2009-03-12, 17:18
Medlem
799s avatar
"Deadset" som har författat en tråd om kratom-missbruk älskar krypton..
Citera
2009-03-12, 18:40
Medlem
Unixxals avatar
Sorry

Ursäkta! Haha

Jag trodde det stod på bannern: Ny rökmix från Spice Nordic: Krypton

Haha trodde man skulle röka skiten

Men men. Det var alltså inte så. Man ska tydligen inta det på samma sätt som kratom vah??
Citera
2009-03-12, 18:53
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unixxal
Ursäkta! Haha

Jag trodde det stod på bannern: Ny rökmix från Spice Nordic: Krypton

Haha trodde man skulle röka skiten

Men men. Det var alltså inte så. Man ska tydligen inta det på samma sätt som kratom vah??
Jag blandade ner det i lite juice och shotade. Smakade inte så illa heller. Var mest att pulvret satte sig i hela munnen som var otrevligt, men det är bara att skölja ner med några klunkar till. Skulle tro att juice är det trevligaste att skölja ner det med.
Citera
2009-03-12, 18:56
Medlem
Unixxals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Jag blandade ner det i lite juice och shotade. Smakade inte så illa heller. Var mest att pulvret satte sig i hela munnen som var otrevligt, men det är bara att skölja ner med några klunkar till. Skulle tro att juice är det trevligaste att skölja ner det med.

Ok. Det låter lätt & gött.
Men ger det samma effekt som att "dricka" kratom-slem?
Citera
2009-03-12, 19:27
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unixxal
Ok. Det låter lätt & gött.
Men ger det samma effekt som att "dricka" kratom-slem?
Jag har testat extrakt förut, x10 eller x15, och jag tycker detta fungerade mycket bättre. Trevligare att inta också. Upplevde det även som att jag kände av det bra mycket tidigare denna gång. Inte lika mycket och direkt en lång stund efter intag, som förra gången, utan i stället kändes det direkt man svalt det nästan, varpå det stegrade väldigt sakta. Kan även ha med mig att göra, då jag inte minns omm jag tog det på tom mage eller ej senast. Idag gjorde jag det i alla fall.

Har funnit en massa sidor som säljer kratom till mycket fördelaktiga priser, men jag vet inte vilka som är att lita på helt och fullt. Om någon har lust att tipsa om en sida med Krypton (eller liknande) som är pålitlig och har fördelaktiga priser så får denne mer än gärna bjuda på ett pm.
Citera
2009-03-12, 21:11
Medlem
redlineers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 799
"Deadset" som har författat en tråd om kratom-missbruk älskar krypton..

Hehe så fort jag såg att krypton börjat säljas på spicenordic tänkte jag direkt på Deadset pga att han lovordat det så mycket. Dock ska folk veta att det är otroligt jobbigt att ta sig ur ett beroende.
Citera
2009-03-12, 21:32
Medlem
Pinkskins avatar
Krypton, som är lite snällare i smaken (förmodligen för att pulvret är fin-fint pulveriserat), brukar jag hälla i sött te. Så hemsk är faktiskt inte smaken, istället ser jag själva drickandet som en del av vad som nästan kommit att blivit en liten tradition; jag tänder några ljus, låter själva teet sakta, sakta koka upp (så att det blir ordentlig smak på teet), har i lite Krypton i den tomma muggen, sedan teet på det... En stor mugg och, en halvtimme senare brukar jag äta något gott. Har inte ruset kommit till dess, så kommer det till maten(!). Sedan håller sig ruset i minst fem timmar.
Citera
2009-03-12, 21:37
Medlem
Pinkskins avatar
Dock verkar inte kratom fungera för alla? Förmodligen har de även svårt med kodein och andra milda till medelstarka opiater? Trädet kratom tas från är närbesläktat vallmon, har jag fått det berättat för mig. Det är därför effekten är så slående lik den man får på opiater.
Citera
2009-03-12, 22:08
Medlem
erowids avatar
Ska testa detta och se om det är värt att ha det som alternativ till trammet då och då. Synd på priset bara, har någon en bra länk uppskattas förstås pm!
Citera
2009-03-12, 22:09
Medlem
Är ruset som hos andra opiater? Det verkar ju vara relativt långt men låg-intensivt, eller? Vad passar det bäst till för situationer?
Citera
2009-03-12, 22:40
Medlem
Kände noll av spice nordic andra kratom, nill! Så även om jag känner mig sugen så tro ja inte kommer beställa "krypton" Men gillar att dom sakta men säkert utökar förrådet.
Citera
2009-03-13, 02:05
Medlem
Spår av nötters avatar
Låter ju synnerligen intressant? Jag är lite lat för att söka, men ur länge räcker sig ett rus på sisådär 0,4~g?

En påse på 3gram räcker alltså till minst 6 mysiga tillfällen?
Det låter ju helt okej måste jag säga.

"Spicesweden" är nere just nu så tittade på kratonsweden, där står det "Dosering 0.5 - 1g. Börja alltid med låg dos.". Är inte det lite väl mycket? Har för mig maxdosen enligt Spicesweden låg på 0,5 för oerfarna brukare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in