2008-10-05, 13:40
Medlem
asdf011s avatar
Någon som har testat Kratom Pulver Bali? Funderar på att beställa

http://www.prylshoppen.se/product_info.php?products_id=162&osCsid=b6196b5b35 7eb03b5386d470c64b112f
Citera
2008-10-05, 14:16
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf011
Någon som har testat Kratom Pulver Bali? Funderar på att beställa

http://www.prylshoppen.se/product_info.php?products_id=162&osCsid=b6196b5b35 7eb03b5386d470c64b112f

3 bra recensioner är ju fullt tillräckligt för att beställa hem en mindre mängd, verkar rätt hyffsat.

Notera dock att Bali är mer neråt i rusegenskaperna än thai.

Peace 666
Citera
2008-10-05, 14:45
Medlem
asdf011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666FaceBreaker*
3 bra recensioner är ju fullt tillräckligt för att beställa hem en mindre mängd, verkar rätt hyffsat.

Notera dock att Bali är mer neråt i rusegenskaperna än thai.

Peace 666
Okay. "Thai", syftar du på ngn särskild produkt då?
Citera
2008-10-05, 15:16
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf011
Okay. "Thai", syftar du på ngn särskild produkt då?

Nej, all thai-kratom är stimulerande och piggande.
Detta framgår dock mest vid bättre kvalité.

Jag orkar inte söka, skulle kratom klassas och när sker detta?

Peace 666
Citera
2008-10-05, 16:00
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Citat:
Jag orkar inte söka, skulle kratom klassas och när sker detta? Peace 666

Jag tycker jag har hängt med hyfsat bra i kratomdiskussionerna och har inget minne av att en klassning skulle vara aktuell än så länge. Och det vore väl fan om de skulle klassa en såpass harmlös "drog". Vansinne att klassa ett ämne utan direkta biverkningar och som funkar som substitut, i viss mån, mot andra farligare droger.
Citera
2008-10-05, 17:46
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban af ridderhorskap
Jag tycker jag har hängt med hyfsat bra i kratomdiskussionerna och har inget minne av att en klassning skulle vara aktuell än så länge. Och det vore väl fan om de skulle klassa en såpass harmlös "drog". Vansinne att klassa ett ämne utan direkta biverkningar och som funkar som substitut, i viss mån, mot andra farligare droger.

Ja, absolut!

Har precis nyligen öppnat ögonen för kratom och börjar äntligen uppskatta dess milda rus. Fungerar utmärkt mot både ångesten och de sociala fobierna, tillochmed smärtlindringen är ok på kratom!

Vet inte var jag hört talas om en klassning men det skulle inte förvåna mig, speciellt inte med tanke på Spice-klassningen och att de förmodligen köpt Spice från SS.

Peace 666
Citera
2008-10-05, 18:25
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Citat:
Vet inte var jag hört talas om en klassning men det skulle inte förvåna mig, speciellt inte med tanke på Spice-klassningen och att de förmodligen köpt Spice från SS.

Jaså, ska spice klassas? Ska de klassa blandningen då eller alla ingredienser var för sig? Låter krångligt. Spice gör mig ingenting om det klassas då jag tyckte ruset var helt oanvändbart. Men kratom däremot, det lindrar ju en massa besvär

Nu blev jag ju orolig. Om de klassar icke-drogen spice, då kan de ju likagärna klassa kratom också. Ibland förstår jag inte hur de tänker. Låt folk hålla på med lagliga harmlösa grejer istället för att tvingas ta till beroendeskapande och olagliga prylar. (Med risk för att framstå som jag inte har koll på spice, vilket jag inte har heller. Det kanske är beroendeframkallande och har en massa dåliga biverkningar)
Citera
2008-10-05, 18:48
Medlem
Piratenpeppes avatar
Hur är x15 kratomet på SS ? Någon som testat och kan säga hur är den kvalitén är för de har satt ner priset ganska bra
Citera
2008-10-05, 21:18
Avstängd
Min HPPD har blivit jättesvår efter att ha druckit Kratom.
Tidigare så har den varit hanterbar men bara de senaste två-tre dagarna nu så har den exploderat. Jag trodde att den bara verkade på mu-receptorerna men kan någon som vet kanske ge ett svar på hur detta kan ske?
Citera
2008-10-09, 19:41
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratenpeppe
Hur är x15 kratomet på SS ? Någon som testat och kan säga hur är den kvalitén är för de har satt ner priset ganska bra

Jag vill också veta detta, någon som har provat eller?
Citera
2008-10-09, 20:00
Medlem
Kratom + Amfetamin = ?
Kratom + Heroin = ?
Kratom + Hasch = ?

Vore det lugnt/förbättrande rent rusmässigt att testa någon av dessa kombinationer?
Citera
2008-10-10, 10:13
Medlem
Helrens avatar
Jag vet inte?

Hej Igen!

Jag ska börja med att Tacka dom som har svarat på mina frågor Ang Kratom!

Jag har nu testat att ta 20g i en kopp även testat 30g (KRATOM THAI) te,och INTE fan smakar det skit och inte märks det så mycket heller som det var någon som påstod!

Och inte för att jag blev glad direkt

( ! Visst fungerade det LITE men somsagt ska man behöva ta så mycket + Pengarna detta kostar!) Så finns det ju saker MAN vet fungerar MYCKET BÄTTRE för till och med billigare!

Det är inte glad jag trodde jag skulle bli utan det är mer ett "Sk" ordspråk!

Är det ingen som kan komma med något bättre förslag?

Mvh
helren

MSN; solena67@gmail.com Är en utav dom jag brukar använda!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in