2010-03-25, 12:02
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Okej okej =)
Det är mycket bättre att ringa, faktiskt! Väldigt trevlig kundservice där. Tror de får på tok för mycket mejl för att hinna med.
Citera
2010-03-25, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1,2-tetraheptan
Det är mycket bättre att ringa, faktiskt! Väldigt trevlig kundservice där. Tror de får på tok för mycket mejl för att hinna med.

Vi försöker tillgodose alla men i det flesta fall så ringer folk på tok för kort tid för att vi ska hinna svara.
Mitt råd är att man väntar lite längre på andra sidan tråden.
Citera
2010-03-25, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Leveranstid från SB med postförskott? Om jag förstått det rätt är PF snabbast, så om man beställer idag kan man förvänta sig paketet imorgon?

Eller om man omformulerar, är SB lika snabba om PS?

Vi är inte lika snabba som PS (i regel).
Citera
2010-03-25, 12:09
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Imorgon eller i övermorgon har du det om du kör PF. Tyvärr kan avin från posten ta en extra dag, så kör på sms avi.
Okej, tack. Vet du om SMS-avi fås automatiskt om man uppger mobilnr vid beställning?
Citera
2010-03-25, 12:24
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Okej, tack. Vet du om SMS-avi fås automatiskt om man uppger mobilnr vid beställning?

OM du skriver ett mobilnummer så får du sms-avi.
Citera
2010-03-25, 12:38
Medlem
ensamvalps avatar
Krypton är jävligt schysst tycker jag, och det är absolut värt pengarna. Väldigt likt tradd, skön kroppsvärme och lite smått euforisk men det fattas den där 'kropps skölden' man får av tradd men annars är det perfekt. Drog i mig ca 1gram tror jag det var för ca 2 timmar sen och jag känner nu att toppen är nådd men funderar på ca 500mg till för att se vart gränsen går innan man börjar må illa. Har inte upplevt nå noddingar ännu men det beror på att jag sitter framför datorn... Ska göra i ordning lite te, sedan lägga mig i sängen o nodda ;>
Citera
2010-03-25, 12:40
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamvalp
Krypton är jävligt schysst tycker jag, och det är absolut värt pengarna. Väldigt likt tradd, skön kroppsvärme och lite smått euforisk men det fattas den där 'kropps skölden' man får av tradd men annars är det perfekt. Drog i mig ca 1gram tror jag det var för ca 2 timmar sen och jag känner nu att toppen är nådd men funderar på ca 500mg till för att se vart gränsen går innan man börjar må illa. Har inte upplevt nå noddingar ännu men det beror på att jag sitter framför datorn... Ska göra i ordning lite te, sedan lägga mig i sängen o nodda ;>

Det beror nog inte på det, satt och spela wow vilket inte händer ofta dock men iallafall så nodda jag bara till och alla undra varför jag sluta röra mig.. =)
Citera
2010-03-25, 12:45
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamvalp
Mm, önskar att jag kunde göra samma sak. Men så har jag ju lektion på någon timme! :/

Har varit uppe hela natten och bombat Krypton. Varje gång jag känner att jag börjar bli trött så bombar jag nytt, då försvinner tröttheten! Kan ju bero på koffeinet kan man tänka, men jag upplevde faktiskt samma sak på tramadol; som inte alls innehåller något koffein. Jävla fint tycker jag!
Citera
2010-03-25, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultraprutt
Beställde hem 20 gram med inställningen att jag tar två gånger i veckan utspritt för att slippa ledvärk och sviktande humör, något jag får efter 2-3 dagar i sträck.

Känner tyvärr att det är torskvarning på mig nu, har dragit ungefär en vecka i sträck nu och oroar mig för hur det ska sluta. Jag mår för bra på Krypton helt enkelt. Det blir inget problem att inte beställa mer, men jag kommer få för mycket AT för att jag ska kunna hantera det tror jag.

Har cirka 7 gram kvar, hur ska jag göra för att trappa ner detta så det blir så lindrigt som möjligt?
Får man fråga hur lång tid det tog innan du inte längre pallade att bara ta två gånger i veckan?
Föll det ganska snart, eller höll du dig till detta ganska länge?
Citera
2010-03-25, 12:50
Medlem
Trollishs avatar
Var juh bara tvungen att testa detta pga all hype.

Så slängde i mig lite mer än ett gram nyss så får vi se om detta är så bra som alla säger.
Citera
2010-03-25, 12:51
Medlem
Tog i lördags förra veckan 1,1g Krypton uppdelat på tre gånger (varpå de senare två var ganska raskt efter varandra), sedan slängde jag i mig 1mg Iktorivil, och helvete jag kunde ju för fan knappt se någonting! Det fladdrade vitaktigt när jag ens kunde hålla ögonen öppna, det blev inte blinkningar, utan snarare "blundningar".
Jag skrev tripp-rapport på detta, för hand, och den sista anteckningen är nästan helt oläslig. Mådde dock inte illa...
Citera
2010-03-25, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Var juh bara tvungen att testa detta pga all hype.

Så slängde i mig lite mer än ett gram nyss så får vi se om detta är så bra som alla säger.
Ett gram första gången kan nog resultera i ett par spyor
Lycka till, dock!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in