När det gäller Kratom iaf, och nu är väl Krypton inget annat än extrahrat Kratom vad jag förstår(testade det idag btw för första gågen och jag tyckte det sög fett, men, men), så är överdosering en omöjlighet då man vomerar(dvs spyr) innan man fått i sig tillräckliga doser för att det skall vara dödligt. Man kommer säkerligen inte att må ett dugg bra, men det jag har läst om Kratom, och jag läste många herrans spaltmeter för kanske 5-6 år sen när Kratom nyligen kommit till Sverige, så jag är relativt säker på min sak... Fast nu är det ju rätt lång tid gången sen jag läste i ämnet och det kanske kommit ny information?
Någon som är intresserad kanske kan forska lite. Jag orkar inte då jag tydligen inte kommer att få någon effekt av Kratom igen efter att ha förstört mig för kanske 2 år sedan. Ingen effekt på 1g Krypton efter 2 års uppehåll liksom. Enbart illamående(nåt som jag aldrig fått förr av något Kratom alls)...
Ta nu inte mig på orden på det viset, jag vill inte ha någons liv på mitt ansvar typ, utan googla lite själv för att utröna farlighetsgraden.
Sedan är inte Kratom någon opiat eller någon opioid utan är mer besläktat med kaffeplantan, även om ruset till en början kan liknas vid en mild form av opiatrus... Står väl inte på förrän detta klassas heller. Tråkigt för många, men jag bryt mig personligen inte. Jag hade mina roliga år