Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Krypton är mycket mer potent än övrig kratom, och av din beskrivning så tog du för stor dos?
Mycket möjligt... Jag började dock med att ta halva påsen, alltså 0,5g. Väntade kanske 1,5h eller så, men när jag inte fått tillstymmelse till effekt så drog jag resterande med. Även om det var en överdosering så borde jag ju upplevt någon slags positiv effekt till att börja med för att sedan uppleva de negativa effekter jag fick, eller?
Nä, jag tror mina receptorer är kajko efter tidigare kratombravader för några år sen(även om Carl Von S(tror jag det var) skrev att han slutade få effekt, tog ett break på nåt år och sen funkade det igen), eller så är det det att jag dagligen tar sub som förstör det hela... Enda chansen att få veta säkert är som sagt att testa 15x igen då jag vet hur effekten av det ter sig på mig...
Drygt hur som helst då jag sett fram emot att kunna ta Kratom då och då eftersom jag inte kan förlusta mig medelst bensodiazipiner... Får gå över på Ketogan och Imovane antar jag för att mysa till det ibland när andan faller på helt enkelt...
Peace!