Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-14, 20:48
  #7705
Avstängd
Monsterspliffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groengubbe
Både Kodein och tramadol är narkotikaklassade så då skulle du ju kunna fortsätta med krypton istället


Ja men nu frågade han ju efter ett alternativ om nu krypton blir olagligt.
Försvinner kryppe så kan ni räkna med att något nytt kommer
Citera
2010-04-14, 20:54
  #7706
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsterspliff
Ja men nu frågade han ju efter ett alternativ om nu krypton blir olagligt.
Försvinner kryppe så kan ni räkna med att något nytt kommer

Varför ett alternativ, när både Tramadol och Kodein är olagligt precis som Krypton?

Jag tvivlar på att något nytt kommer faktiskt. Kratom är ju ett mirakellöv, och jag tror inte det finns så många mirakellöv till här i värlen faktiskt. Kanske skulle det vara någon syntetisk opioid, om sådana nu ens är möjliga att framställa.
__________________
Senast redigerad av deadset 2010-04-14 kl. 20:57.
Citera
2010-04-14, 20:55
  #7707
Medlem
Psychoramas avatar
Någon som vet varför just Krypton är populärast? Finns ju massa olika kratom sorter.. är det bäst kratom-kvalité, starkast extrakt eller är det andra kemikalier/ämnen i som gör att just Krypton har bäst effekt och är populärast?
Citera
2010-04-14, 20:58
  #7708
Medlem
groengubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsterspliff
Ja men nu frågade han ju efter ett alternativ om nu krypton blir olagligt.
Försvinner kryppe så kan ni räkna med att något nytt kommer

Så han ska lägga av med krypton för att det blir klassat? Och byta till en annan narkotikaklassad drog?
Citera
2010-04-14, 20:59
  #7709
Medlem
groengubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Någon som vet varför just Krypton är populärast? Finns ju massa olika kratom sorter.. är det bäst kratom-kvalité, starkast extrakt eller är det andra kemikalier/ämnen i som gör att just Krypton har bäst effekt och är populärast?

Det är starkast.
Citera
2010-04-14, 21:00
  #7710
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Någon som vet varför just Krypton är populärast? Finns ju massa olika kratom sorter.. är det bäst kratom-kvalité, starkast extrakt eller är det andra kemikalier/ämnen i som gör att just Krypton har bäst effekt och är populärast?

Starkast extrakt. Hur och varför det är så satans potent har jag ingen aning om. Och det verkar ingen annan ha heller. Ingen av dom andra Kratom-sorterna (Fenix Black Kratom, Xscape, Kratom 15x, med flera) har varit ens i närheten av samma sak. Krypton spelar i en egen division.
Citera
2010-04-14, 21:03
  #7711
Medlem
BrownBaboons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsterspliff
Ja men nu frågade han ju efter ett alternativ om nu krypton blir olagligt.
Försvinner kryppe så kan ni räkna med att något nytt kommer

Jag vill inte ha något nytt. Jag vill ha mitt naturliga Kratom som inte har gett mig några besvär alls.
Att kunna hälla i sig en tesked av krossade löv och sedan slippa min extrema ångest är ett under! Att äntligen kunna leva som en normal människa. Men nu ska de ta det ifrån mig, jag antar att det värsta för dom är att de förlorar pengar eftersom jag inte köper statens dyra mediciner med väldigt obehagliga biverkningar. Fyfan
Citera
2010-04-14, 21:13
  #7712
Avstängd
Monsterspliffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groengubbe
Så han ska lägga av med krypton för att det blir klassat? Och byta till en annan narkotikaklassad drog?


Nej men ett lagligt alternativ ?
Citera
2010-04-14, 21:15
  #7713
Avstängd
Monsterspliffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrownBaboon
Jag vill inte ha något nytt. Jag vill ha mitt naturliga Kratom som inte har gett mig några besvär alls.
Att kunna hälla i sig en tesked av krossade löv och sedan slippa min extrema ångest är ett under! Att äntligen kunna leva som en normal människa. Men nu ska de ta det ifrån mig, jag antar att det värsta för dom är att de förlorar pengar eftersom jag inte köper statens dyra mediciner med väldigt obehagliga biverkningar. Fyfan



Jag förstår precis vad du menar och känner.
Funderar personligen på dra iväg en större beställning OM det nu blir olagligt.
Citera
2010-04-14, 21:16
  #7714
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Starkast extrakt. Hur och varför det är så satans potent har jag ingen aning om. Och det verkar ingen annan ha heller. Ingen av dom andra Kratom-sorterna (Fenix Black Kratom, Xscape, Kratom 15x, med flera) har varit ens i närheten av samma sak. Krypton spelar i en egen division.
Okej, tackar för svaret! Måste väl vara nån hemlig tillverkningsprocess av extraktet kanske, men jag misstänker att det finns hjälpämnen typ nån kemikalie i..
Citera
2010-04-14, 21:24
  #7715
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Starkast extrakt. Hur och varför det är så satans potent har jag ingen aning om. Och det verkar ingen annan ha heller. Ingen av dom andra Kratom-sorterna (Fenix Black Kratom, Xscape, Kratom 15x, med flera) har varit ens i närheten av samma sak. Krypton spelar i en egen division.

Du kan få väldigt stark effekt av vanliga kratomsorter också(alltså inte fenix, kratom 15x osv) bara man vet hur man ska dosera

Men krypton har väl ett lite större "spektrum" av sakerna som ger effekt i sig vilket resulterar i bättre effekt än dom andra extrakten.
Citera
2010-04-14, 21:29
  #7716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hip-Priest
Stilnoct och Krypton? Någon som testat blanda med sköna resultat? Snackar då om måttliga mängder Stilnoct, kanske en-två tabletter. Blir det skönare och noddigare? Antagligen, men vill höra om era erfarenheter av just denna blandning.

har blandat med stilnoc. det är bra ifall man är förbannad och behöver lugna ner sig.
annars så blir man mest trött. jag skulle säga att det är ok om inte har något annat, annars så tycker jag att det är bättre att ta lite mer krypton. stilnoc förstör också endel av eurofin.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback