2009-03-11, 13:37
Medlem
har en påse krypton hemma, skulle uppskattas med lite rapporter så man vet vad som väntar
Citera
2009-03-11, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unixxal
Lite konstigt. SN skrev för Kratom att det var ohälsosamt att röka. Nu har dom en hel rökmix av Kratom som man ska röka??

Har för mig att det står "Incense blend" eller något liknande på påsen, men det ska väl helst ätas. Läste någonstans att det ger ett annat rus om man blandar det med ex. spice, men inget jag själv testat.

Har inte testat krypton än men kratom ger ett ganska skönt rus. Man blir inte bäng och röd som en fisk i ögonen av det, utan mer glad, social och pigg. Man är helt klar i huvudet och det syns inte heller på en att man tagit nåt.
Dock ska det vara väldigt beroendeframkallande om man använder det en längre tid. Blir att testa krypton nån gång senare i framtiden i guess.
Citera
2009-03-11, 20:52
Medlem
Pinkskins avatar
Kratom äts/dricks, att röka det är meningslöst. Krypton är det potentaste av kratomsorterna, se upp så ni inte överdoserar: Max 0,3 gram första gången (helst på tom mage). Effekten kan dröja ända upp till en trekvart, så ta det easy innan ni fyller på med mer.
Citera
2009-03-11, 20:54
Medlem
Unixxals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Kratom äts/dricks, att röka det är meningslöst. Krypton är det potentaste av kratomsorterna, se upp så ni inte överdoserar: Max 0,3 gram första gången (helst på tom mage). Effekten kan dröja ända upp till en trekvart, så ta det easy innan ni fyller på med mer.

Jaha. Om det nu är så potent, får man väl ännu mer effekt om man käkar det?
Citera
2009-03-11, 21:09
Medlem
Citat:

Det är inte så gott att äta kratom. Det är torrt och smakar illa. Blanda ut det i lite juice och svep i dig skiten. Att koka te på extrakt är onödigt och vidrigt enligt mig.
Citera
2009-03-11, 22:08
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:

Det är också lättare att överdosera, vilket inte är så kul. Grym klåda, du känner dig irriterad på allt och har överhuvudtaget svårt att sitta still...
Citera
2009-03-11, 22:32
Bannlyst
Krypton

Röker man denna kratom extrakt eller e det slöseri att göra så?
Citera
2009-03-11, 22:45
Medlem
Finns en tråd om krypton: https://www.flashback.org/showthread.php?t=868035

Och vad jag har hört så ska man inte röka det.
Citera
2009-03-12, 01:23
Medlem
Ziltoids avatar
Någon som har erfarenheter istället för spekulationer?
Citera
2009-03-12, 08:01
Medlem
GreenSpirits avatar
Krypton

Krypton är ett starkt extrakt av kratom och väldigt mycket drag i så man få passa sig fram på dosering, dock så funkar det alldeles utmärkt och man får ett skönt kratomrus. Till de missfoster som tror att det står inscense på paketen för att det ska rökas eller annat. ey hallå vi vill väl ingen få det klassat eller?. världen är tydligen full av fåglar och fjortisflashbackare som gillar att flyga in i fönster. ( hörrni det finns något som heter sök och man skall finna också.

Mvh
GS
Citera
2009-03-12, 08:03
Medlem
GreenSpirits avatar
dosering

Allt från 0.2 till 1g har jag testat och det var när jag testade hur det slog på just mig så ni får väl testa er fram. Men skulle börja i den nedre skalan eftersom det bara verkar vara fjortisar som hänger här.

Mvh
/GS
Citera
2009-03-12, 16:57
Medlem
Ciphers avatar
Jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Har köpt Kratom en gång förut, men det var något litet sämre extrakt som jag gav någon hundring för bara för att kolla om personen var grön. Krypton var verkligen bra, måste jag säga. (Vad jag har förstått så är det väldigt individuellt, så detta är ingen garanti att det fungerar bra för alla.) Men jag trodde inte det skulle vara så pass bra faktiskt. Känns som ett väldigt milt opioidrus som man boostat med bara en liten liten gnutta cannabis. Mysigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in