2008-10-02, 23:38
Medlem
Har tryckt i mig lite mer än 1 g och jag känner inget mer än lite seghet. Kan tillägga att det är första gg jag testar det och jag tog det på tom mage.

Lägger till den på listan över saker som inte ger nån effekt på mig.

Kratom
Kodein
Tramadol
Stilnoct
Effedrin
......................

Inga tunga saker men ändå. Är dömd till ett liv utan droger.

Edit: Borde fan tömma hela påsen bara för att statuera exempel på att det är verkningslöst.
Citera
2008-10-02, 23:51
Medlem
Har druckit Kratom flertalet tillfällen senaste två veckorna. Har fått påtaglig effekt varje gång. Inte undra på att man funderar på att öppna en riktig webshop med Kratom efter att ha läst alla inlägg här.

För fan - hitta originellt och äkta kratom! De finaste pulvrerna innehåller inga löv överhuvudtaget, utan det ligger härdat arbete bakom detta finkorniga pulver. 'Min sort' har en grön karisma och jag har ingen aning om vart det kommer från. Huvudsaken är att min kran lovar mig riktiga grejer. Har testat kratomet som finns på elefanten - inte alls lika potent som detta. Skillnaden är en något mörkare nyans samt små spår av löv.

Imorgon så dinker det förhoppningsvis ner lite kratomlösningar X250 Laborerat med enbart Mitragyna-alkaloiderna. Ska bli mycket spännande att testa. Är väl X500-X1000 i jämförelse då kratom innehåller en 20-30 alkaloider och bara de enstaka mest aktiva finnes i drycken. Men jag är säker på att det inte är så 'farligt' som det låter. Det återstår att se.
Senast redigerad av Sinnesfrid 2008-10-03 kl. 00:14.
Citera
2008-10-03, 10:55
Medlem
Kratom syns inte på urinprov va? Kan man skjuta det?
Citera
2008-10-03, 11:35
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plaything
Kratom syns inte på urinprov va? Kan man skjuta det?

Det syns inte på urinprov och man kan inte skjuta det. Det bör tas oralt för bästa effekt.
Citera
2008-10-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Det syns inte på urinprov och man kan inte skjuta det. Det bör tas oralt för bästa effekt.

Tack! Så jävla sugen på något har suttit på LVM i 6 månader, lämnar drogprover 3 ggr i veckan så hoppas verkligen detta kan vara något! xD
Citera
2008-10-03, 11:55
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Citat:

Tänk dig vilken skrämmande grummlig, grön sörja i pumpen!

Inte ens en innbiten, hemlös heroinist skulle trycka skiten i ådran!!!

Peace 666
Citera
2008-10-03, 11:58
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Tack! Så jävla sugen på något har suttit på LVM i 6 månader, lämnar drogprover 3 ggr i veckan så hoppas verkligen detta kan vara något! xD

Jag har provat det många gånger och jag gillar det verkligen. Smaken kanske inte är den bästa. (Sur disktrasa typ om man inte gör te eller blandar det med juice.) Men jag tycker det kan efterliknas ett tramadolrus fast det är min personliga åsikt. Sen verkar det som att alla får en individuell effekt. Jag har läst om vissa som inte har fått någon effekt alls medans jag själv älskar känslan man får.

Citat:
Ursprungligen postat av 666FaceBreaker*

Peace 666

Haha nej usch man skulle nog behövt en riktigt stor pump dessutom. Sen trycka den där trögflytande sörjan in i armen.
Senast redigerad av Kniv 2008-10-03 kl. 12:00.
Citera
2008-10-03, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666FaceBreaker*

Peace 666

Okej va tråkigt dör man om man testar eller?
Senast redigerad av plaything 2008-10-03 kl. 12:31.
Citera
2008-10-03, 12:29
Medlem
Citat:
Jag har provat det många gånger och jag gillar det verkligen. Smaken kanske inte är den bästa. (Sur disktrasa typ om man inte gör te eller blandar det med juice.) Men jag tycker det kan efterliknas ett tramadolrus fast det är min personliga åsikt. Sen verkar det som att alla får en individuell effekt. Jag har läst om vissa som inte har fått någon effekt alls medans jag själv älskar känslan man får.

Haha nej usch man skulle nog behövt en riktigt stor pump dessutom. Sen trycka den där trögflytande sörjan in i armen.

Hur stor dos bör man ta om man köper kratom x15?
Citera
2008-10-03, 13:00
Medlem
Phibers avatar
Jag tog 3g 15x kratom i te första gången jag testa, fick fin effekt men kände att lite mer hade inte skadat. Vet inte hur bra extrakt jag hade eftersom det var första och enda gången hitills.
Citera
2008-10-03, 15:24
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Citat:
Okej va tråkigt dör man om man testar eller?

Det kan du mycket väl göra, tror ingen har testat iallafall.

Du blir rejält förgiftad, så mycket kan jag med säkerhet säga.

Peace 666
Citera
2008-10-03, 15:40
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Hur stor dos bör man ta om man köper kratom x15?

Jag har bara testat extrakten ett fåtal gånger men tycker inte det är värt pengarna. Mycket möjligt att jag kan ha fått ett dåligt 15x extrakt men det krävdes nästan 3g för att få effekt. Därför föredrar jag pulver eftersom det är billigare. Det blir mer att dricka men det får det vara värt.

Om du köper bör du tänka på vilken effekt du vill uppnå. Bali = sänkt och mysig. Thai = Pigg och alert. Jag föredrar bali då jag är en 'neråtkille'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in