2010-03-14, 22:18
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Korrekt, men nu verkar produkten helt uttagen ur sortimentet?

Ja, jag kan iaf inte se det. Men tog de inte bort det så man inte kunde se det sist de inte hade det på lager också? Finns ju ingen anledning för dem att sluta sälja deras populäraste produkt menar jag.
Citera
2010-03-14, 22:20
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Någon som vet hur länge en at pågår innan man blir normal och kapabel till att vara social med polare?
Efter 2 dagar sov jag på nätterna iallafall, 4 dagar börja allt lugna sig ganska kraftigt, då är jag smart som fan och bränner på dunder hårt med doser runt 4g per dag.

Told ya. Jag har genomgått två avtändningar. Den första var mer intensiv, och varade i kanske en till två veckor. Den andra var jävligt jobbig också, inte lika intensiv, men varade mycket längre - en bit över två veckor. Dom fyra första dagarna är värst, helt klart.

Det blir bara värre och värre ju längre du håller på, så lägg ned så fort du bara kan.
Citera
2010-03-14, 22:22
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neenagh
Har lagt en beställning från Smartbar på 80g bulk. Var lite slarvig nu och tittade inte så noga när jag beställde, det är nåt knas att läsa bekräftelsemailen i min mail så jag ser i princip bara ordernumret. Tänkte höra med er som vet bara. Är det alltså 2998 kr + 160kr i Rek avgift som ska sättas in på Smartbars bankgiro? Eller ingår rek. avgiften då man beställer för en så pass hög summa? Sen undrar jag om Rek levereras hem till en eller om man får gå till sedvanligt paketutlämningsställe?

Tacksam för svar, tänkte göra insättningen vid midnatt då det ramlar in lite kontanter på mitt konto.

Jag tror det är kostnaden + rek. Men det är nog bäst du frågar SB direkt.
Citera
2010-03-14, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.exx
Jag har beställt 80g krypton och läste att det ska förvaras svalt i tex en kyl. Men nu är det så att jag tyvärr fortfarande bor hemma och kan inte ha det i kylen. Om jag förvara det i rumstemperatur blir det mycket mindre potent då?

Inte så genomtänkt att beställa 80 gram utan att ta reda på sånt kanske.
Köp en minikyl, finns sånna för inte allt för stor peng.
Alternativt knarka mer. Toleransen på krypton ska höjas rätt lätt, då är det ju bra att du har så det räcker.
Citera
2010-03-14, 23:24
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.exx
Jag har beställt 80g krypton och läste att det ska förvaras svalt i tex en kyl. Men nu är det så att jag tyvärr fortfarande bor hemma och kan inte ha det i kylen. Om jag förvara det i rumstemperatur blir det mycket mindre potent då?

Har alltid förvarat mitt kratom i rumstempratur och jag känner ingen skillnad i potensen.
Citera
2010-03-15, 00:36
Medlem
må bras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Har alltid förvarat mitt kratom i rumstempratur och jag känner ingen skillnad i potensen.
Felsvar...
Senast redigerad av må bra 2010-03-15 kl. 00:41.
Citera
2010-03-15, 01:16
Medlem
Det vore skönt med ett gram.

... men jag tog ett i går, så jag bör nog låta bli.
Citera
2010-03-15, 01:19
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Det vore skönt med ett gram.

... men jag tog ett i går, så jag bör nog låta bli.

Japp. Ansvarsfullt brukande är den bästa vägen att gå. Precis som allting annat!
Citera
2010-03-15, 09:01
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Told ya. Jag har genomgått två avtändningar. Den första var mer intensiv, och varade i kanske en till två veckor. Den andra var jävligt jobbig också, inte lika intensiv, men varade mycket längre - en bit över två veckor. Dom fyra första dagarna är värst, helt klart.

Det blir bara värre och värre ju längre du håller på, så lägg ned så fort du bara kan.

Har faktsikt bara fått rysningar lite, 5 min abbs besvär. Sovit nästan hela natten.

Är över 24 timmar jag tog sist =)
Citera
2010-03-15, 09:26
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neenagh
Har lagt en beställning från Smartbar på 80g bulk. Var lite slarvig nu och tittade inte så noga när jag beställde, det är nåt knas att läsa bekräftelsemailen i min mail så jag ser i princip bara ordernumret. Tänkte höra med er som vet bara. Är det alltså 2998 kr + 160kr i Rek avgift som ska sättas in på Smartbars bankgiro? Eller ingår rek. avgiften då man beställer för en så pass hög summa? Sen undrar jag om Rek levereras hem till en eller om man får gå till sedvanligt paketutlämningsställe?

Tacksam för svar, tänkte göra insättningen vid midnatt då det ramlar in lite kontanter på mitt konto.
Du får hem en avi och måste hämta ut paketet, detta är just för att avsändaren och posten ska kunna se att Rek-brevet faktiskt har nått fram.
Citera
2010-03-15, 09:33
Medlem
Royal-s avatar
Tror ni något från legalhigh kan landa idag om man beställde igår morses ?
Citera
2010-03-15, 09:38
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Tror ni något från legalhigh kan landa idag om man beställde igår morses ?

Knappast, imorgon tidigast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in