2007-11-16, 18:25
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eearl
Frågar igen... kan ingen med våg skriva hur mycket 1 tesked(5ml) av 15x extraktet i gram?? Måste veta denna gång.

jag har våg, men inget kratom. Skickar du mig lite 15x så kan jag väga det åt dig.
Citera
2007-11-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toten
jag har våg, men inget kratom. Skickar du mig lite 15x så kan jag väga det åt dig.

Hehe, visst svarade jag på PM:t du skickade? Du får får skriva hur mycket en tesked är när du fått ditt då! Nu ska jag försöka hålla mig ifrån kratom iaf 1-2v. Blir inte alls lika soft när det blir så ofta..
Citera
2007-11-16, 22:18
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eearl
Hehe, visst svarade jag på PM:t du skickade? Du får får skriva hur mycket en tesked är när du fått ditt då! Nu ska jag försöka hålla mig ifrån kratom iaf 1-2v. Blir inte alls lika soft när det blir så ofta..
Aha var det du :P, men jag vill inte ha så mycket..
Citera
2007-11-22, 15:10
Awaiting Email Confirmation
fått hem 3 gram 15x extrakt. Vill givetvis ha effekt, men vill inte spy =/. Rekommenderas dosering är ju 0,5 (mild) till 1,5 (stark), men det är ju rekommendation av tillverkaren. Vilken är den "riktiga" doseringen egentligen?
Citera
2007-11-22, 15:39
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speed_of_sound
fått hem 3 gram 15x extrakt. Vill givetvis ha effekt, men vill inte spy =/. Rekommenderas dosering är ju 0,5 (mild) till 1,5 (stark), men det är ju rekommendation av tillverkaren. Vilken är den "riktiga" doseringen egentligen?
Körde ett rör (3gram). Men då hade jag testat 1g innan och inte fått effekt...
3g gav en avslappnad känsla tog sedan bali kratom och tillsammans var det över 10g och spydde till sist
Citera
2007-11-22, 19:05
Citat:
Körde ett rör (3gram). Men då hade jag testat 1g innan och inte fått effekt...
3g gav en avslappnad känsla tog sedan bali kratom och tillsammans var det över 10g och spydde till sist

ok men det var effekt när du tog 3 gram extrakt alltså, och inte bara efter du blandat ut me bali?
Citera
2007-11-22, 19:34
Medlem
totens avatar
Citat:
ok men det var effekt när du tog 3 gram extrakt alltså, och inte bara efter du blandat ut me bali?
Japp det var skönt vid 3..skulle stannat där! Men tänkte att LITE bättre går det nog få till att... icke
Citera
2007-11-22, 23:52
Citat:
Japp det var skönt vid 3..skulle stannat där! Men tänkte att LITE bättre går det nog få till att... icke

Ok , ska på ravefest snart och då kommer skiten konsumeras. Ska bli intressant, och hoppas man inte spyr ner dansgolvet. Fast man har väl det på känning? Inga direkta kaskadspyor hoppas jag ^^
Citera
2007-11-23, 00:40
Medlem
Citat:
Ok , ska på ravefest snart och då kommer skiten konsumeras. Ska bli intressant, och hoppas man inte spyr ner dansgolvet. Fast man har väl det på känning? Inga direkta kaskadspyor hoppas jag ^^

hehe kratom är absolut ingen ravedrog vid större doser.. jag tycker 2.5g är rätt lagomt för att bli skön o slippa problemen för ett tag

verkar som jag varit ensam om att gilla kratom i den här tråden.. hoppas så inte är fallet.
Citera
2007-11-23, 08:04
Medlem
totens avatar
Citat:
Nej det kommer inte helt plötsligt. Jag satt med det där i magen i 3 timmar och illamående till sist gick jag till toan och pressade ut den svarta sörjan xD
Citera
2007-11-23, 17:40
Medlem
Har fått hem en dos. Hur många g är ett krydmått av 15X ?

Tack på förhand!
Citera
2007-11-23, 17:41
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wertpert
Har fått hem en dos. Hur många g är ett krydmått av 15X ?

Tack på förhand!
Om du tänker lite logiskt borde ett kryddmått 15x extrakt vara exakt 15 krydmått vanlig kratom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in