2009-09-29, 18:35
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Du har missat den extrema rean tyvärr. Bara så du vet kan man söka i trådar. Tar inte så många sekunder.
Fuuck, jag som trodde det skulle vara månaden ut; vilket det faktiskt stod. Nåja, den är ju fortfarande inte uppe i originalpris.

Okej, tack för tipset då.
Citera
2009-09-29, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Du har missat den extrema rean tyvärr. Bara så du vet kan man söka i trådar. Tar inte så många sekunder.
Precis, och det jag inte hittar med sökfunktionen smidigt här, då googlar jag, oftast hittar man något då
Citera
2009-09-29, 21:40
Bannlyst
Nån som blandat med opiater, typ sub eller kodein? Känns som det borde bli en trevlig resa såvida inga interaktioner finns..
Citera
2009-09-29, 22:04
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Nån som blandat med opiater, typ sub eller kodein? Känns som det borde bli en trevlig resa såvida inga interaktioner finns..
Känns det inte lite som om, iallafall de tyngre opioiderna, fullständigt hade ätit upp ruset?
Citera
2009-09-30, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Känns det inte lite som om, iallafall de tyngre opioiderna, fullständigt hade ätit upp ruset?

obv. men kodein och sub i "lagom" doser anser jag inte som så tungt, ex. sub ger ju inte direkt sån eufori, nice om kryptonets eufori hade lagts på subruset. Kodein och krypton känns ju snarlika, fast i väldigt olika divisoner, men tror man hade kunnat känna av dom båda såvida man inte bombar 600mg kodein och en 0,3a krypton. Så frågan kvarstår om interaktioner finns..?
Citera
2009-09-30, 02:59
Medlem
Bassplays avatar
jaa nu blir det cold turkey eftersom rean är borta .. de där extra kronorna är inte lockande att betala även att de inte är original pris ..

väldigt trevligt med en kopp med kaffe + krypton förövrigt ..
Citera
2009-09-30, 14:04
Bannlyst
Tycker ni också att det luktar nästan exakt som Spice? Nu blir man ju lite skeptisk då Spice inte kändes särskilt pålitligt på något sätt.
Citera
2009-09-30, 14:44
Bannlyst
Lyrica+Krypton?

Hur är det med kombon Lyrica + krypton? Kramprisker?
Citera
2009-09-30, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Tycker ni också att det luktar nästan exakt som Spice? Nu blir man ju lite skeptisk då Spice inte kändes särskilt pålitligt på något sätt.
Nej, känner ingen likhet i lukten, luktade på spice i förrgår och tog krypton igår så näsan är färsk.
Citera
2009-09-30, 14:51
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.Moody
Hur är det med kombon Lyrica + krypton? Kramprisker?
gottigottgott. Som vanligt får man ju spasmer av lyrican men det borde väl du veta tokfan...
Citera
2009-09-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V

Jag tycker det luktar väldigt likt té, nu finns det iofs de som jämför Spice-doft med té men det är helt olika. Har väl rökt 20++ påsar Spice (andra mixar ej inkluderade!) så vågar påstå att jag vet vad jag pratar om. Har tyvärr inte något Spice hemma just nu, men det gick ungefär 2 dagar från det att jag tog slut på mitt Spice (Gold Spirit) till att jag öppnade kryptonpåsen så minnet ska inte heller svika...

Personligen anser jag att både Spice och Krypton luktar naturligt, Spice har en lite väl säregen lukt dock som mycket möjligt kan bero på godiset man sprutat ogräset med.

Att Spice inte enbart bestod av blå lotus och andra växter stod relativt klart redan från början, och jag har aldrig betvivlat det faktum att det innehöll något syntetiskt, även om man självklart önskat att det bara vore ett starkt koncentrat.

Det som skiljer mellan krypton och Spice är att krypton påstås vara ett extrakt (har sett siffran 50x på utländska sidor) av en växt som har väl dokumenterad effekt och som faktiskt är narkotikaklassad i flertalet länder, Spice å andra sidan påstods vara ett extrakt av en samling, för oss nordbor, tämligen exotiska växter utan välkända rusgivande egenskaper.

Nu vet jag inte om krypton enbart innehåller kratom eller om det finns någon smaskig kemikalie involverad. Däremot så blir jag väldigt trött på alla inlägg där man presenterar dessa rykten och spekulationer som fakta.

Nej vi vet inte vad krypton innehåller men växten som återfinns på innehållsförteckningen är faktiskt känd för sina rusgivande effekter vilket aldrig var fallet för Spice.

Men visst, Krypton reades ut på ett relativt suspekt sätt. Men det är oxå allt som jag anser tala för att det skulle vara något "fel".
Citera
2009-09-30, 18:37
Medlem
NoClasss avatar
Krypton o kodein

Nån som vet om krypton det ger uslag,som opiader som ex. kodein när man pissar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in