2010-03-30, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D-D-R
det är tråkigt att höra. förutom din behandlig av pinskin så tycker jag att du gör ett bra jobb.
jag antar att du sitter i samma båt som oss. det finns ju bara en leverantör och ni får precis som vi ta det som erbjuds.
din länk tidigare avsåg vad jag förstår regeringens ny lag att kuna beslag ta saker som inte är narkotika klassade. jag tror vi alla här tycker att det är ett jävla skit och ett steg närmare staci sverige. men det är inte mycket vi kan göra utom att röstai november(vad det nu hjälper)
om det stog något om krypton så måste jag ha missat det. finns det klassning på gång?
tror vi alla skulle uppskata ett svar.

Kratom odlas utomhus, hur skörden blir beror på hur mycket regn som faller ju mer det regnar ju bättre.
Detta kratom som sedan blir krypton gör inte i en större upplaga än ca 400 KG + tillsatt koffein.
Snart kommer regnperioden till det område den odlas i, då finns det goda chanser för att odlingen blir lyckad.
Sverige konsumerar idag mest kratom i Europa och detta gäller inte per capita utan i mängd all over.

Mvh
Citera
2010-03-30, 23:46
Medlem
det kan ju också vara så att det är svårt att slå sig in på kryptonmarknaden.
någon har redan nästan monopål. och sattsa stora pengar på en industri som helt plötsligt kan bli olaglig i större delen av världen kan också vara avskräkande.
Citera
2010-03-30, 23:52
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Nej, den "myten" krossades när svaret från SKL analysen kom som visade att krypton inte innehöll o-desmethyltramadol.

Skl har missat mycket genom åren så att dem missade en ny substans som o-desmetyltramadol är knappast nått omöjligt.
Citera
2010-03-30, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Kratom odlas utomhus, hur skörden blir beror på hur mycket regn som faller ju mer det regnar ju bättre.
Detta kratom som sedan blir krypton gör inte i en större upplaga än ca 400 KG + tillsatt koffein.
Snart kommer regnperioden till det område den odlas i, då finns det goda chanser för att odlingen blir lyckad.
Sverige konsumerar idag mest kratom i Europa och detta gäller inte per capita utan i mängd all over.

Mvh

bra information och rolig att höra.
då är vi bäst på nånting i alla fal.
så nästa odling kommer någon gång i september då?
har du någon information om banning?
Citera
2010-03-31, 00:07
Bannlyst
Citat:
bra information och rolig att höra.
då är vi bäst på nånting i alla fal.
så nästa odling kommer någon gång i september då?
har du någon information om banning?

nja, vi får väl se vad som händer.
Jag fattar inte varför man skulle vilja banna det, men å andra sidan så styrs ju Sverige av åsnor så inget förvånar mig.
Men det är klart man kan ju banna det om man vill få bort politiskt obekväma människor som oss.
Kontentan: vi kör som vanligt och skattebetalarna får ännu mindre medel att sköta en vardag på ett schyst sätt.
Tittar man på vår hemsida som den ser ut nu så kan man ju snabbt räkna ut att vi är på väg här ifrån.
Europa: nästa stopp
Citera
2010-03-31, 00:15
Medlem
banning är något politikerna gör för att ställa sig in hos kristna och andra knark talibaner.
har inget att göra med vanligt folkvett
Citera
2010-03-31, 00:19
Bannlyst
Citat:
banning är något politikerna gör för att ställa sig in hos kristna och andra knark talibaner.
har inget att göra med vanligt folkvett

Jo, det är ju för att vinna röster man gör sånt samt att man fått tyst på den där inbillade fienden som aftonbladet har snackat om.
Citera
2010-03-31, 00:43
Medlem
man får hoppas på att aftonbladet hinner konka innan dör. så åtminstone nästa generation har en chans att få leva ett fullvärdig liv.
Citera
2010-03-31, 01:11
Medlem
Real1Samas avatar
Nu har jag ÄNTLIGEN beställt av den nya Batchen! Har bara provat den en gång innan av en polare å då visste jag inte hur mycket det var. Nu ska vi se hur det går.
Citera
2010-03-31, 05:16
Medlem
Krypton och alkohol! Säg att man äter K under några dagar och sen ska dricka sprit fre-lör, är de nån fara att ta K där vid kl 13 tiden och sen supa till på kvällen? Nästa dag så botar du bakisen och dricker sprit sen på kvällen, är de nån större fara att blanda? Tänkte hur risken för andningsdepp är på andra opioder gentemot K?(Vet att K inte är en opiod men dess egenskaper är då identiska för mig)
Citera
2010-03-31, 09:03
Medlem
stabizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigshot
Krypton och alkohol! Säg att man äter K under några dagar och sen ska dricka sprit fre-lör, är de nån fara att ta K där vid kl 13 tiden och sen supa till på kvällen? Nästa dag så botar du bakisen och dricker sprit sen på kvällen, är de nån större fara att blanda? Tänkte hur risken för andningsdepp är på andra opioder gentemot K?(Vet att K inte är en opiod men dess egenskaper är då identiska för mig)

Tror inte du kommer dricka mycket alkohol när du är påverkad av Krypton.. men om du ska dricka mkt så kommer du kanske spy som värsta fall. Isf har krypton halveringtid på 4-6 timmar om jag har inte fel.
Citera
2010-03-31, 09:12
Medlem
Den här batchen av krypton var tyvärr dålig. Jag fick ett rus på fösta koppen te. Var rätt skönt, inte lika mycket eufori som tidigare. Sen när jag senare under dagen skulle ta en kopp te fick jag ingen som helst effekt förutom att min syn blev normal från att ha varit väldigt svårfokuserad.

Vet någon hur många dagars uppbehåll jag måste ta för att ha det kul sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in