2010-04-12, 19:31
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssmustus
Okej, min brist på kunskap då med andra ord.
Jag menar ska verkligen Smartbar lägga av att sälja krypton enbart pga ett dödsfall som inte är bekräftat beror på enbart intag av krypton?

Personen hade troligtvis hade sjuka mängder alkohol i blodet säkert blandat med Tram o Trad (skulle inte förvåna mig)

Om killen(?) nu käkade 20g krypton och drack alkohol på det skulle det vara dödligt? (En seriös fråga)
Jag vet inte, men 20 gram är väldigt mycket. Tillsammans med alkohol så bör man i alla fall åka till sjukhus vid såna doser.
Citera
2010-04-12, 19:42
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssmustus
Letar inte dom bara efter narkotika klassade substanser?

Jag menar, visst ett dödsfall... Men har det blivit bekräftat att det var enbart krypton?

Nu kanske jag har sett för mycket på CSI men om man vill ha reda på vad något innehåller så kan man ju inte bara söka efter klassade substanser. Kör de inte substansen i en sån där masspektrometer (?) eller vad den maskinen heter som visar alla kända substanser som det testade innehåller.
Citera
2010-04-12, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Fick 4mg per dag sendan sänktes det till 2mg. Ja subutex =).

Dom tar det som en tramadol avtändning.

Blir det mycket korstolerans att du inte kände dig sänkt av 4mg? Känns som om läkaren inte var så insatt i kratom och dess egenskaper, om du nu fick 4mg direkt. Det förvånar mig, men glad att du fick hjälp =)
Citera
2010-04-12, 20:54
Medlem
Hamburgdirekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Ne alltså jag har tagit det ibland oså =) men inte dagligen och spårat ur.. Bröt beroendet det vill säga abstinensen.. Trappa ur på subutex.

Jag blir förvånad, i min stad så är det 2års dokumenterat missbrukt av tyngre opiater samt att man genomgått någon form av behandling som misslyckats.

Har vänner som har det dubbla men ändå inte kommer in, därför jag blir förvånad och undrar...

Hur kom du in på Subutexprogramet?
Citera
2010-04-12, 21:49
Medlem
Läst att det är lustigt skit alltså... Kan inte hjälpa dig.
Citera
2010-04-12, 21:54
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamburgdirekt
Jag blir förvånad, i min stad så är det 2års dokumenterat missbrukt av tyngre opiater samt att man genomgått någon form av behandling som misslyckats.

Har vänner som har det dubbla men ändå inte kommer in, därför jag blir förvånad och undrar...

Ja... det är misstänkt många som brukar subotex här.
Citera
2010-04-12, 23:00
Medlem
Neffs avatar
Tog 30ml Cocillana-Etyfin (låg dos, sista som var kvar i flaskan). Är det ok att köra en liten dos Krypton (ca 0,5-0,7g)? Även rökt lite CB. Aldrig testat Krypton förr ska tilläggas..
Senast redigerad av Neff 2010-04-12 kl. 23:02.
Citera
2010-04-13, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neff
Tog 30ml Cocillana-Etyfin (låg dos, sista som var kvar i flaskan). Är det ok att köra en liten dos Krypton (ca 0,5-0,7g)? Även rökt lite CB. Aldrig testat Krypton förr ska tilläggas..

Lite sent ute kanske, Men ja det är lugna puckar

MVH Jarkow
Citera
2010-04-13, 07:43
Medlem
Royal-s avatar
Min försendelse skickade igår (Enligt smartbar) men den finns inte att spåra. Ni skrev (notera att den inte kommer regitreras förns ikväll). Vad kan detta vara. =(
Citera
2010-04-13, 07:53
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence
Blir det mycket korstolerans att du inte kände dig sänkt av 4mg? Känns som om läkaren inte var så insatt i kratom och dess egenskaper, om du nu fick 4mg direkt. Det förvånar mig, men glad att du fick hjälp =)

Jag snorta dom och jag blev inte sänk på 1mg. Tog det i snosen, vet inte varför har även kört här hemma är som en damsugare men blir inte så väck. Något knepigt..
Citera
2010-04-13, 07:55
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamburgdirekt

Har inte subutexpogram. Fick subutex på avgiftningskliniken. Åk till faklköpings akutpsyk så kommer du få det du vill dom pressar en med droger, känner en kille som åkte dit för attbli fri från sub som dom erbjöd sub resten av livet till istället. 1års dagligt sub missbruk
Citera
2010-04-13, 07:57
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence

Det 4mg placerade ut morgon & kväll, de få gånger dom höll koll blev det oralt kände jag mig inte sänkt heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in