2009-03-27, 04:02
Medlem
On fires avatar
Runt 0,3g krypton och 150g effedrin var en ganska soft blandning.
Citera
2009-03-27, 13:29
Bannlyst
LÅnade ut min våg igår, så tog en ny 3:g påse, delade den i 2 högar.
slängde ena högen i påsen igen o gjorde tre högar med 0.5i varje ungefär.

slängde i mig en av högarna med lite juice (~0.5g).

Delade sen de andra högarna på 2 så dem blev (~0.25g) satte i kapslar som jag kan fylla på med under dagens lopp =)

Funkar fint för mig kratomen, låg o kliade mig efter pipan tills jag somnade igår natt
Citera
2009-03-27, 21:21
Medlem
WokaWokis avatar
hur är blandingen med mephedrone någon som vet? har nämligen båda substansera och ser ett potetial att blanda dessa, ska kanske köra på det sen men kanske nån som prövat innan.... mvh
Citera
2009-03-27, 22:32
Medlem
MissMs avatar
Jösses va bra Kryptonet fungerar, mådde toppen och städade som ett djur i flera timmar. Tyvärr kräver jag ganska hög dos men jag hade bara kvar drygt 1gram.
Dessutom måste jag rekomendera att blanda det med rökmixen Mojo (naturligtvis sväljer du kratomet och röker Mojon) - en mycket mysig blandning, som gjort för timmar framför FB
Citera
2009-03-28, 05:26
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissM
Jösses va bra Kryptonet fungerar, mådde toppen och städade som ett djur i flera timmar. Tyvärr kräver jag ganska hög dos men jag hade bara kvar drygt 1gram.
Dessutom måste jag rekomendera att blanda det med rökmixen Mojo (naturligtvis sväljer du kratomet och röker Mojon) - en mycket mysig blandning, som gjort för timmar framför FB

Jag är stekt! Började kvällen med en flaska rött, sedan två starkbärs + en pipa Diamond... den sista tog inte riktigt som jag hade hoppats, då kom jag på iden att ta lite kryuptin,. Jösses, vad det tog... jag sitter här och Meatloaf livedvd me Melbournes filharmoniker, or whatever. Så vansinnigt BRA, man måpste fan vara ointresserad av musik om man inte .- åtminstonde tycker det är helt jävla okej även om det inte är hipphopp, ska eller salsa. Sådana jävla öronorgasmer..........
Citera
2009-03-28, 12:21
Medlem
Ikappenknapps avatar
Provade krypton i onsdags och jag vart förvånad att det funkade Började med 0.25g, kände av det lite smått. Fyllde på ganska snabbt med 0.25g till och det vart en lagom dos för mig första gången Det höll i sig i några timmar. Själv vill jag jämföra det med att ta nån citodon. Väldigt likt svaga opiater/opioder. Vart rätt snackig och mådde allmänt soft. Vill inte beskriva det som ett rus utan mer som ett rogivande medel
Senast redigerad av Ikappenknapp 2009-03-28 kl. 13:17.
Citera
2009-03-28, 12:34
Medlem
Unixxals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
Provade krypton i onsdag och jag vart förvånad att det funkade Började med 0.25g, kände av det lite smått. Fyllde på ganska snabbt med 0.25g till och det vart en lagom dos för mig första gången Det höll i sig i några timmar. Själv vill jag jämföra det med att ta nån citodon. Väldigt likt svaga opiater/opioder. Vart rätt snackig och mådde allmänt soft. Vill inte beskriva det som ett rus utan mer som ett rogivande medel

Hehe låter rätt soft !
Citera
2009-03-28, 13:07
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
hur är blandingen med mephedrone någon som vet? har nämligen båda substansera och ser ett potetial att blanda dessa, ska kanske köra på det sen men kanske nån som prövat innan.... mvh
Jag vet flera som använder opioider för att släcka den där evigt matande känslan av att behöva fylla på med mefedron. De använder i och för sig tunga sådana, men jag skulle tro att även Krypton kan hjälpa till på den biten.

När det kommer till ruset tror jag inte det blir en blandning och ett nytt rus, utan att det känns som kratom och mefedron, samtidigt, om du förstår vad jag menar. Har aldrig testat själv dock.
Citera
2009-03-28, 19:44
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Rätt snarlikt, men det är något som fattas med krypton. Själv har jag druckit krypton lite väl ofta och mycket nu. Ruset är inte alls lika trevligt längre, blir mest irriterad och väldigt lätt på dåligt humör. Någon korsresistent med opiater kan jag dock inte tänka mig, det är två olika medicinska "träd". Någon lurade i mig att kratomträdet är närbesläktad med vallmoblomman, men jag tror att jag blev lurad för jag kan inte hitta info som stämmer.
Blev inte heller särskilt positivt överaskad. Det var inte så skönt som det kan vara. Dessutom så blev jag som Du, irriterad och på dåligt humör. Men det är inte första gången det blivit så av Kratom.
Citera
2009-03-30, 01:46
Medlem
Traderamaus avatar
Har beställt Kratom 15X 30 gr från Sp.Nordic, Om ngn kan uttala sig om lev tider och effekten om deras och just denna produkt vore bra, jämförelsevis med annan leverantör i SE , ifall jag beställer igen är det ju käckt att veta bästa leverantör och om effekten av produkten kan variera, och varför den i så fall varierar, säljer man dåliga grejer minskar snart kundkretsen och jag kan inte se att dom tjänar ngt på att "blanda" ut eller ta hem mindre bra produkter.

En lögn springer fort men sanningen brukar komma i kapp.
Citera
2009-03-30, 01:57
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traderamau
Har beställt Kratom 15X 30 gr från Sp.Nordic, Om ngn kan uttala sig om lev tider och effekten om deras och just denna produkt vore bra, jämförelsevis med annan leverantör i SE , ifall jag beställer igen är det ju käckt att veta bästa leverantör och om effekten av produkten kan variera, och varför den i så fall varierar, säljer man dåliga grejer minskar snart kundkretsen och jag kan inte se att dom tjänar ngt på att "blanda" ut eller ta hem mindre bra produkter.

En lögn springer fort men sanningen brukar komma i kapp.

Kolla drugbuyers och köp billig bra Kratom. Finns ingen svensk leverantör som kan hålla kvalité till ett rimligt pris vad jag vet.
Citera
2009-03-30, 03:05
Medlem
Zickan_s avatar
Tänkte pröva, vart hittar jag det till bästa pris?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in