2009-08-11, 21:10
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Fast då måste man verkligen överdriva doseringen.

Det tror jag inte.

Jag blev helt väck på en påse, och har svårt att föreställa mig att jag skulle kunna inta mer utan någon form av överdosering. Dom flesta här tycks trots allt vara av samma åsikt; nämligen att Krypton är jävligt kraftfullt.

Jag har för övrigt upplevt ett genuint morfinrus också, och skillnaderna är mariginella.
Citera
2009-08-11, 21:18
Medlem
SinCitys avatar
När det gäller Kratom iaf, och nu är väl Krypton inget annat än extrahrat Kratom vad jag förstår(testade det idag btw för första gågen och jag tyckte det sög fett, men, men), så är överdosering en omöjlighet då man vomerar(dvs spyr) innan man fått i sig tillräckliga doser för att det skall vara dödligt. Man kommer säkerligen inte att må ett dugg bra, men det jag har läst om Kratom, och jag läste många herrans spaltmeter för kanske 5-6 år sen när Kratom nyligen kommit till Sverige, så jag är relativt säker på min sak... Fast nu är det ju rätt lång tid gången sen jag läste i ämnet och det kanske kommit ny information?

Någon som är intresserad kanske kan forska lite. Jag orkar inte då jag tydligen inte kommer att få någon effekt av Kratom igen efter att ha förstört mig för kanske 2 år sedan. Ingen effekt på 1g Krypton efter 2 års uppehåll liksom. Enbart illamående(nåt som jag aldrig fått förr av något Kratom alls)...

Ta nu inte mig på orden på det viset, jag vill inte ha någons liv på mitt ansvar typ, utan googla lite själv för att utröna farlighetsgraden.

Sedan är inte Kratom någon opiat eller någon opioid utan är mer besläktat med kaffeplantan, även om ruset till en början kan liknas vid en mild form av opiatrus... Står väl inte på förrän detta klassas heller. Tråkigt för många, men jag bryt mig personligen inte. Jag hade mina roliga år
Citera
2009-08-11, 21:38
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det tror jag inte.

Jag blev helt väck på en påse, och har svårt att föreställa mig att jag skulle kunna inta mer utan någon form av överdosering. Dom flesta här tycks trots allt vara av samma åsikt; nämligen att Krypton är jävligt kraftfullt.

Jag har för övrigt upplevt ett genuint morfinrus också, och skillnaderna är mariginella.

En påse är på tok för mycket, ja...
Citera
2009-08-12, 04:16
Medlem
bluetech123s avatar
Nej alltså en påse per dag är soft. Man växlar mellan att vara tokspeedad och nodda sönder. Var jag på toa eller drömde jag bara? Hur kom jag hit?
Citera
2009-08-12, 04:37
Medlem
Macgarvers avatar
Fick prova detta av en polare och jag kan ju säga att det var bra mycket sämmre än 15x-extrakten som jag köpt av vissa leverantörer från andra länder.

Vill man ha Kratom för pengarna letar man upp en pålitlig shop på drugbuyers.
Prissättningen på Kratom är nämligen bra mycket bättre utomlands.
Skulle aldrig betala dessa summor för dessa ynka 3g Kratom.
Citera
2009-08-12, 15:03
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Fick prova detta av en polare och jag kan ju säga att det var bra mycket sämmre än 15x-extrakten som jag köpt av vissa leverantörer från andra länder.

Vill man ha Kratom för pengarna letar man upp en pålitlig shop på drugbuyers.
Prissättningen på Kratom är nämligen bra mycket bättre utomlands.
Skulle aldrig betala dessa summor för dessa ynka 3g Kratom.

Öh... Krypton är den potentaste blandningen kratom som existerar idag. Begriper inte varför du inte fick effekt, men förmodligen för att du har resistens?
Citera
2009-08-12, 15:05
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Nej alltså en påse per dag är soft. Man växlar mellan att vara tokspeedad och nodda sönder. Var jag på toa eller drömde jag bara? Hur kom jag hit?

Än idag räcker det med ca: 0,4 för mig att få riktigt skön effekt, fyra timmar framåt. Tar man för mycket får man ju bara en hemsk klåda och blir extremt lättirriterad (i vart fall jag).
Citera
2009-08-12, 19:20
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Öh... Krypton är den potentaste blandningen kratom som existerar idag. Begriper inte varför du inte fick effekt, men förmodligen för att du har resistens?

Jo visst fick jag lite effekt. Det är möjligt att det är den potentaste blandningen.
En flaska sprit på bolaget är väl det starkaste men knappast mest rus effekt för pengarna. Jag ville bara poängtera att jag anser att man får mest Kratom för pengarna om man väljer någon bra shop utomlands.
Citera
2009-08-12, 19:31
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Jag ville bara poängtera att jag anser att man får mest Kratom för pengarna om man väljer någon bra shop utomlands.

Om man orkar hålla på och dalta med småpengar och frakten med en chans att det fastnar i tullen och ligger på väntan i flera månader innan man får det så
Citera
2009-08-12, 19:37
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
Om man orkar hålla på och dalta med småpengar och frakten med en chans att det fastnar i tullen och ligger på väntan i flera månader innan man får det så

Knappast småpengar för mig iaf. Har aldrig fastnat i tullen.
Citera
2009-08-12, 19:41
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp

Beställde mkt Kratom från HK för några år sen och det tog sällan mer än 4 dagar och av kanske 30ggr så fastnade en försändelse i tullen och det var när jag beställt en rätt stor mängd. Köper man t ex 100g 15x för låt säga 2-2500kr med gratis EMS-frakt så tjänar man rätt stora pengar då 30g från SP kostar 1 399 kr/förp. You do the math...
Citera
2009-08-12, 19:47
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Beställde mkt Kratom från HK för några år sen och det tog sällan mer än 4 dagar och av kanske 30ggr så fastnade en försändelse i tullen och det var när jag beställt en rätt stor mängd. Köper man t ex 100g 15x för låt säga 2-2500kr med gratis EMS-frakt så tjänar man rätt stora pengar då 30g från SP kostar 1 399 kr/förp. You do the math...

Så stor skillnad på 15x och krypton. Krypton är det rätta när det gäller kratom tycker jag. Och att få krypton mycket billigare utomlands tvivlar jag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in