2009-10-11, 21:03
Medlem
Bgubbes avatar
Så nu har man smuttat i sig 30g krypton på lite mer än en vecka.

Känner mig lite "sjuk" just nu.

Någon som vet hur länge avtändningen brukar sitta i?

har lite kvar om jag skulle må allt för dåligt på jobbet imorron...

Inte tagit nått idag.

Tacksam för svar....
Citera
2009-10-11, 21:16
Medlem
deadsets avatar
Kan någon svara?
Citera
2009-10-11, 22:45
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Ni som har mycket erfarenhet av riktiga opioider - får man krypningar och avtändningssymptom av t.ex. Kodein efter bara någon dags användning, som man får av Krypton? Eller är Krypton unikt på den punkten? Efter hur lång tids användning börjar avtändningssymptom uppenbara sig med Kodein? Vore intressant att veta.

Kommer inte ihåg att jag fick några avtändningssymptom alls av Ketogan, och då brukade jag det ändå i en till två veckors tid.

Vore tacksam för svar.

Jag har inte upplevt några typiska opiat/opiod ATsymptom, blev lite nedstämd och trött i kroppen bara efteråt.
Har inte använt det flera dagar i rad dock och så är det säkert individuellt på hur man reagerar också.
Citera
2009-10-12, 01:39
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bgubbe
Så nu har man smuttat i sig 30g krypton på lite mer än en vecka.

Känner mig lite "sjuk" just nu.

Någon som vet hur länge avtändningen brukar sitta i?

har lite kvar om jag skulle må allt för dåligt på jobbet imorron...

Inte tagit nått idag.

Tacksam för svar....
Skulle tippa på att du mår dåligt i en vecka ungefär. Blir ju dock mycket bättre för varje dag, efter dom 3 första dagarna.
Citera
2009-10-12, 01:41
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eeel
Lite så känner även jag, fick det i brevlådan för snart en vecka sen och testade direkt runt 0,5g men kände ingenting direkt och skulle ändå sova rätt snart vid tillfället så var ingen mening att fylla på

en anledning till att jag inte testat igen är nog för att jag läst så många som råkat ut för det plötsliga illamåendet och alla spyor ibland på doser så låga som 0,5g vilket gör mig lite orolig eftersom jag inte orkar med det. Det som jag tycker verkar mest skumt är att det är så många som berättat om att dom har haft det skönt i flera timmar för att sedan när det börjar släppa må riktigt illa och tillbringar en längre tid hukad vid toaletten

funderar på att köpa lite Postafen och testa igen (om postafen nu ens förebygger något)
Postafen hjälper väldigt mycket!
Citera
2009-10-12, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av addictbynature
ar NOLL vetskap om detta och är för knarkskadad för att lyckas
söka både här och genom google.

Lite OT, sorry, men;

Va det lite överdriver eller menar du det? Har brukat opioder periodvis i 5-6 år, och längsta racet va på tramadol, drygt 2 månader. Nu har jag kört på Sub i en vecka, snart snorat i mig tre S8or, alltså 24mg på en vecka. Har under den här tiden börjat stava som en kratta. Visst när jag börjar nodda sent på kvällen och äe trött&seg är väl en sak, men mitt på dagen med. Håller jag på och bli helt retarded eller vad är det frågan om?

Kanske vänder när jag går av, men inget ja märkt på samma sätt på längre bruk på andra opioder.
Citera
2009-10-12, 01:50
Bannlyst
En annan kul grej, på den Ica affären jag handlar i Göteborgstrakten, så är alltid Tropicana grapefruitjuice slut på eftermiddagarna, men dom andra sorterna finns det alltid gott om. Lite lustigt måste jag säga, är jag omringad av hobyknarkare?
Citera
2009-10-12, 02:09
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Lite OT, sorry, men;

Va det lite överdriver eller menar du det? Har brukat opioder periodvis i 5-6 år, och längsta racet va på tramadol, drygt 2 månader. Nu har jag kört på Sub i en vecka, snart snorat i mig tre S8or, alltså 24mg på en vecka. Har under den här tiden börjat stava som en kratta. Visst när jag börjar nodda sent på kvällen och äe trött&seg är väl en sak, men mitt på dagen med. Håller jag på och bli helt retarded eller vad är det frågan om?

Kanske vänder när jag går av, men inget ja märkt på samma sätt på längre bruk på andra opioder.
Jag tycker jag stavar sämre när jag går på kratom eller opioider. Känns som jag trycker på knapparna i fel ordning mycket oftare.
Citera
2009-10-12, 02:13
Medlem
Cshoguns avatar
Måste bara få frågra, hur är krotom eller krypton för nått igentligen? Hur står det sig mot riktiga opiater? Jag förstår ju att det inte slår ut mitt metadon eller Oxy men finns det något man kan jämföra det med?
Citera
2009-10-12, 02:17
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cshogun
Måste bara få frågra, hur är krotom eller krypton för nått igentligen? Hur står det sig mot riktiga opiater? Jag förstår ju att det inte slår ut mitt metadon eller Oxy men finns det något man kan jämföra det med?
Ungefär som tramadol tycker jag. Många säger ungefär som kodein också. Jag har inte provat kodein, men jag har provat tramadol och tycker det är väldigt likt tramadol.

Skulle vilja påstå att kratom är som en väldigt mild opioid, mycket euforisk men inte särskilt "tung". Kratom är rätt så stimulerande, uppiggande, även om det samtidigt är sederande. Det verkar funka rätt olika mellan personer, tillfällen och omständigheter. Om du går på tunga opioider är det nog ingen idé att bry sig om Kratom.

Krypton är nog det mest värda extraktet. Det är väldigt potent till skillnad från det mesta kratomet som säljs. Det finns vissa andra potenta extrakt också, men de tenderar att vara mycket dyrare än Krypton. 15x är absolut inget att hänga i granen. Ska man prova kratom är det krypton som gäller alltså, förutsatt att man inte kan få tag på färska löv billigt eller kanske till och med har ett träd på tomten.
Citera
2009-10-12, 03:20
Medlem
Cshoguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Ungefär som tramadol tycker jag. Många säger ungefär som kodein också. Jag har inte provat kodein, men jag har provat tramadol och tycker det är väldigt likt tramadol.

Skulle vilja påstå att kratom är som en väldigt mild opioid, mycket euforisk men inte särskilt "tung". Kratom är rätt så stimulerande, uppiggande, även om det samtidigt är sederande. Det verkar funka rätt olika mellan personer, tillfällen och omständigheter. Om du går på tunga opioider är det nog ingen idé att bry sig om Kratom.

Krypton är nog det mest värda extraktet. Det är väldigt potent till skillnad från det mesta kratomet som säljs. Det finns vissa andra potenta extrakt också, men de tenderar att vara mycket dyrare än Krypton. 15x är absolut inget att hänga i granen. Ska man prova kratom är det krypton som gäller alltså, förutsatt att man inte kan få tag på färska löv billigt eller kanske till och med har ett träd på tomten.

Tack för svaret. Då är det alltså totoalt onödigt för mig att prova på då?
Citera
2009-10-12, 04:16
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cshogun
Tack för svaret. Då är det alltså totoalt onödigt för mig att prova på då?
Min åsikt är att om man har oxy och metadon så behöver man inte kratom. Varför ta en till drog som gör i princip samma sak? Du kan ju prova kratom istället för oxy och/eller metadon, men det känns väldigt onödigt att ta allt samtidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in