2010-03-02, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Det kan du glömma för det kommer aldrig hända. Metadon är ju klart bättre måste jag dock säga.

ja metadon e ju mer potent men jag blir mer aktiv av krypton och de passar mig perfekt för dagligt bruk
Citera
2010-03-02, 20:21
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Nej jag tror du kan köra på några dagar till. För mig tog det ungefär en vecka av dagligt bruk innan jag började känna tolerans ökning.

Jag skulle kunna gissa på en liten krypton tolerans. Det är personligt för alla. Själv märker jag stora skillnader bara på andra dagen.
Citera
2010-03-02, 20:22
Medlem
Måste säga att den här drogen överraskade mig positivt, trots att jag har spytt båda gångerna jag använt den (tyckte inte illamåendet var så jobbigt dock, och det försvann fort)!

Har provat tramadol och kodein i opioid-väg, och den här tycker jag är vinnaren i gänget!
Citera
2010-03-02, 20:27
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squamatus
Måste säga att den här drogen överraskade mig positivt, trots att jag har spytt båda gångerna jag använt den (tyckte inte illamåendet var så jobbigt dock, och det försvann fort)!

Har provat tramadol och kodein i opioid-väg, och den här tycker jag är vinnaren i gänget!

Bara man tar rätt mängd dos samt håller sitt bruk så är det verkligen vinnaren tycker jag.
Citera
2010-03-02, 20:36
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OBERIU
Jag köper fortfarande inte att det enbart skulle vara Kratom i Krypton. Det är för stor skillnad på andra extrakt och detta. Är antagligen spayat med någon ny okänd drog precis som Spice. Att SKL:s analys kom upp negativ tror jag beror på att de inte vet vad de ska leta efter. Vet man inte det kan man inget finna. På samma sätt som en drogteststicka inte ger utslag på t.ex. JWH-018 fast man har det i blodet.
Krypton har funnits i ca: 2 års tid... så pass ny kan således din - hypotetiska - drog vara. Tror både kratomproducenter och SKL håller sig väl ajour med vad som händer på drogfronten.

Krypton för mig är typiskt kratom - fast rejält potentare.
Citera
2010-03-02, 22:32
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Inte powdered indonesian då? Som i pulveriserat indonesiskt kratom?

Värt att påpeka den felstavningen va?
Citera
2010-03-02, 23:20
Medlem
Bara jag som får svidande rivmärken längs benen efter en krypton-helg? Har visserligen bara en helg att basera det på, men det känns som att det kommer bli standard!
Citera
2010-03-02, 23:31
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Bara jag som får svidande rivmärken längs benen efter en krypton-helg? Har visserligen bara en helg att basera det på, men det känns som att det kommer bli standard!

Det där känner jag igen, brukar vakna upp dagen efter med blod fulla lakanet haha
Citera
2010-03-02, 23:35
Medlem
Real1Samas avatar
Har väntat på att SB ska få in Krypton ett tag nu, men det händer ju inget, så jag beställde via prylis och förskottsbetalning. Har precis betalat, men visst är det så att man ska ha ens namn i meddelande rutan på internetbanken?
Citera
2010-03-02, 23:43
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Har väntat på att SB ska få in Krypton ett tag nu, men det händer ju inget, så jag beställde via prylis och förskottsbetalning. Har precis betalat, men visst är det så att man ska ha ens namn i meddelande rutan på internetbanken?

Betalning
"Glöm inte att skriva ditt namn eller ordernummer som meddelande till din betalning."
Citera
2010-03-02, 23:46
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelBrajja
Betalning
"Glöm inte att skriva ditt namn eller ordernummer som meddelande till din betalning."

Glasögon borde man skaffa ser jag, haha. Jag skrev mitt namn så detta ska väl gå vägen. Tack så mycket.
Citera
2010-03-03, 00:40
Medlem
Phibers avatar
Citat:

Nej du är garanterat inte ensam :P Men det finns ju inte mycket som slår att dra på en riktigt schysst rulle, bädda ner sig i soffan med en joppe och bara ligga och klia. Så jävla skönt :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in