2010-02-03, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av certain+
Det kommer bli värre

att de blir ja, kört lite över en månad nu och igår va första dagen utan och de liknade metadon AT men som tur va damp de ner 10 nya friska idag så nu mår man bra igen. vet att jag sagt att krypton inte funka för mig men det ändrar ja gladeligen på nu.
Citera
2010-02-03, 20:49
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av certain+
Det kommer bli värre

Tror jag inte. Tagit krypton många gånger i mitt liv nu, hade AT en gång, men det var för att jag tog ALLDELES för mycket den gången. Dum idé.

Lär knappast göra om det misstaget, så nä, det kommer inte bli värre!
Citera
2010-02-03, 22:07
Medlem
unknown users avatar
Nu så sitter jag här, med min första "trip" på kratom.
Tagit ett helt gram för 2h sen och känslan just nu är:
svettig, lite yr, illamående, trött, hungrig

Dvs. inget behag utan bara obehag. Någon mer som upplevt detta och vet varför?
Är jag helt enkelt "immun" mot denna, för andra, skojiga drog?

Cheers
/UU
Citera
2010-02-03, 22:31
Medlem
Enkelspårigs avatar
Hur var det här med att det kunde vara spetsat med O-Desmethyltramadol? Sant eller myt?

Och en annan fråga, är 0.1g en bra förstados om man aldrig testat droger, eller kan man testa med 0.25g utan att räkna med hemska bieffekter?
Senast redigerad av Enkelspårig 2010-02-03 kl. 22:34.
Citera
2010-02-03, 22:40
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelspårig
Hur var det här med att det kunde vara spetsat med O-Desmethyltramadol? Sant eller myt?

Och en annan fråga, är 0.1g en bra förstados om man aldrig testat droger, eller kan man testa med 0.25g utan att räkna med hemska bieffekter?

Förmodligen myt. SKL hittade bara koffein och de vanliga kratom alkaloiderna i det.

tror du kan köra på 0.25.
Citera
2010-02-03, 22:42
Medlem
Citat:
0,1 lär du inte få ut något av såvida du inte är en fågelunge. Börja med 0,25 och fyll på vid behov. Jag var tvungen att ta 1,5 gram första gången för att känna något men då var det jävligt nice. Hemska bieffekter finns väl inte ens. Värsta som händer är att du spyr men ta en postafen tillsammans med första dosen så slipper du det.
Citera
2010-02-03, 23:04
Medlem
Citat:

Jag tror du kan köra på 0,5g direkt. Sen efter nån timme kan du fylla på med 0,5g till.

Det var min första dos och det funkade bra. Mådde väldigt bra och inget illamående.
Citera
2010-02-03, 23:12
Medlem
unknown users avatar
Just tagit ett gram för 3h sen, som min första gång någonsin (0.5, väntade 90min, 0.5 till)
Och jag känner just inget märkvärt alls. Lite yr stundvis, svettig (varm) och smått illamående till och från.

Skitdrog!

Cheers
Citera
2010-02-03, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown user
Just tagit ett gram för 3h sen, som min första gång någonsin (0.5, väntade 90min, 0.5 till)
Och jag känner just inget märkvärt alls. Lite yr stundvis, svettig (varm) och smått illamående till och från.

Skitdrog!

Cheers

Jag tyckte krypton var riktigt bra. Tog 1g och tycker det känns ungefär som jag tagit 200mg kodein. Riktigt trött och skön blev jag.
Citera
2010-02-03, 23:26
Medlem
unknown users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mallkao
Jag tyckte krypton var riktigt bra. Tog 1g och tycker det känns ungefär som jag tagit 200mg kodein. Riktigt trött och skön blev jag.

Ja det kanske bara är jag som är felkopplad istället.
Är extremt tolerant rent allmänt (Är strax under 2meter och 118kg, gymmar mycket) så kanske tog för lite, vem vet. Och min första fylla var också bajs så ska ge det några fler chanser i både högre och lägre doser så får vi se om det är bättre då

Cheers
Citera
2010-02-03, 23:36
Medlem
Trollishs avatar
Har någon luskat ut vad detta krypton innehåller?
Citera
2010-02-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Har någon luskat ut vad detta krypton innehåller?

Ja kratom och koffein.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in