2010-05-16, 22:15
Medlem
1900s avatar
Nodden är det man lever för
Citera
2010-05-16, 23:54
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
Finns det nån vänlig person som kan säga mig hur pass andningsdepressivt kratom/krypton är, och om det ens är det..

Tack!
Citera
2010-05-17, 03:04
Medlem
Är krypton farligt kombinerat med efexor?

Tänkte prova skiten, men efter att jag läst lite dödsdrogspropaganda så blev jag något misstänksam. Kratom i sig är helt ofarligt med SSRI's, men i och med and krypton innehåller opiatanaloger... vill helst undvika att dö för närvarande.

Någon som går på efexor som kan svara?
Citera
2010-05-17, 03:34
Medlem
Paskiiis avatar
Jag äter inte själv Effexor men om jag minns rätt så hade han som dog av Krypton ätit bla Effexor.
Men han hade ju säkerligen blandat med massa annat också, men du kan ju kanske vara lite försiktig. Sen är väl Effexor SNRI?
Citera
2010-05-17, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Jag äter inte själv Effexor men om jag minns rätt så hade han som dog av Krypton ätit bla Effexor.
Men han hade ju säkerligen blandat med massa annat också, men du kan ju kanske vara lite försiktig. Sen är väl Effexor SNRI?

Det är både och, faktiskt. Dock så har jag för mig att det var SSRI-delen som orsakade problemen. (eller så inbillar jag mig det)
Citera
2010-05-17, 03:55
Bannlyst
Jag har ätit Efexor tillsammans med Krypton ända sedan Krypton lanserades på marknaden (98/99 någon gång därikring?). Det har fungerat bra.

Nej, men jag åt Krypton tillsammans med Efexor i vintras, eftersom jag då inte visste bättre. Nu har jag lagt av med det. Kryptonet alltså, nästan. Det fungerade bra, men jag kan lika gärna ha mixtrat med en dödskombo. Det är så irriterande när man inte, som i detta fall, kan veta helt säkert att Efexor + Krypton är farligt, eller hur farligt det är.

Jag har sedan dess trappat ut mina Efexor. För att kunna äta Krypton! Nej, men av andra anledningar. Nu äter/dricker jag dock det inte särskilt ofta längre.
Senast redigerad av Perfume-V 2010-05-17 kl. 04:00.
Citera
2010-05-17, 04:49
Medlem
Royal-s avatar
Det vore ju segt om ab skulle skriva om dig med. Så dont do it =)
Citera
2010-05-17, 05:11
Medlem
Klngs avatar
Jo, precis som du säger är kratom ingen fara men innan det har klarlagts om krypton innehåller o-desmethyl-tramadol (stavning) så skulle iallafall jag hålla mig borta från det om jag åt ssri.

Har själv ätit båda samtidigt utan problem, men det säger ju ingenting alls. Inte kul att hålla på med blandningar som kan ge serotonergt syndrom. Hade slutat med ssri när det började snackas om att det inte var ren kratom, men nu när jag vet att fallet kan vara så hade jag inte blandat.
Citera
2010-05-17, 07:56
Medlem
Dollhouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Jag lägger alltid en hög i munnen och dricker vatten så vare klar't

Så gjorde jag också fram tills jag fick tag i en stor påse med kapslar, lätt värt jobbet och de få kronorna det kostar att slippa den förbannade smaken. Jag tycker 15X är rentav GOTT, men Krypton är fan helt sjukt äckligt, inte ens efter ett år av konstant bruk har jag lärt mig tåla det. Smaken är så otroligt frän och "onaturlig" att den fick mig att undra över vilken kemikalie skiten var blandad med långt innan den där första ODT-rapporten.

Nodden är Gud.
Citera
2010-05-17, 09:08
Medlem
Royal-s avatar
imorgon ska de noddas!
Citera
2010-05-17, 12:39
Medlem
Royal-s avatar
svarar smartbar för någon?
Citera
2010-05-17, 12:42
Medlem
Har personligen också blandat Efexor och Krypton och mig veterligen har jag inte tagit någon skada. Jag skulle dock inte göra det nu efter det omskrivna dödsfallet, oavsett vad det egentligen berodde på. Man vet ju faktiskt aldrig...
Det hände faktiskt att jag fick ganska läskiga bieffekter på inte alltför höga doser (0,7g), så såhär i efterhand känns det ganska osäkert...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in