2010-03-26, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Det är väl alltid bra att ta lite första gången så man ser att man tål grejerna men det rekommenderade är väl 0.4-0.7 om jag inte minns fel. Tog själv runt 0.8 totalt första gången men då väger jag en del mer än 75 pannor med, om det nu har någon inverkan på detta vet jag inte.

Ok,kanske lagom att börja med 0.5 då. Kanske bättre att gå ut lugnt för att slippa illamående o skit....
Citera
2010-03-26, 15:16
Medlem
Songbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perline
Vad tycker folk om det nya kryptonet beställde prylis 9g påse är det nån som provat från både sb och ps är det nån skillnad skriver på mobilen därför ser det lite konstigt ut

Om jag har hängt med ordentligt så skall det inte vara någon skillnad på dessa båda shoppars Krypton.
Citera
2010-03-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird
Om jag har hängt med ordentligt så skall det inte vara någon skillnad på dessa båda shoppars Krypton.

jag har ochså fattat det så men vissa säger att det är sämre än förut och vissa säger det är bättre och jag läste tidigare att nån köpt från prylshoppen och skrev att det var det bästa som nånsin funnits,,, a det är väll bara och testa och se
Citera
2010-03-26, 15:29
Medlem
Jag har en kompis som äter tram dagligen och stora doser vågar han dricka en kopp krypton fast han käkat ganska mycket tram ?
Citera
2010-03-26, 15:30
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Är du ironisk ? tänkte för att du just skrev 4öl . Förövrigt så har jag sällskap hela kvällen så det är ingen fara att jag däckar under rusets peak . Att blanda in lite benso i det hela är helt uteslutet eller?
Däcka lär du inte göra direkt när det blir för mycket. Snarare ligga och vara extremt illamående, svettas som en gris och troligen spy. Det hände mig när jag blandade ca 1,5 G utspritt under kvällen med ett par öl och nån drink i alla fall. Bara så du vet, så ta det succesivt så du slipper illamåendet.

Benso däremot ger inget illamående eller annat obehag, så det kan jag varmt rekommendera
Citera
2010-03-26, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av perline
Vad tycker folk om det nya kryptonet beställde prylis 9g påse är det nån som provat från både sb och ps är det nån skillnad skriver på mobilen därför ser det lite konstigt ut

Jag tycker det fungerar som det ska.
Citera
2010-03-26, 16:54
Medlem
Faaaan va smartbar är sega, "Väntar på granskning" betalning föll ju in den 24:e :/ hade hoppats på innan helgen... tvungen att avreagera mig i någon tråd :O 3 månader sedan jag körde Krypton, ska bli underbart...
Citera
2010-03-26, 16:57
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.high
Faaaan va smartbar är sega, "Väntar på granskning" betalning föll ju in den 24:e :/ hade hoppats på innan helgen... tvungen att avreagera mig i någon tråd :O 3 månader sedan jag körde Krypton, ska bli underbart...

Fast jag säger det igen för 100000:de gången. Statusen har inget med det att göra det är ett nytt system dom använder därför hinner dom inte. Ditt paket är säkert redan framme, när du sitter och dricker ditt krypton så kommer det stå "väntar på granskning med". Be om kollinummert av dom och kolla på www.posten.se vart ditt paket är. Gå sedan till affären och hämta det om det är framme.
Citera
2010-03-26, 17:00
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Är du ironisk ? tänkte för att du just skrev 4öl . Förövrigt så har jag sällskap hela kvällen så det är ingen fara att jag däckar under rusets peak . Att blanda in lite benso i det hela är helt uteslutet eller?

Varför skulle jag vara ironiskt om jag sa att du skulle stanna på fyra öl?
Citera
2010-03-26, 17:04
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
När brukar illamåendet en del upplever slå till? Jag tog Krypton för första gången häromdagen, först 0.44 sen efter lite mer än en timme ca 0.35 till och efter ca 1-2 timmar till rökte jag lite och strax efter det så började jag må riktigt illa, hade jag inte avskytt allt som har med att kräkas att göra så hade jag lugnt kört buss ett bra tag där...
Frågan är om illamåendet kom av Kryptonet det var ju trots allt minst 1-2 timmar efter intag av andra dosen eller av att jag blev så omåttligt hög på skiten jag rökte...

Iallafall så är jag lite tveksam till vad jag tyckte om Krypton, efter 1a koppen te så släppte nästan min ständiga ryggvärk helt märkte jag så en smärtlindrande effekt fick jag helt klart och jag blev ganska pigg med men jag drack kaffe samtidigt som jag drack te så fick i mig en hel del koffein, utöver det så märkte jag inte av det så mycket faktiskt.

Men det var ju 1a gången och nu är det fan i mig fredag så när jag har vilat lite blir det en kopp te med lite mer i 1a koppen direkt och får se om det ger något.

Gå till apoteket och köp postafen om du vill slippa illamående. Kostar 39 eller 49 kronor om inte jag minns fel och hjälper väldigt många.
Citera
2010-03-26, 17:05
Medlem
92 gram kanske.
Citera
2010-03-26, 17:07
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Vem har påstått det? Det är nämligen helt fel. Kratomträdet är besläktat med kaffeplantan och innehåller inte några opioider.
Både mitragynin och 7-hydroxymitragynin är opioider, i kratom.
Sedan tillhör kaffe och kratom samma familj, men det gör även flera 1000 andra plantor, så så grymt nära besläktade är de ändå inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in