2009-01-09, 20:18
Medlem
Varifrån beställer du dit kratom?

Citat:
Ursprungligen postat av vikel
Håller med foxx. Just slagit i mig 15X. Kratom första gången och definitivt inte besviken. Påminner väldigt mycket om mild effekt på tramadol än så länge och och jag tog det för bara 25 minuter sedan. Än så länge inget regelriktigt "rus", men jag var inte ute efter det. Bara något att chilla på, inte trippa och det funkar utmärkt för det=)
Citera
2009-01-09, 20:18
Medlem
vikels avatar
Skriver inte ut url, det är bara att googla=)
Citera
2009-01-09, 22:39
Medlem
vikels avatar
MM. det blev alla 5 gram utspritt under en kort tid på tom mage, för att ge kratomet tid att tas upp i kroppen innan jag tog nytt. Men det enda jag åstadkom var att göra känslan lite längre, tidsmässigt.

Jag gillar den avspända, smått bedövande känslan skarpt, men det hade varit kul ifall den där euforin hade kickat in vilket den aldrig gjorde. Känner fortfarande av det men det är inte på något sätt intensivt, ungefär som det varit hela tiden.

Helt klart en mysig kväll men det är inte värt det. Måste ha mer än så för att lägga ut pengar på det.

Finns det någon chans att göra det lite mer intensivt ifall jag tar en högre dos tror ni? (Självklart tänker väl en del, men jag menar utan att må illa och inte bara bli bedövad, utan det får gärna vara lite psyk i det, som eufori tex)
Citera
2009-01-09, 23:24
Medlem
deadsets avatar
Köp inte 15x. Köp KRYPTON. Det är som dag och natt. Tro mig.
Citera
2009-01-09, 23:42
Medlem
vikels avatar
Får väl spana in det då=)
Citera
2009-01-10, 00:42
Medlem
Sleazebags avatar
Berätta mer om era erfarenheter av krypton, dosering och resultat, jag blev väldigt nyfiken nu.
En kompis fick hem några kratom 30x piller från EDIT men blev nog rätt missnöjd med resultatet, så då kanske det här kan tänkas vara något?
Citera
2009-01-10, 01:24
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Berätta mer om era erfarenheter av krypton, dosering och resultat, jag blev väldigt nyfiken nu.
En kompis fick hem några kratom 30x piller från EDIT men blev nog rätt missnöjd med resultatet, så då kanske det här kan tänkas vara något?

Strö lite Krypton över en tallrik med youghurt. Blanda och ät.

Någon timme senare blir du varm inombords. Det börjar i bröstet och söker sig därifrån till resten av kroppen. Alla bekymmer försvinner magiskt. Du slappnar av både fysiskt och mentalt. Ditt självförtroende ökar. Livet känns bra. Musik låter bättre. All eventuell ångest är som bortblåst, och det enda som spelar någon roll är här och nu. Du kan lägga dig i sängen, kolla på en film, njuta och spinna som en belåten katt.

Det kan omöjligen finnas en bättre känsla än denna. Helt oslagbart. Dyrt, men prisvärt.
Citera
2009-01-10, 01:33
Medlem
vikels avatar
Låter ju onekligen mycket bättre än vad jag just upplevde.
Citera
2009-01-10, 01:45
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikel
Låter ju onekligen mycket bättre än vad jag just upplevde.

Jag upplevde absolut ingenting av 15x. Nada.
Citera
2009-01-12, 16:48
Medlem
Kratom på ebay?

Finns ju väldigt billig kratom på ebay,säljarna har bra feedback
Någon som testat detta?
Citera
2009-01-12, 20:00
Medlem
Fula Gubbens avatar
Testade Kratom Thai Leaves "very strong" från Prylaffärn. 10 gram totalt, tog 4 g första vändan. Märkte en viss, svag effekt som en minimidos av en stimulant ungefär. Tog 6 g andra gången, och det blev ungefär samma sak. Som en del skrivit här så var det ovanligt gott att röka (tobak), och även kvällswhiskyn var extra angenäm.

Provade extrakt från SS för länge sen och fick absolut ingen effekt, men det här var i alla fall något. Bättre än kaffe, men någon "drog"-effekt vill jag knappast kalla det. Dessutom ett elände att trycka i sig 5-6 gram krossade löv, rena Monty Python.

Kratom är inget där man behöver snåla med doseringen, om man säger så.

Ska prova Krypton framigenom, innan jag stänger Kratom-butiken slutgiltigt.

- F.G
Citera
2009-01-13, 00:04
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Räcker ett kryddmått krypton för att få effekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in