst ett gram för att få likvärdig effekt som 0,5 gram krypton.

Jävligt skön drog men som sagt priset drar ner betyget kraftigt. Inte hållbart för ekonomin att använda regelbundet om man jämför med t ex Tramadol som är bra mycket billigare. Gillar dock nästan kratomruset bättre måste jag säga.
Citera
2009-08-24, 20:38
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
15X finns det verkligen ingen anledning till att köpa från någon svensk sajt då priserna är ohyggliga. Man kan få 50g 15X för ca 1100kr inkl. Köper man 100g så är det 1600kr EMS-frakt om man kör från utlandet. Det är 16-22kr/g jämfört med nästan 50kr/g (vid köp av 10g) från PS... EMS brukar ta ca 4 dagar, beroende på om det är helg etc så kan det ta nån dag till, men det är det ju lätt värt. Så gjorde i alla fall jag jämt förr när jag använde Kratom. Fast jag körde alltid på 100g/gång då jag var storkonsument, ända tills jag pajade nå receptorer eller nåt och det slutade funka på mig...

Ett tips bara!

Peace!

Shit alltså! 100 gram åt gången?? Gjorde du the på det då eller extraherade du det själv? Annars vore det ju inte så roligt att få i sig skiten
Citera
2009-08-24, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Krypton är Kratom. Ett väldigt koncentrerat extrakt. Så Krypton är Kratom. Samma sak.

Effekten liknar ett milt opioidrus. Effekten är inte snarlik någon speciell opioid men är ganska lik många olika. Kratom är smärtstillande genom att blockera nervsignaler, på samma sätt som opioider alltså. Det är andningsdeprimerande. Euforiserande, alltså man mår bra, blir glad, glömmer bort all ångest och problem. Det är stimulerande, avslappnande och lugnande på samma gång. Väldigt knepigt alltså. Det påverkar öronen, göra att man hör sämre under ruset. Det blir svårare att urinera under ruset och i princip omöjligt att göra nummer två. Det kan också ge illamående, om man tar för mycket eller om man är ovan. Det orsakar också klåda vid höga doser, som kan bli väldigt jobbbig om man tar för mycket.

Typ.

Tänkte fråga lite några noobfrågor men när jag läste vad du skrev så har jag all information jag behöver Bra skrivet!

MVH
Citera
2009-08-24, 21:35
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Jävligt skön drog men som sagt priset drar ner betyget kraftigt. Inte hållbart för ekonomin att använda regelbundet om man jämför med t ex Tramadol som är bra mycket billigare. Gillar dock nästan kratomruset bättre måste jag säga.

Oj, att kratomruset nästan är bättre än Tramadolruset låter i mitt tycke som ett väldigt bra betyg (Då jag själv håller Tramadol väldigt högt...)

Då återstår det att se om det blir en Krypton-dag imorgon eller en Methedrone-dag... Krypton känns inte lika farligt så det kanske blir Krypton trots allt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in