2010-04-06, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel_intention
nu börjar jag bli lite otålig.. funderar alvarlig på att maila/ringa posten och fråga lite snällt om dom har förseningar. ...
Hahahaha nej ta det lugnt Det kommer nog allt ska du se!
Citera
2010-04-06, 14:16
Medlem
stabizens avatar
haha vilken tur jag har.. jag som behövde lite krypton idag.. gick dit posten o tog ut hbw frö som jag beställde förut men ångrade typ men så finns krypton med 1g som sample!
Citera
2010-04-06, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Hahahaha nej ta det lugnt Det kommer nog allt ska du se!

mitt uthämtnings ställe har öppet till 21:00 men jag får ryck snart... kanske ska gå hem och se om jag fick pappaer avi.. har alltid fått det förut och inte via sms som nu :P

Ska nog ta och göra det... får jag nått att göra.
Citera
2010-04-06, 14:29
Medlem
Hur kan det komma sig att den nya batchen är så mkt sämre?
Citera
2010-04-06, 15:25
Medlem
DagFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel_intention
nu börjar jag bli lite otålig.. funderar alvarlig på att maila/ringa posten och fråga lite snällt om dom har förseningar. ...

Är nog en del förseningar i hela Sverige idag pga långhelgen som varit...
Citera
2010-04-06, 15:28
Medlem
Är PS:s kapslar (3 g) något att hurra för? Det verkar inte finnas så mycket annat att välja på förutom de dyra alternativen och vanlig kratom (som jag för övrigt inte testat ...).
Citera
2010-04-06, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DagFire
Är nog en del förseningar i hela Sverige idag pga långhelgen som varit...

Posten var redan där och dumpade paket imorse fick jag veta... så antar att jag inte får mitt godis förens imorgon.
Citera
2010-04-06, 16:13
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Är PS:s kapslar (3 g) något att hurra för? Det verkar inte finnas så mycket annat att välja på förutom de dyra alternativen och vanlig kratom (som jag för övrigt inte testat ...).
"Krypton" är, trots försämringen, fortfarande det mest potenta kratomet så långt jag vet.
Citera
2010-04-06, 16:27
Medlem
Aight.
Citera
2010-04-06, 17:53
Medlem
brisingrs avatar
Hade beställt två röxmixar idag och ser till min stora förvåning att de ligger ett sample krypton i. Har aldrig testat men får väll att bli av nu när jag väll har det. Något jag ska tänka på? Vad tycker ni är bäst att få det i kroppen, the?
Citera
2010-04-06, 17:56
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Hade beställt två röxmixar idag och ser till min stora förvåning att de ligger ett sample krypton i. Har aldrig testat men får väll att bli av nu när jag väll har det. Något jag ska tänka på? Vad tycker ni är bäst att få det i kroppen, the?
Ta 0,5 gram som te någon eftermiddag. Se gärna till att inte ha ätit på några timmar.
Citera
2010-04-06, 18:00
Medlem
Pinkskins avatar
Sedan kan ni väl för FAN sluta använda tråden som chat?!? Hur kul är det för de som vill veta mer om Krypton att sålla igenom mängder med sidor av "fan vad seeeeen posten är, fan för helvete!"???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in