2010-02-14, 16:40
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintu00
Har läst de första 15 sidorna men insåg att jag inte kan sitta och läsa resterande för att söka mitt svar, så jag undrar hur mycket krypton jag bör ta första gången, om vikten har betydelse så väger jag ca. 120kg Jag har försökt anta att jag bör ta ca ett kryddmått till ett och ett halvt krydmått, stämmer detta?

Kör på 1g så lär du garanterat få en bra första upplevelse Överdos på kratom är ganska svårt och inte särskilt farligt.
Citera
2010-02-14, 17:49
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Håller helt med, lätt bästa lagliga drogen i sin naturliga form som jag tagit.

Japp. Enda negativa är smaken. Jag kan, i ärlighetens namn, inte komma på något som smakar värre.
Citera
2010-02-14, 17:59
Bannlyst
Citat:
Kör på 1g så lär du garanterat få en bra första upplevelse Överdos på kratom är ganska svårt och inte särskilt farligt.

Vad jag förstått så ger en låg dos ett mer uppåt rus, och högre ett mer neråt rus? Är 1g då ett neråt rus, eftersom t ex Real1Sama rekommenderade 0.2-0.4g?
Citera
2010-02-14, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Dock verkar inte kratom fungera för alla? Förmodligen har de även svårt med kodein och andra milda till medelstarka opiater? Trädet kratom tas från är närbesläktat vallmon, har jag fått det berättat för mig. Det är därför effekten är så slående lik den man får på opiater.
lol
Citera
2010-02-14, 20:23
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Japp. Enda negativa är smaken. Jag kan, i ärlighetens namn, inte komma på något som smakar värre.

Djävla kärring....

Det är ju bara en lätt besk smak!
Citera
2010-02-14, 20:47
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Djävla kärring....

Det är ju bara en lätt besk smak!

En kärring för att jag har en personlig åsikt om smaken på kratom?
Citera
2010-02-14, 21:32
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintu00
Vad jag förstått så ger en låg dos ett mer uppåt rus, och högre ett mer neråt rus? Är 1g då ett neråt rus, eftersom t ex Real1Sama rekommenderade 0.2-0.4g?

Kratom har en stimulerande effekt oavsett dos, bara det att man känner av den effekten mer i lägre doser. Själv tycker jag Kratom i för små doser är ganska trist. 0.2-0.4g är en okej dos men jag tycker inte det ger särskilt mycket, tar man Krypton så vill man ju ha det så skönt man bara kan och 1g är långt ifrån överdos.
Citera
2010-02-14, 21:46
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Kratom har en stimulerande effekt oavsett dos, bara det att man känner av den effekten mer i lägre doser. Själv tycker jag Kratom i för små doser är ganska trist. 0.2-0.4g är en okej dos men jag tycker inte det ger särskilt mycket, tar man Krypton så vill man ju ha det så skönt man bara kan och 1g är långt ifrån överdos.

Det är o andra sidan individuellt hur mycket man behöver. Jag behöver bara 0.4g för att bli riktigt riktigt skön, komplett med noddande och hela fadderullan.
Citera
2010-02-14, 22:00
Medlem
Jag tänkte beställa 10gram kratom från SN när dom får in det. Men jag undrar ifall det KAN ge utslag på piss? Vill inte riskera att vara positiv på något
Citera
2010-02-14, 23:55
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Det är o andra sidan individuellt hur mycket man behöver. Jag behöver bara 0.4g för att bli riktigt riktigt skön, komplett med noddande och hela fadderullan.

Bara att gratulera isof, man blir ju riktigt avundsjuk på dem doserna Majoriteten verkar behöva runt 1g för att nodda och hela paketet, jag behöver dock boosta med något också för att kunna det. Idag behövde jag 1g krypton, 10mg diazepam samt 3st starköl för att nodda.
Citera
2010-02-15, 00:06
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Bara att gratulera isof, man blir ju riktigt avundsjuk på dem doserna Majoriteten verkar behöva runt 1g för att nodda och hela paketet, jag behöver dock boosta med något också för att kunna det. Idag behövde jag 1g krypton, 10mg diazepam samt 3st starköl för att nodda.

Hehehe, fuck yeah! Jag är svag för de flesta droger verkar det som. Just krypton är jag dock extra extra svag mot. Men ska tilläggas att ibland verkar jag behöva mer, men de flesta gångerna räcker 0.4g långt nog.
Citera
2010-02-15, 08:02
Medlem
Actu-tetigistis avatar
Beställde 5g från Smartbar i torsdags innan klockan 5 med förskottsbetalning, borde väl komma idag på posten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in