Citat:
Ursprungligen postat av Cshogun
Måste bara få frågra, hur är krotom eller krypton för nått igentligen? Hur står det sig mot riktiga opiater? Jag förstår ju att det inte slår ut mitt metadon eller Oxy men finns det något man kan jämföra det med?
Ungefär som tramadol tycker jag. Många säger ungefär som kodein också. Jag har inte provat kodein, men jag har provat tramadol och tycker det är väldigt likt tramadol.
Skulle vilja påstå att kratom är som en väldigt mild opioid, mycket euforisk men inte särskilt "tung". Kratom är rätt så stimulerande, uppiggande, även om det samtidigt är sederande. Det verkar funka rätt olika mellan personer, tillfällen och omständigheter. Om du går på tunga opioider är det nog ingen idé att bry sig om Kratom.
Krypton är nog det mest värda extraktet. Det är väldigt potent till skillnad från det mesta kratomet som säljs. Det finns vissa andra potenta extrakt också, men de tenderar att vara mycket dyrare än Krypton. 15x är absolut inget att hänga i granen. Ska man prova kratom är det krypton som gäller alltså, förutsatt att man inte kan få tag på färska löv billigt eller kanske till och med har ett träd på tomten.