2009-11-11, 15:06
Medlem
Himmler!s avatar
Ta det i kryptontråden. Tråd låst.

Mod.
Citera
2009-11-11, 15:11
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetnoppen
Ska vi klassa alkohol oxå? Dvs sluta sälja det helt?
Bara nyfiken på dina tankar runt det...
Ja, jag är faktiskt inget fan av alkohol. Jag skulle hellre se att cannabis fanns eller inget alls.
Citera
2009-11-11, 15:16
Medlem
deadsets avatar
Det är sinnessjukt att alkohol är den socialt accepterade drogen, medan det finns mer harmlösa och roliga droger som ger fängelse.

Alkohol är en av dom tyngsta drogerna som finns. Den ger personlighetsförändringar, den får folk att bråka, slåss, bli aggressiva, överdosera och i värsta fall ta livet av sig. Det finns mycket här i samhället jag tycker är hyckleri i dess renaste form. Drogdebatten är definitivt en av dom.
Citera
2009-11-11, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi Långstrmp
Det står säkert i rapporten vilka ämnen kryptonet innehåller, ämnen som du inte vill att kunderna ska veta om.
Du uppmanar samtidigt personer i tråden att inte kontakta SKL i ärendet.

Å andra sidan.. Hur seriösa ska vi egentligen förvänta sig att dessa knarklangare är?
Dom lever ju på att folk förstör sina liv med drogerna dom säljer.

Jag jobbar inom vården, jag vet hur illa droger förstör människors liv.

Ok!

Anitra Stens mål är då att döda 14000 människor om året?
Ända anledningen till att hon var chef på systembolaget var för att dödsläger inte är tillåtna i Sverige, annars hade hon ju jobbat där.
Men fortsätt gärna belasta SKLs telefontjänst då ny anställningar inom telefonväkterit ändå tas från statskassan.

Jobbar du inom vården så ser du vad skidåkning och hästsport gör men skulle du påstå att dessa skador är majoritet inom sporten i stort, eller skulle du dra slutsatsen att det är som inom drogindustrin att endast ett fåtal procent råkar ut för skador?

BMW har tillverkat bilar som använts som murbräckor och flyktbilar varpå man kan dra slutsatsen att BMW är skapat av kriminella för kriminella.

Det folk inte förstår är att när man sätter goda idéer i praktisk så spricker det.
Ska jag då beskylla dig som jobbar inom vården för alla som begått mord på Rohypnol (542/614) är ditt fel?

Jag förstår ditt resonemang, gör du?

/Fredrik

Ps: Man kan säga att Doge är en del av barnporrindustrin eftersom deras fordon är utomordentligt väl designade för kidnappningar
Citera
2009-11-11, 15:18
Medlem
Fetnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Ja, jag är faktiskt inget fan av alkohol. Jag skulle hellre se att cannabis fanns eller inget alls.

Det kan jag hålla med om.
Kommer nog aldrig kunna förstå logiken över att vi "godkänner" alkohol som bersuningsmedel men inte cannabis.
Alla fakta finns ju där.

Enligt mig skulle vi iaf få ner statistiken över våldsbrott som i dagsläget skördar så många offer
Citera
2009-11-11, 15:23
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
2-3 kartor tram ja, sen räknade jag inte med dem andra liknande substanser som t.ex rohypnnol eller lyckopiller som ja tagit.

Men du ska inte behöva oroa dig, det finns som medecin för dem som behöver det. Kratom finns och som ett bättre allternativ
.
Tänk dig själv i skogen -1000 år med kratom träd. Alternativet blir mycke enklare och helt klart mycke lättare att det blir använt av dem upphögre folket å mycke mer använt senare av dem undre grupperna. Inte för att jag tror att dem skulle klagat nånstans, men men.!!

Ber lite om ursäkt för rätt taskig ton i inlägget, då jag varken tyckte att själva "Avtändningen" är absolut inget märkvärdigt har som sagt haft mycket värre på svagare opioider samt benso, det jag har reagerat på är att man på kryptonet märker att fysisk tillvänjning kommer mycket snabbare och på mycket svagare doser än om man ser till dom svagare opioider som dom jämför krypton med.

Men följer man Pinkskins rekommendationer ska det nog inte vara någon fara, tyvärr har jag helt fel personlighet för att klara det men det är något jag är medveten om och accepterar, jag skyller inte på återförsäljarna till krypton om det skulle visa sig och ge lite biverkningar känns som att det skulle vara som och skylla på systembolaget när man är bakfull. Fan nu babblar jag bara på.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Tramadol är ensam om det, ja. Själv knaprade jag tramadol (fast under namnet Nobligan) redan i tjugoårsåldern, men jag tycker fortfarande att stora doser Krypton påminner om Nob/Tram, men enbart tillsammans med alkohol. Jag har haft polare hemma både då jag varit flummig på Tram och på Krypton. När jag tagit Tram har de ögonblickligen kunnat se det på mig, men aldrig på ens stora doser Krypton.

Javisst det finns otroliga likheter mellan dom till exempel så blir jag mera aktiv på Krypton jag får en likadan energi boost som på Tramadol när jag på till exempel Kodein eller andra svaga opioider mera blir slö och lite likgiltig. Sen på stora doser Krypton så ser jag dubbelt på samma sätt som när jag droppat en medelmåttig dos tramadol, dock har jag inte prövat druckit på krypton och tror inte jag kommer göra det, känns bittert om man skulle falla dit på alkoholen igen bara för man vill nodda lite.

Men jag ber om ursäkt om det blev lite osammanhängande nu eftersom jag fick bara 3 timmars sömn inatt igen bara för att mupparna jag bor med tyckte att en tisdag är helt jävla suveränt och spela ps3 och göra en jävla massa liv sen har jag ett kolikbarn nästa vägg i vägg, så det är inte direkt p ga kryptonet jag har sovit som ett jävla mähä den här veckan.

/Anti
Citera
2009-11-11, 15:29
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetnoppen
Det kan jag hålla med om.
Kommer nog aldrig kunna förstå logiken över att vi "godkänner" alkohol som bersuningsmedel men inte cannabis.
Alla fakta finns ju där.

Enligt mig skulle vi iaf få ner statistiken över våldsbrott som i dagsläget skördar så många offer

Gillar man alkohol så får man ut jävligt mycket av den faktiskt, jag tyckte euforin på alkohol slog brass med hästlängder men sen försökte jag också begå långsamt självmord genom att supa ihjäl mig under 3 år.

Men med spice tycker jag faktiskt att det är rätt mysigt när man tagit krypton, iofs så har jag fått mitt 081 och 250 idag så skulle göra en egen blandning men ska röka upp mitt lunar gold jag var så dum och köpte innan jag beställde dom andra. Vet inte direkt om våldsbrotten skulle gå ner är man en jävla psykopat idiot så blir man ändå aggresiv på cannabis har själv sett det för många gånger, men då kan idioterna tycka det är roligt och slå ner folk istället för att göra det för adrenalin kicken. Men visst det generella våldet mellan svenssons skulle definitivt minska.

/Anti
Citera
2009-11-11, 15:35
Medlem
Fetnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidot
Gillar man alkohol så får man ut jävligt mycket av den faktiskt, jag tyckte euforin på alkohol slog brass med hästlängder men sen försökte jag också begå långsamt självmord genom att supa ihjäl mig under 3 år.

Men med spice tycker jag faktiskt att det är rätt mysigt när man tagit krypton, iofs så har jag fått mitt 081 och 250 idag så skulle göra en egen blandning men ska röka upp mitt lunar gold jag var så dum och köpte innan jag beställde dom andra. Vet inte direkt om våldsbrotten skulle gå ner är man en jävla psykopat idiot så blir man ändå aggresiv på cannabis har själv sett det för många gånger, men då kan idioterna tycka det är roligt och slå ner folk istället för att göra det för adrenalin kicken. Men visst det generella våldet mellan svenssons skulle definitivt minska.
/Anti

Just detta onödiga "midsommar/nyårs-våld" jag menade...
Så tragiskt å läsa om detta varje måndag i div tidningar
Citera
2009-11-11, 15:40
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Är jag ensam om att hellre vilja ha alkohol lagligt än cannabis?
CB blir man så inåthelvete seg i huvudet av och oproduktiv.

Men jag hade hellre sett att cb skulle vara lagligt under vissa förhållanden, endast i coffeshops etc.. Men då ska självklart även alkoholen också finnas kvar.

Och ni som vill att allt ska klassas: Vilket tråkigt samhälla ni verkar vilja leva i
Citera
2009-11-11, 16:08
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Är jag ensam om att hellre vilja ha alkohol lagligt än cannabis?
CB blir man så inåthelvete seg i huvudet av och oproduktiv.

Men jag hade hellre sett att cb skulle vara lagligt under vissa förhållanden, endast i coffeshops etc.. Men då ska självklart även alkoholen också finnas kvar.

Och ni som vill att allt ska klassas: Vilket tråkigt samhälla ni verkar vilja leva i

Jag skulle helt klart hellre se en avkriminalisering istället för legasering, tror folket behöver hållas lite i tyglar iaf ett tag så man ser hur det utveklar sig, vet att det kan gå jävligt fel på cannabis för att det saknar bakfylla som man avskräcka en lite.

/Anti
Citera
2009-11-11, 16:14
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Ok!

Anitra Stens mål är då att döda 14000 människor om året?
Ända anledningen till att hon var chef på systembolaget var för att dödsläger inte är tillåtna i Sverige, annars hade hon ju jobbat där.
Men fortsätt gärna belasta SKLs telefontjänst då ny anställningar inom telefonväkterit ändå tas från statskassan.

Jobbar du inom vården så ser du vad skidåkning och hästsport gör men skulle du påstå att dessa skador är majoritet inom sporten i stort, eller skulle du dra slutsatsen att det är som inom drogindustrin att endast ett fåtal procent råkar ut för skador?

BMW har tillverkat bilar som använts som murbräckor och flyktbilar varpå man kan dra slutsatsen att BMW är skapat av kriminella för kriminella.

Det folk inte förstår är att när man sätter goda idéer i praktisk så spricker det.
Ska jag då beskylla dig som jobbar inom vården för alla som begått mord på Rohypnol (542/614) är ditt fel?

Jag förstår ditt resonemang, gör du?

/Fredrik

Ps: Man kan säga att Doge är en del av barnporrindustrin eftersom deras fordon är utomordentligt väl designade för kidnappningar

Skulle nog inte ta åt mig så mycket, är personer som dom som skriker "SCAMM" i varje tråd, och är det något som hänt med beställningen så är det "selektiv scamm" men ivarje fall tycker ni gör ett bra jobb och jag håller fortfarande med att krypton är just kratom, kan till och med förstå att ni inte vill att dom ska kontakta SKL men tycker inte det är något vidare smart krypton kommer säkert bli olagligt för eller senare bara njuta av tiden nu som man fick med JWH-018 och dom andra mixarna, gråter inte direkt över att dom blev olagliga heller inte direkt något man kan göra åt så varför bli så ledsna av det.

/Anti
Citera
2009-11-11, 16:31
Medlem
Subspeciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi Långstrmp
[...]
Jag jobbar inom vården, jag vet hur illa droger förstör människors liv.
Eftersom du arbetar inom vården borde du även sett hur droger hjälpt väldigt många, inte sant? Hycklare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in