Citat:
Ursprungligen postat av Pippi Långstrmp
Det står säkert i rapporten vilka ämnen kryptonet innehåller, ämnen som du inte vill att kunderna ska veta om.
Du uppmanar samtidigt personer i tråden att inte kontakta SKL i ärendet.
Å andra sidan.. Hur seriösa ska vi egentligen förvänta sig att dessa knarklangare är?
Dom lever ju på att folk förstör sina liv med drogerna dom säljer.
Jag jobbar inom vården, jag vet hur illa droger förstör människors liv.
Ok!
Anitra Stens mål är då att döda 14000 människor om året?
Ända anledningen till att hon var chef på systembolaget var för att dödsläger inte är tillåtna i Sverige, annars hade hon ju jobbat där.
Men fortsätt gärna belasta SKLs telefontjänst då ny anställningar inom telefonväkterit ändå tas från statskassan.
Jobbar du inom vården så ser du vad skidåkning och hästsport gör men skulle du påstå att dessa skador är majoritet inom sporten i stort, eller skulle du dra slutsatsen att det är som inom drogindustrin att endast ett fåtal procent råkar ut för skador?
BMW har tillverkat bilar som använts som murbräckor och flyktbilar varpå man kan dra slutsatsen att BMW är skapat av kriminella för kriminella.
Det folk inte förstår är att när man sätter goda idéer i praktisk så spricker det.
Ska jag då beskylla dig som jobbar inom vården för alla som begått mord på Rohypnol (542/614) är ditt fel?
Jag förstår ditt resonemang, gör du?
/Fredrik
Ps: Man kan säga att Doge är en del av barnporrindustrin eftersom deras fordon är utomordentligt väl designade för kidnappningar