Ah, men det blev aldrig någon populär substans... That´s my point.
Det var ju knappt någon som hann testa den innan den försvann, så det är väl lite svårt att fastställa huruvida den skulle ha blivit populär eller inte.
Okej, jag hade lovat mig själv att inte argumentera mer med dig och jag vet inte varför jag gör det, men antagligen är det för att det är så frustrerande att se dig skriva, så jag måste bara konstatera en sak.
Det faktumet kan ju antingen tyda på din teori. Eller så kan det tyda på att krypton är för bra för att vara sant, dvs, det tyder på att det inte bara är kratom. Smartbarfredrik sa ju som sagt själv att Krypton är 15X och inget annat (han kan givetvis ha fel på den punkten),
(henke fyller i)
Ja, han hade jävligt fel där. Krypton är i princip rent mitragynin, dvs waaaaay starkare än 15X. Att jämföra 15X med Krypton är som att jämföra läkarsprit med likör. De spelar inte ens i samma division
Ja, han hade jävligt fel där. Krypton är i princip rent mitragynin, dvs waaaaay starkare än 15X. Att jämföra 15X med Krypton är som att jämföra läkarsprit med likör. De spelar inte ens i samma division