2010-04-06, 18:06
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Hade beställt två röxmixar idag och ser till min stora förvåning att de ligger ett sample krypton i. Har aldrig testat men får väll att bli av nu när jag väll har det. Något jag ska tänka på? Vad tycker ni är bäst att få det i kroppen, the?

Vilken butik skickade med det?
Citera
2010-04-06, 18:38
Medlem
brisingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Vilken butik skickade med det?

På påsen var det Legalhigh.se men beställningen kom från SmartBar.se

Någon mer som har fått ett sådant sample och kan säga hur mycket de är i påsen? Har nämligen ingen våg och helt ny på de här. Vet däremot efter lite forskande att man ska ha mindre för att få ett uppåtrus mera för att få ett mera sänkande. Ska jag testa 0,4 för att få uppåt som nybörjare?
Citera
2010-04-06, 18:41
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
På påsen var det Legalhigh.se men beställningen kom från SmartBar.se

Någon mer som har fått ett sådant sample och kan säga hur mycket de är i påsen? Har nämligen ingen våg och helt ny på de här. Vet däremot efter lite forskande att man ska ha mindre för att få ett uppåtrus mera för att få ett mera sänkande. Ska jag testa 0,4 för att få uppåt som nybörjare?

Hoppas jag får 1g sample med min senaste beställning av 5g Krypton med så jag får 6g. :P

De säger ju att denna nya batch är lite svagare, så 0.5 kanske passar bra för en nybörjare. Glöm inte att ta det på tom mage!
Citera
2010-04-06, 18:44
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ska jag testa 0,4 för att få uppåt som nybörjare?
Svårt att säga då kvalitén är så dålig jämfört med tidigare. Rent rusmässigt upplever jag det som att även en mindre dos (0,4-0,5) gör mig sänkt. Eller, det börjar med att jag känner mig pigg och social och det där, men ca: 1,5 timme in i ruset så vänder det och jag känner mig stekt istället.
Citera
2010-04-06, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Svårt att säga då kvalitén är så dålig jämfört med tidigare. Rent rusmässigt upplever jag det som att även en mindre dos (0,4-0,5) gör mig sänkt. Eller, det börjar med att jag känner mig pigg och social och det där, men ca: 1,5 timme in i ruset så vänder det och jag känner mig stekt istället.

Jag blir inte social av att bruka krypton :P fast jag slutar att morra åt folk som försöker vara så där äckligt klämkäcka och snälla emot mig. usch nej "ge" mig en dator min youtube playlist.. åtgång till internet (och kanske till å med wow) så klarar jag mig fint utan mänsklig kontakt
Citera
2010-04-06, 19:10
Medlem
brisingrs avatar
Blir man social av mindre mängder krypton?
Senast redigerad av brisingr 2010-04-06 kl. 19:17.
Citera
2010-04-06, 19:32
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Blir man social av mindre mängder krypton?
Nej, jag hittade på!

Ja. Såvitt jag vet så blir de flesta sociala och pratglada av lite lägre doser Krypton. Eller, så var det i vart fall. Nu är det svårare att säga något.
Citera
2010-04-06, 20:49
Medlem
Jag har ju inte testat tidigare batchar, men denna blir jag fan inte klok på. Tycker det slår olika hela tiden. Ingen dosrelaterad logik alls. Får helt enkelt inte ordning på skiten.....
Citera
2010-04-06, 21:08
Bannlyst
Jag tycker också nya batchen är ganska kass. Känns som man behöver minst dubbelt så mycket nu.

Börjar bli dyrt om man ska upp på 2-3g för att få schysst effekt.
Citera
2010-04-07, 00:12
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Jag har ju inte testat tidigare batchar, men denna blir jag fan inte klok på. Tycker det slår olika hela tiden. Ingen dosrelaterad logik alls. Får helt enkelt inte ordning på skiten.....
Du, jag tycker typ också det! Ska testa röra runt lite i påsen nästa gång.
Citera
2010-04-07, 04:27
Medlem
Har märkt av en jävla tolerans mot nya batchen måste ta mer och mer varje gång och då även med flera dagars mellanrum :P
Citera
2010-04-07, 06:30
Medlem
Har någon märkt av permanenta bieffekter från krypton?

Har kört en del centralstimulerande RC's och har blivit lite paranoid och nervös även i nyktert tillstånd, så har lagt det på hyllan nu sedan ett par månader, men bieffekterna finns kvar, om än inte lika påtagliga som innan.

Så därför undrar jag ang. detta. Man kan ju inte gå helt droglös om dagarna!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in